Saskia van Hasselt

Ik maak vaak gebruik van taxi´s maar dit bedrijf onderscheid zich met erg mooie wagens. Sjiek!

Giorgio Mantilo

Reliable taxi company. Very luxery cars for reasonable prices.

B. Beishuizen

Een heelvlees ervaring, een correcte en vriendelijke chauffeur, die snel en safe reed.

David Finlay

Reliable taxicompany. Luxury cars and friendly drivers. Never one minute late.

Airport Taxi Travel is een zeer betrouwbare taxi dienst die altijd op tijd is en professioneel werkt. Wanneer er geen bestuurders beschikbaar zijn, zorgt het bedrijf ervoor dat een ander taxi... Airport Taxi Travel is een zeer betrouwbare taxi dienst die altijd op tijd is en professioneel werkt. Wanneer er geen bestuurders beschikbaar zijn, zorgt het bedrijf ervoor dat een ander taxi bedrijf de rit overneemt zonder verschil in kosten. Een aanvraag gaat erg gemakkelijk per e-mail of per telefoon en binnen een aantal uur is de bevestigende email van het bedrijf binnen.

Folkert de Boer

Taxirit van berkel Enschot naar Eindhoven airport. prima kunnen regelen. Chauffeur was keurig op tijd. hij reed in een mooie auto, waarin ook voor ons achterin plaats genoeg was. rijstijl en... Taxirit van berkel Enschot naar Eindhoven airport. prima kunnen regelen. Chauffeur was keurig op tijd. hij reed in een mooie auto, waarin ook voor ons achterin plaats genoeg was. rijstijl en gastheerschap uitstekend.

Excellent taxi service

Jan G

Perfect geregeld!

Anoniem Cokkie

De Eindhovense Taxi Dienst is een van de weinige bedrijven die altijd op tijd zijn,altijd correct in gedrag en behulpzaamheid , wij rijden al veel jaren met hun en blijven dat doen.

Heerlijke relaxe manier van reizen