Walinvest

Leveren niet binnen de aangegeven termijn, te vermijden wanneer u iets dringend nodig hebt.

Geen aanrader.

Reactie Elektramat BE:

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet binnen de aangegeven termijn is geleverd. We begrijpen hoe belangrijk het is om uw bestelling op tijd te ontvangen, vooral wanneer u het dringend nodig hebt.
We werken voortdurend aan het verbeteren van onze levertijden en betrouwbaarheid. Uw feedback helpt ons om onze processen te evalueren en te verbeteren. Mocht u in de toekomst opnieuw bij ons bestellen, dan hopen we dat we u een betere ervaring kunnen bieden.
Mochten er verdere vragen en/of opmerkingen zijn dan horen wij dit uiteraard graag.
Margret van Elektramat

Maurice Putzeys

Mijn eerste bestelling liep perfect, ook al waren er onderdelen niet op voorraad. Toch werd alles op tijd geleverd, waarvoor dank.

Keuze in kwaliteit materialen, aanbod.

Michael Berardocco

Topper!

Goede prijs en correcte levering.

Mokhtar Oumou

Super goed

Snel service

serge jacob

Zeer snelle levering en goed transactie

snelle levering en snelle reactie op vragen , goede verpakking , duidelijke website

etienne moulart

Zeer goede opvolging

Men kan er op rekenen en groot assortiment.

Firmin Fagot

Alles was zoals gewenst

Het juiste artikel en afgeleverd zoals afgesproken

Johan Daelemans

Snelle levering - kwalitatief goed materiaal

Omvangrijk assortiment - scherpe prijzen

Filip Delodder