Inzet van de examentrainer:
Kennis van de examentrainer:
Uitleg van de examentrainer:

Maaike

Ik vond het een prima examentraining. Ik vond het wel jammer dat de begeleider weinig uitleg gaf . En toen ik vroeg om uitleg las hij het boek letterlijk voor. Vaak moest hij zelf de antwoorden of... Ik vond het een prima examentraining. Ik vond het wel jammer dat de begeleider weinig uitleg gaf . En toen ik vroeg om uitleg las hij het boek letterlijk voor. Vaak moest hij zelf de antwoorden of de theorie doornemen omdat hij het niet wist .

Jasmijn

Ik had persoonlijk iets anders verwacht van de examentraining. Het is natuurlijk niet goedkoop en vond het dan ook niet het geld waard. Er was vrij weinig uitleg. Daar hoopte ik vooral op, om alles... Ik had persoonlijk iets anders verwacht van de examentraining. Het is natuurlijk niet goedkoop en vond het dan ook niet het geld waard. Er was vrij weinig uitleg. Daar hoopte ik vooral op, om alles even opnieuw uitgelegd krijgen zodat het kwartje dan misschien eindelijk valt. Uiteindelijk hebben we eigenlijk alleen vragen geoefend die uiteraard wel werden uitgelegd als je het niet begreep. Ook de uitleg was soms iets onduidelijk. Na de uitleg begreep ik die specifieke vraag dan misschien maar de theorie erachter was voor mij dan nog niet duidelijk en dat vind ik wel jammer. Als je snapt waarom je iets doet wordt het ook makkelijker om het zelf later toe te passen.

Jennifer

Leerzaam, maar het blijft lastig

Daniëlle

Wel oke, misschien iets meer verwacht.

Lois

Goed alleen natuurlijk liever op de locatie zelf gehad, dan online. Maar het werkte goed allemaal.

Robin

Ik vond het fijn om de stof nog een keer te horen en ik heb een goed beeld gekregen bij de examenopgave

Annemijn

Goede uitleg

lucas

Erg grondig! natuurlijk wel een beetje lang maar dat is wel te begrijpen, omdat er gewoon zoveel stof is.