Toos Rombouts

Persoonlijke servies alles is uitgepakt en ingepakt door de monteurs was echt fijn zelfs de stof is opgeveegd.

M. van Lit

Mijn schoonvader heeft hier laatst een tv en een koelkast gekocht, omdat hij hier altijd alles koopt. Of kocht moet ik zeggen. Het beeldscherm van zijn tv (55 inch) ging al naar 2 dagen kapot. De... Mijn schoonvader heeft hier laatst een tv en een koelkast gekocht, omdat hij hier altijd alles koopt. Of kocht moet ik zeggen. Het beeldscherm van zijn tv (55 inch) ging al naar 2 dagen kapot. De firma Hoppenbrouwers blijft volhouden dat dit door impact van buitenaf komt en ze niks voor hem kunnen betekenen. Er is echter niks met de tv gebeurd waardoor het beeldscherm kapot zou kunnen gaan. Maar garantie???? Nee dus. Na 1,5 maand nog geen oplossing gevonden, dus maar een nieuwe tv bij Coolblue gekocht, van zijn pensioentje. Coolblue vroeg zich af waarom hij een nieuwe tv bij hen kocht omdat het onder de garantie valt…. Schandalig dat je zo met je trouwe klanten om gaat….Nooit meer naar Hoppenbrouwers!!

Reactie Electro World Hoppenbrouwers Etten-Leur:

Jammer dat u onze service zo heeft ervaren. Gelukkig weten we dat het verhaal net iets anders is dan hier wordt geschetst.

Prima service.
Vakkundige personeel

Hotel Willemstad

Goede en snelle service!
Manager John heeft geregeld dat de koelkast de zelfde dag is geleverd.
Mario en team bedankt voor de snelle service.

Marijke Lambregts-Dictus

Goed advies en komt met oplossingen, zowel bjj reparatie of aanschaf van een product!

Eerlijk en snel

Duidelijk en naar mijn gevoel eerlijk advies

Roberto-Hopmans wonen

Zeer snelle service en erg goede prijs kwaliteit verhouding.

Hvm

Goed en prettig geinformerd

Arnold van der Maat

Keurige zaak, gekwalificeerd personeel!