Van Dijk

Top snelle service en goed geholpen. Voor een nette prijs.

Caroline & John

In de winkel erg prettig maar niet opdringerig geholpen door de medewerkster. Na goed advies kwamen we snel tot een voor ons gezin juiste wasmachine. Ook voor andere producten kun je hier prima... In de winkel erg prettig maar niet opdringerig geholpen door de medewerkster. Na goed advies kwamen we snel tot een voor ons gezin juiste wasmachine. Ook voor andere producten kun je hier prima terecht! In deze dorpswinkel word je als klant nog prettig/fatsoenlijk behandeld, dit in tegenstelling tot vele 'stadswinkels'.

L Markus-Silvis

Vooral goede service

Klant vriendelijk, betrouwbaar, goede service

P. i. V.

Vakkundig personeel. Een goede service, wat ik altijd belangrijk vind, en eerlijk en vriendelijk!
Misschien een - puntje dat ze niet aan inruil doen, en een beetje prijzig maar dat vergoeden ze weer vind ik, met de bovenste regel. Verder zou ik een ieder aanraden om bij Bell Service je elektrische apparaten aan te kopen! Verder wens ik je nog goede zaken! En tot ziens.

willem

Super geregeld alles

Marja

Vlotte en prettige service en deskundig.

vermeer

Goede hulp en advies

Roland

Super snelle service.

Petra

Prima geholpen en weer heel snel een nieuwe droger.