Marijke cambier

Goede sevirvus

Grasduinen

Ik kreeg duidelijke informatie over een aanschaf van een wasmachine van Electro World Peursum Audio Video. Het is wel veel informatie in 1 keer. Degene wist veel informatie te vertellen, en liet ook... Ik kreeg duidelijke informatie over een aanschaf van een wasmachine van Electro World Peursum Audio Video. Het is wel veel informatie in 1 keer. Degene wist veel informatie te vertellen, en liet ook zien hoe het allemaal werkte, het ging me soms te snel. Echter mijn wasmachine was niet in voorraad, dus we hebben gekeken op internet, ik vond het spannend om van een plaatje een wasmachine te kopen, maar ik had er ook vertrouwen in dat het goed kwam. En dat kwam het zeker, ik ben tevreden!

die meneer uit Wassenaar

Prima zaak, ik ben goed geholpen door aardige medewerkers.

Coen

Hele goede service. Voor mijn moeder een nieuwe koelkast besteld en montageservice + deur van rechts naar linksdraaiend monteren ingekocht. Monteurs hebben de deur van haar vriezer, die er al... Hele goede service. Voor mijn moeder een nieuwe koelkast besteld en montageservice + deur van rechts naar linksdraaiend monteren ingekocht. Monteurs hebben de deur van haar vriezer, die er al stond, ongevraagd ook andersom voor haar gemonteerd. Super fijn.

Mike

Helder verhaal. Voldoende kennis

d.ouwehand

Goede service

Mike

Prima snelle service

Peter van Binsbergen

Quooker gekocht. Is vakkundig geïnstalleerd door vriendelijk personeel. Prettige winkel.

Wil Van der van der Plas

Mooie winkel met goed personeel die je goed kunnen adviseren!