Kon u de informatie in de webshop eenvoudig vinden?
Kon u gemakkelijk een bestelling plaatsen?
Kwam Ekris zijn afspraken omtrent levering na?
Hoe bent u op de hoogte gehouden over het verloop van uw order?
Hoe zou u de klantenservice van Ekris BMW beoordelen?

Shuttle service west

Leveringstijd perfect, produkt zeker niet slecht maar ik ik vindt de juiste matjes voor mijn auto niet de voorste matten zijn goed de achterste kloppen niet

Het produkt duidelijker voorstellen want ik heb al 2 maal de verkeerde gekregen en kan deze niet terug sturen

Reactie Ekris BMW en MINI shop:

Goedemiddag,
Wat vervelend dat de vloermatten niet helemaal goed waren. U geeft aan dat u deze matten niet kan retourneren, echter is dit gewoon mogelijk. U kunt het retourformulier op onze website vinden en deze ingevuld versturen aan bmwshop@ekris.nl.

Op onze servicepagina treft u ons retourformulier: bmwshop.ekris.nl/nl/service (retourneren).

We hopen u hiermee voldoende op weg te hebben geholpen.

H. Schriekenberg

Goede informatie in de webshop en product makkelijk te vinden.
Werdt zelfs telefonisch op de hoogte gehouden.

Eerste keer bestelling gedaan, pakket geleverd. Jammer ik had geen bevestiging
Email gekregen na afronding order.

Bevestiging email sturen na afhandelen van de order en email voor wanneer aflevering van pakket.

Heel goed

W. Holstege

Snelle levering, netjes verpakt en geen verzendkosten bij een bestelling van 98,-

Als je op de tablet in de webshop winkelt, moet je even weten dat je bovenin moet klikken om je winkelwagentje te vinden.

Leen Verschoor

Prima. Site goed overzichtelijk. Snelle levering en duidelijke info over de voortgang.

Richard

Uitstekend zoals altijd.

Soms is het lastig een bepaald onderdeel te vinden. Echter is dat gewoon n.a.v. hoe de technische tekeningen in elkaar zitten. Ik ben zeer blij met deze manier van overzicht via tekeningen, dus 10/10.

Great service and timely