EKOMENU

EKOMENU Ook benieuwd naar feedback over de webshop EKOMENU? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company110
7.9/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen EKOMENU met 7.9/10. Gebaseerd op 110 ervaringen.
Wat vind je van de recepten?
Prima (7/10)
Wat vind je van de productkwaliteit?
Zeer goed (9/10)

Monica

Prettig je hoeft niet na te denken wat zal ik eens eten en ik eet dingen die ik niet snel in de winkel koop.

Uitstekend (10/10)
Score voor EKOMENU:5/5

We really like it, easy and tasty :).

Jagger

Door het vele snijwerk aan de groenten red je 3 van de 4 keer de aangegeven bereidtijd niet..
met een frequentie van 1 keer maand ontbreekt er wel een seen recept..
met regelmaat ontbreken er ingredienten die volgens t recept in de zak moeten zitten maar daar niet in zitten..
dingen als champignons, wortel en knollen zijn vaak net zo schoon dan als ze uit de grond komen; is de rest in de zal ook vies geworden. .
bosjes kruiden in een zak doen die 6 dagen later pas gegeten wordt is dom; kan je die kruiden eerst weggooien en nieuw kopen.
de hoeveelheden om met zn 4 van te eten zijn te weinig. telkens moet ik er wat bijverzinnen om met zn 4 zonder trek van tafel te gaan.
kortom, snel verbeteren op deze punten anders stoppen we er mee.

Pim
Zeer slecht (2/10)
Pim
Score voor EKOMENU:1/5

Slecht, structureel honger na het eten.

A

Prima, alleen jammer dat er geen keuzemenu tussen meerdere here then is zoals bij hellofresh: we eten namelijk gluten vrij en lactose vrij, maar bijvoorbeeld geen champignons en varkensvlees. vaak lijken 2 vd 3 maaltijden heerlijk maar zit er in de 3e maaltijd varkensvlees waardoor we het hele menu niet kunnen nemen.

SMillerNL

Erg lekker, soms niet helemaal compleet en de recepten zijn niet altijd even makkelijk in een kleine keuken.

Bibi

Ik vond de recepten niet zo aansprekend, ik heb er twee van de vier gemaakt en met de overige ingrediënten heb ik zelf recepten bedacht. en daar zit wellicht ook de crux, ik vind het eigenlijk zelf veel te leuk om recepten te bedenken ;-).

Thea van Lopik

Ik heb 2 belangrijke problemen met ekomenu 1. de recepten zijn vnl gebaseerd op de aardappel-groente-vlees gedachte, terwijl er zoveel andere schotels, salades en maaltijdsoepen te bedenken zijn. 2 het overmatige gebruik van nepvlees, nepkaas, zoals seitan, panir en vegan kaas. ik hou meer van voedingsmiddelen die wat minder industrieel zijn. ik heb dit al een paar keer aangegeven, maar ik val denk ik gewoon niet in de doelgroep. ik wil gewoon lekker puur modern veganistisch/vegetarisch eten en geen slappe kopie van de jaren 50 interpretatie van vleesloos eten. dus. wat wel heel goed is van het menu dat er lekker veel groente in zit.

Anita

Je bestelt eko menu (koolhydraatarm) ook om snel en makkelijk een maaltijd te bereiden. dat valt regelmatig tegen. iedere week is er wel minstens 1 zak waar je alles zelf moet hakken en snijden terwijl sommige producten ook in voorgesneden aangeleverd kunnen worden. .
ook vinden wij de hoeveelheid voor 4 volwassen personen regelmatig te weinig. we eten met 3 personen en dan gaat het op! voor 4 personen is het echt te weinig. zeker wanneer er vlees of vis deel uit maakt van het gerecht. .
conclusie: het moet makkelijker en in grotere hoeveelheid.

Koolhydraatarm
Matig (5/10)
Koolhydraatarm
Score voor EKOMENU:2.5/5

Eén van de gerechten was niet dinerwaardig en de tomaten waren gebutst.

Bedrijfsinformatie

Adres