geen naam

Mooie winkel, vriendelijk en vakkundig personeel

In eerste instantie ben ik geholpen door een voor mij onbekende meneer die mij toch een verkeerd artikel mee verkocht.
Te weinig aandacht voor mijn wensen.
Te snel denken te weten wat ik...
Te weinig aandacht voor mijn wensen.
Te snel denken te weten wat ik nodig had.
Die ben ik gaan ruilen voor een andere draadloze hoofdtelefoon, maar die viel bij de geringste beweging elke keer af.
Ook die heb ik teruggebracht en ben daarna geholpen door Paula, en die heeft mij het vertrouwen in Electro World Hoppenbrouwers weer helemaal terug gegeven.
Mijn complimenten voor deze dame.

Wilma Opperman

Zeer fijne winkel ,vriendelijk en kundig personeel ,zal hier zeker weer naar toe gaan

Spijkenisse

We zijn vanaf de informatie tot en met de bezorging en plaatsing prima geholpen. Wat een service!
Hier komen we zeker terug.

Jeanne de bruijn van der List

Fijne mensen wordt netjes behandeld ook met de uitleg van het product wat je koopt en goede service zij nemen de tijd voor je als klant super

Jan

Mooie en leuke winkel met leuk en gemotiveerd personeel.

Peter

Vriendelijk ontvangen met koffie. Goed geholpen. Was wel vervelend dat de verkoper 2 keer onderbroken werd door een collega. Daar zou ik van afspreken om dat niet meer te doen.

Ed

Je wordt vlot geholpen en men (John) neemt de tijd voor je.
Je wordt vlot geholpen en men (John) neemt de tijd voor je.
Ook de jongens die het komen afleveren zijn vriendelijk en netjes. Geven ook nog een korte uitleg en nemen verpakkingsmateriaal en oude machine weer mee.

Dave Sioen

Goede informatie,klant vriendelijk,snelle service en betrouwbaar

Snarf

Snelle levering en beleefd