Eddy Derieuw

Niks

Reactie Elektramat BE:

Beste Anne,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
Het spijt...
Beste Anne,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we begrijpen volledig hoe frusterend dit kan zijn.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

David D'Herdt

Correct , maar geen respons op de gestelde vragen

Snelle levering, prijs kwaliteit

Reactie Elektramat BE:

Beste David,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je langer hebt moeten wachten, dan je van ons mag verwachten, op een reactie op je mail.
We...
Beste David,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
We hebben je inmiddels voorzien van een antwoord en zullen de feedback die je in je mail hebt aangegeven mee nemen in de verbetering van onze klantenservice.

Margret van Elektramat

Willy Luyten

Snel geleverd!

Zeer goede kwaliteit kabel voor mijn zonnepanelen!

Chris Nuytemans

Zeer tevreden. Snelle levering, goed verpakt en scherpe voorwaarden

Levering en voorwaarden

Joeri De Badrihaye

Snelle en correcte levering,toch jammer dat de verbindingen niet met 10mm2 waren tussen de zekeringen en de verlies stroom schakelaars.

Hugo Bieseman

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

goede prijs / kwaliteit

Jose Marcelino

👍

Roland Croymans

OK

Eerlijke prijs en snelle levering

Zouhir

Goede service

Vandaag besteld, volgende dag geleverd.