Inzet van de examentrainer:
Kennis van de examentrainer:
Uitleg van de examentrainer:

David

Het was geen examentraining maar training voor mijn laatste toets. De training was verder helemaal prima alleen had ik dit niet echt nodig omdat ik geen examen meer hoef te doen. Ik had liever mijn... Het was geen examentraining maar training voor mijn laatste toets. De training was verder helemaal prima alleen had ik dit niet echt nodig omdat ik geen examen meer hoef te doen. Ik had liever mijn geld terug gekregen, dit kreeg ik namelijk wel terug bij Luzac.

Brechje

Ik heb het als zeer positief ervaren, één op één contact met docent. Super fijn dat ze van te voren had verdiept in de stof, hierdoor ook specifieke eindexamen vragen. Uitleg super duidelijk en... Ik heb het als zeer positief ervaren, één op één contact met docent. Super fijn dat ze van te voren had verdiept in de stof, hierdoor ook specifieke eindexamen vragen. Uitleg super duidelijk en persoonlijk.

Benke

Handig om alles weer te herhalen

Merel de Feijter

Wel prima, snap er nog steeds niet heel veel van

Meander

Goed. Ik denk dat ik meer uit de training had kunnen halen als die face-to-face zou zijn, maar dat is eerder een probleem van de omstandigheden.

Brian Jacobs

Goed, ik had wel het idee dat ik heel veel tijd kwijt was met wachten als ik er niet uit kwam (en dat gebeurde redelijk vaak). Ik heb ook minder opgaven gemaakt / nieuws geleerd dan ik voorheen had... Goed, ik had wel het idee dat ik heel veel tijd kwijt was met wachten als ik er niet uit kwam (en dat gebeurde redelijk vaak). Ik heb ook minder opgaven gemaakt / nieuws geleerd dan ik voorheen had gedacht maar dat komt ook deels door mezelf en dat het online was.

Noelle van zutphen

Zeer goed

Het is fijn om te oefenen met de stof in de vorm van examenvragen. Alleen jammer dat de stof niet zozeer wordt uitgelegd. Een verbeterpunt is dus misschien om per onderdeel de belangrijkste theorie... Het is fijn om te oefenen met de stof in de vorm van examenvragen. Alleen jammer dat de stof niet zozeer wordt uitgelegd. Een verbeterpunt is dus misschien om per onderdeel de belangrijkste theorie te herhalen en eventueel verder uit te leggen en daarna ermee te oefenen.
Verder verliep het online contact soepel, alleen was het wel een slordig begin. We begonnen beide dagen later door online problemen (opeens via een andere link, link niet gekregen). Hierdoor was het geen fijne kennismaking naar mijn ervaring. Desondanks verging het dagverloop prima. Ik kreeg veel vrijheid in de indeling van mijn dag.
Al bij al is naar mijn mening de kwaliteit van een online examentraining zeker niet minder dan een examentraining. Ik raad het aan.