Marc Lenaers

Top winkel en snelle afhandeling

Veel variatie in producten

Hugo Bracke

Xvb kabel netjes afgeleverd in een prachtige verzenddoos en op de aangegeven tijd , xvb kabel is van goede kwaliteit

competitieve prijs

EDDY VAN CALENBERGE

Ok

op tijd

Wim Hendrickx

Zeer postief , goeie prijs kwaliteit verhoudingen

snelle en perfect service

Aerts Guido

Tot hier toe een goeie ervaring

goed ingepakt en precies op tijd

Chris

👍🏻

Alles perfect en snel geleverd!!!!

Dirk Siebens

Zoals het hoort: ongecompliceerd, juist, op tijd

Alles verliep zoals beloofd

Klant

Negatief, artikel wordt online verkocht terwijl het niet in stocknis waardoor het niet direct geleverd kan worden. Nog steeds aan het wachten op levering van het bestelde artikel

Reactie Elektramat BE:

Beste Jerry,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
Gelukkig...
Beste Jerry,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Gelukkig zie ik dat de order nu al wel bij je geleverd zou moeten zijn.
Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we begrijpen volledig hoe frusterend dit kan zijn.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

Herman Merckx

Vlotte afhandeling

Pieter V

Schappelijke prijzen en een zeer goede service. Enige tip is om wat meer foto's bij sommige producten te zetten. Voor Niko afdekplaatjes is er steeds maar 1 foto te zien. Had handig geweest indien... Schappelijke prijzen en een zeer goede service. Enige tip is om wat meer foto's bij sommige producten te zetten. Voor Niko afdekplaatjes is er steeds maar 1 foto te zien. Had handig geweest indien we hier ook de achterkant konden van bekijken. Hierdoor foute aankoop gedaan. Maar retourneren ging zeer vlot en is kosteloos.

Schappelijke prijzen en goede service.