Robert Driesen

Rudi Van Tubergen

Snelle levering van producten

Frederick Caestecker

Vlotte bestelling

Goede prijs en snelle levering

Peter Joossens

Snelle en juist afhandeling

proper verpakt

dan srl Turco Donatangelo

Bonjour, à ce jour je n' ai pas encore recu ma commande, pourtant sur votre site vous parlier de 24h00. j' ai reçu u n avis de votre part que je recevrais l' article le 24 juin 2024, j' espère que... Bonjour, à ce jour je n' ai pas encore recu ma commande, pourtant sur votre site vous parlier de 24h00. j' ai reçu u n avis de votre part que je recevrais l' article le 24 juin 2024, j' espère que je le recevrai sinon remboursé moi car pour moi c' était urgent

en tout cas ce n' est pas le services

Reactie Elektramat BE:

Beste ,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Beste ,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld bent door onze voorraadinformatie. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We nemen je feedback serieus en werken hard aan verbeteringen in ons voorraadsysteem om ervoor te zorgen dat onze website nauwkeurigere informatie weergeeft.
Mocht je in de toekomst nogmaals een probleem tegenkomen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
We waarderen je geduld en hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

Katty L

Supersnelle levering.

Correct en alles in orde