EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.7/10
Wat vind je van de productkwaliteit?

Ciska de Kok

Wij zijn heel tevreden. De gerechten zijn verrassend lekker. Het is wel wat meer werk dan wij gewend waren, maar dan heb je ook wat.

Reactie EKOMENU:

Bedankt voor de positieve feedback!

Fieka

Goeie variatie recepten, ik maak dingen die ik zelf nooit zou bedenken bv vega sushi. Ik ben erg tevreden over de box:-)
Helaas moet ik wel erg vaak zelf ingrediënten toevoegen. Dat zou vind...

Beste Fieka,

Bedankt voor de positieve feedback. Jouw punt rondom het zelf toevoegen koppel ik terug aan het receptenteam.

Paul

Het is wel gevarieerd en afwisselend, maar het komt regelmatig voor dat sommige producten niet eetbaar meer zijn of zelfs ontbreken. Vandaag zat er geen sesamzaad en ui bij een menu. Bezorging laat...

Beste Paul,

Bedankt voor jouw reactie. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze recepten. Jouw feedback rondom de producten koppel ik terug naar onze inpak, hopelijk kunnen ze hier in de toekomst meer opletten. Ook PostNL zal ik inlichten met jouw feedback. Onze excuses hiervoor.

willemien wulffraat

Goed en verrassend gevarieerd.de groenten soms wel al beetje verrot. Dat is wel jammer

Beste Willemien,

Bedankt voor de feedback. Fijn om te horen dat je onze recepten goed, verrassend en gevarieerd vindt. De feedback rondom de groenten geef ik door aan onze inpak. Hopelijk kunnen zij dit proces in de toekomst verbeteren zodat dit minder vaak gebeurd.

Ingrid Kruis

Het is voor mij letterlijk eten out of the box. Heerlijke gevarieerde recepten en ook goed klaar te maken als je geen kokkerel bent.

Reactie EKOMENU:

Leuk om te horen. Bedankt voor uw positiviteit!

Marina

Verse producten maar de menu’s zijn niet altijd lekker

Beste Marina,

Bedankt voor uw feedback. Heeft u Mijn Persoonlijk Menu wel eens geprobeerd? Hierbij kunt u zelf de recepten kiezen die u lekker lijken. Wellicht biedt dit een oplossing.

Jose van der Vlies

Op zich goed, maar soms ook verbaasd. Deze week 2x prei in vier dagen, dat vind ik wat veel. Erg weinig vis. Vaak vegetarische gerechten. Deze zijn best smakelijk, maar toch vind ik de verdeling...

Beste Jose,

Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je soms verbaasd bent. We proberen elke week zo goed mogelijk een variatie tussen de recepten aan te bieden. Hierbij kan het zo zijn dat 2 gerechten prei bevatten, maar dit doen we alleen als de gerechten totaal verschillend zijn. Tegenwoordig bieden we steeds meer vis aan op het menu. Wellicht kun je een keer Mijn Persoonlijk Menu uitproberen. Hierbij kun je zelf jouw recepten kiezen. Ik geef jouw feedback door aan het receptenteam.

De punten rondom de producten zal ik terugkoppelen aan de inpak. Excuses hiervoor. Onze klantenservice staat altijd voor u klaar. Mocht u een keer per ongeluk geen verse ingrediënten hebben ontvangen, dan kunt u een vergoeding krijgen.

Marcella

Verse kwalitatief hoogstaande producten - smaakvol - biologisch. Goede keus uit recepten/ mogelijkheden. Iets meer variatie nog in keuze recepten (vooral vis) zou wenselijk zijn

Reactie EKOMENU:

Bedankt voor de positieve reactie! De feedback rondom de vis geef ik door aan het receptenteam.

MarLam

Lekker, makkelijk te bereiden en veel variatie.

Reactie EKOMENU:

Bedankt voor de positieve reactie!

Philip

Lekker, gevarieerde menu's, makkelijk te bereiden en gezond.

Reactie EKOMENU:

Bedankt voor de positieve reactie!