Jean-Marie Foulon

Première commande chez ce fournisseur
Très positive

Très grand éventail de produit - très bon descriptif des accessoires
Facilité de commande - rapidité de réaction et de livraison

Luc Beeckmans

Frieda Marissen

Excellent!

snelle levering

Jos Antonissen

Een degelijk bedrijf dat staat !

Scherpe prijzen en goede vriendelijke service

Jordan Flament

Très bonne expérience

Livraison très rapide, prix bas !

Daniel Knops

Correcte levering

Lage prijzen

Yannick

Alle bestelitem hadden (zogezegd) de status "levertijd 1 werkdag". Echter is de verzending reeds 2x uitgesteld en zal nu geschat 11 dagen na de besteldatum pas verzonden worden. Verder verkopen ze... Alle bestelitem hadden (zogezegd) de status "levertijd 1 werkdag". Echter is de verzending reeds 2x uitgesteld en zal nu geschat 11 dagen na de besteldatum pas verzonden worden. Verder verkopen ze wel het merk Legrand, maar bij navraag of ik van dit merk een item kon krijgen dat niet meteen in de webshop stond ging dat niet.

Duidelijke en mooie webshop

Reactie Elektramat BE:

Beste Yannick,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
Het...
Beste Yannick,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we begrijpen volledig hoe frusterend dit kan zijn.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

FD

Gemakkelijk bestellen. DEgelijk materiaal.

Vlug geleverd