Kwam Ekris zijn afspraken omtrent levering na?
Kon u gemakkelijk een bestelling plaatsen?
Kon u de informatie in de webshop eenvoudig vinden?
Hoe zou u de klantenservice van Ekris BMW beoordelen?
Hoe bent u op de hoogte gehouden over het verloop van uw order?

Prima!

Ik heb op dit moment alleen maar goede ervaringen

DR

Prima ervaring. Snelle reactie op email en snel geleverd. Enige vreemde was een dubbele bestelling door per abuis 2 keer op akkoord te drukken. Vreemd dat dit kan. Met een mailtje snel hersteld.

Het is niet makkelijk om gericht naar artikelen te zoeken. Als ik een artikel google kom ik jullie tegen en beland zo in jullie webshop maar als ik dezelfde benaming bij jullie invoer krijg ik geen...

Het zoeken vereenvoudigen

Redelijk.

Ik heb per ongeluk iets verkeerds besteld en ik kwam er toen achter dat ik 7 euro retour kosten moest betalen. Dat is dus de rede dat ik nooit meer iets bij jullie koop

Via een andere site de artikelnummers opgezocht en de bestelling was zo geplaatst.
Heb al vaker de site besteld, dus dat zegt volgens mij wel genoeg hoe ik de site, en afhandeling van de...

Ja, ik heb ik een vakantie voucher, hoe kan ik deze verzilveren online? Zag iets van mijn gading, vandaar mijn vraag.

Probeer vaker dingen zonder additionele vrachtkosten te versturen.

Reactie Ekris BMW en MINI shop:

Hartelijk dank voor het compliment, wij voelen ons gevleid dat u graag besteld via onze webshop. Voor wat betreft uw vraag over de kortingscode. Uw kortingscode kunt u eenvoudig verzilveren door op uw winkelwagen in de webshop te klikken. Links-onderin heeft u de mogelijkheid een code toe te voegen, druk op toepassen om de korting of gratis verzending te verrekenen. Mocht u toch nog vragen hebben, onze klantenservice staat natuurlijk voor u klaar.

Mike

Goede en snelle service. Zeker een aanrader.

Dennis

Positief, na contact te hebben gehad met een medewerker was ik in staat het juiste product te bestellen. Ik kon het artikel zelf niet in de webshop vinden