Inzet van de examentrainer:
Uitleg van de examentrainer:

Sanne Willemsen

Lekker klein groepje, top

Baukje S

Handig om goed voorbereid aan je toetsen te beginnen. Ook alvast oefenen voor het examen.

Felicia Gigerte

Lange maar leerzame dagen

Saskia

Mega veel geleerd. Is alleen wel iets verder lopen vanaf het station dan de aangegeven 10 minuten.

Lianne

Goed, alleen de flexibiliteit ivm de garantie dat je gratis een training krijgt bij niet slagen was slecht. We hebben het volledige bedrag betaald voor de Examentraining die omgezet was in een... Goed, alleen de flexibiliteit ivm de garantie dat je gratis een training krijgt bij niet slagen was slecht. We hebben het volledige bedrag betaald voor de Examentraining die omgezet was in een online training. Bij het verzoek om de gratis ‘herexamen training’ kregen we te horen dat door alle andere omstandigheden we tegen volledige betaling een extra training konden ontvangen. Uiteindelijk wel tegen een korting, maar voor ons reden om ervan af te zien. Heel jammer deze incorrecte afhandeling.

Reactie Eindsprint Examentraining:

Beste Lianne,
Beste Lianne,
Goed te horen dat de training zelf goed bevallen is. We bieden inderdaad op alle eindexamentrainingen een slagingsgarantie. Mocht je onverhoopt het examen van een vak dat je gevolgd hebt niet halen dan krijg je van ons een gratis herexamentraining. Deze garantie geldt voor de uitslag (en de herkansing) van het centraal examen. De garantie geldt niet voor de uitslag van de schoolexamens. Dat gaat over andere stof dan het centraal examen, daar hebben we dus maar in beperkte mate invloed op.
Mocht je nog vragen hebben over e.e.a. dan kun je ons natuurlijk altijd even WhatsAppen of bellen.
- Thomas

erik Allemekinders

Fijn en

David

Het was geen examentraining maar training voor mijn laatste toets. De training was verder helemaal prima alleen had ik dit niet echt nodig omdat ik geen examen meer hoef te doen. Ik had liever mijn... Het was geen examentraining maar training voor mijn laatste toets. De training was verder helemaal prima alleen had ik dit niet echt nodig omdat ik geen examen meer hoef te doen. Ik had liever mijn geld terug gekregen, dit kreeg ik namelijk wel terug bij Luzac.

Brechje

Ik heb het als zeer positief ervaren, één op één contact met docent. Super fijn dat ze van te voren had verdiept in de stof, hierdoor ook specifieke eindexamen vragen. Uitleg super duidelijk en... Ik heb het als zeer positief ervaren, één op één contact met docent. Super fijn dat ze van te voren had verdiept in de stof, hierdoor ook specifieke eindexamen vragen. Uitleg super duidelijk en persoonlijk.