Amy

Top service begon al bij de aanvraag voor reparatie van mijn wasmachine. Snel geregeld en kreeg eerst nog tips, die ik zelf kon uitvoeren. Ook de monteur was vriendelijk en professioneel. Al met al... Top service begon al bij de aanvraag voor reparatie van mijn wasmachine. Snel geregeld en kreeg eerst nog tips, die ik zelf kon uitvoeren. Ook de monteur was vriendelijk en professioneel. Al met al een aanrader!

Dirk Westerhof

Top zaak. goede uitleg in de winkel. snelle levering. Ook thuis nogmaals uitleg.
werkelijk fantastisch.

Mies

Prima, rustige manier van helpen en informeren

Natasha

Nemen de tijd voor je bij vragen of twijfels over een aankoop, geven een goede uitleg. Ze hebben kennis van zaken. Verkopen duurzame producten van goede kwaliteit. Snelle voorraad. En goede... Nemen de tijd voor je bij vragen of twijfels over een aankoop, geven een goede uitleg. Ze hebben kennis van zaken. Verkopen duurzame producten van goede kwaliteit. Snelle voorraad. En goede aflevering en/of bezorging. Zeker een bedrijf waar ik zal blijven kopen.

M. Steverink

Prettige winkel
goed personeel , vaatwasser netjes geïnstalleerd.
mensen komen zeer deskundig over.

Bernadette

Snel en vakkundig geholpen

Rob

Echt nog goede service binnen afgesproken tijd

Rudy

Zeer vriendelijke, kundige en ervaren medewerkers die service en advies top prioriteit geven. Uitgebreid aanbod en scherpe prijzen. Daarnaast heeft mijn opa mijn geleerd: Koop bij een ander niet wat... Zeer vriendelijke, kundige en ervaren medewerkers die service en advies top prioriteit geven. Uitgebreid aanbod en scherpe prijzen. Daarnaast heeft mijn opa mijn geleerd: Koop bij een ander niet wat uw eigen plaats u biedt!

WB

Mooie winkel, ruime keuze mogelijkheid, vriendelijk personeel en fantastische service.

H.veldhuis

Fijne zaak, klantvriendelijk, denkt mee met de klant. Goede prijs kwaliteit verhouding