Effeweg

Ik heb de kerstreis naar Bad Wimpen geboekt van 23 t,/ m. 27 december en kan kort ein krachtig zijn om u te schrijven dat het hotel een hele zware teleurstelling was, en zeker het geld niet waard... Ik heb de kerstreis naar Bad Wimpen geboekt van 23 t,/ m. 27 december en kan kort ein krachtig zijn om u te schrijven dat het hotel een hele zware teleurstelling was, en zeker het geld niet waard was, en ik wel een schadevergoeding wil hebbn omdat ik gelijk bij binnenkomst van mijn kamer 307 in het pensioen Fernlicht, zag dat de overgordijnen niet sluiten, mijn ligkast sroffig was, 2 lampen kaputt waren, en geen föhn aanwezig was, in het restaurant was ik zwaar teleurgesteld om dat er totaal geen kerstsfeer was geen kerstboom stond en de totale kerstsfeer ontbrak, dit on nog meer mag de naam Kerstreis niet dragen eigenlijk leek het meer op een kantine net als het eten op kerstavond, Heiligabend zoals de Duitsers zeggen is DE avond,kregen wij vis, met aardappelen en gewoon sla, ook was ik teleurgesteld dat er nooit soep was, en geen water op tafel stond, zoals bij ons, altijd het geval was, dat was ook bij de lunch en ontbijt er hoort normal gesproken melk, karnemelk en jus bij te staan. Sterker juist op Heiligabend werden wij meteen naar het eten van de tafels weg gekeken omdat ervoor" normale "gasten van buitenaf voor de lunch werd ingedekt op andere avonden gingen wijin in de ruimte voor het restaurant in de ronde ruimte met de ' gezellige plastic tafelkeden , zitten, maar ook hier werd voor de lunch ingedekt, en moesten wij verplicht op KERSTAVOND, ofwel Heiligabend, de belangrijkste dag, voor Duitsers, en eigenlijk voor mij, verplicht naar onze kamers, omdat er een bar, en een gezellige ruimte ontbeekt, om met reisgenoten te praten en te borrelen,
Omdat onze gesprekken meestal het onderwerp: gemopper over het hotel en gasthof bestond, verwacht ik van u een schadevergoeding en bevestiging van deze mail zodat ik weet dat u deze gelesen heeft, voordat hij in de prullenbak verdwijnt, overigens zou het nodig zijn dat deze reis niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn omdat zij aan excursies, die lopende gedaan worden, beslist niet gedaan kunnen worden, met name reizigers met rollators, die wij ook in onze groep hadden, en ook weer verplicht in het alles behalve gezellige hotel moesten blijven. Het enige wat een compliment waard is was onze reisleider/ chauffeur Gerard, hij vertelde, met heel veel humor, tijdens de ritten alles over plaatsen, bijvoorbeeld Heidelberg, over de historie en bezienswaardigheden zoals het Heidelbergr slot

Vr gr Irma Hasselbring

Kerstreis Bad Wimpen

Irene

Wat hebben we ons welkom gevoeld bij topchauffeur Roger, hoteleigenaar Patrick en zijn fantastisch team, elke dag was een feestje. Na een uitgebreid ontbijt leuke excursies gemaakt en waren we... Wat hebben we ons welkom gevoeld bij topchauffeur Roger, hoteleigenaar Patrick en zijn fantastisch team, elke dag was een feestje. Na een uitgebreid ontbijt leuke excursies gemaakt en waren we steeds voor 17.00 uur terug in het hotel om de inbegrepen drankjes te nuttigen, het helpt ook zeker mee dat we een erg gezellige groep hadden: op oudejaarsavond de voetjes van de vloer bij zangeres Marianne en partner, wat een sfeermakend repertoire! We hebben het heerlijk gehad en kijken uit naar het volgende reisje!

5 dagen Oud&Nieuw Winterberg

Busschots Joachim

Was zeer toffe reis met leuke mensen reisleider en gids

Praag mooie stad 4 dagen van 16/12/21tot 19/12/21

Peter van Geel

Ondanks mijn leeftijdsverschil met de rest van de reizigers toch een hele leuke en schitterende rondreis gemaakt door Italie!
Ontzettend genoten van het gezelschap en chauffeur Jeroen maakte de...
Ontzettend genoten van het gezelschap en chauffeur Jeroen maakte de vakantie nog net dat tikkeltje leuker door de extra bezoekjes aan wat kleine dorpjes, heel blij met deze reisleider!!!

Excursiereis 12 dagen Rondreis Klassiek Italië, Amalfikust en Venetië

Buurtbus vereniging Ammerzoden

Anouk heeft voor ons een mooie jubileum reis verzorgt goed hotel en mooie excursies en onze chauffeuse Karin voelde de groep van 46 personen goed aan ze zou zo bij ons buurtbusje niet misstaan ze... Anouk heeft voor ons een mooie jubileum reis verzorgt goed hotel en mooie excursies en onze chauffeuse Karin voelde de groep van 46 personen goed aan ze zou zo bij ons buurtbusje niet misstaan ze hoorde gewoon bij de groep ik als lid van de activiteiten commissie wil deze dames bedanken namens onze vereniging we gaan zeker nog een keer op reis met effe weg met Karin achter het stuur namens buurtbus Ammerzoden contact persoon Willie

3 dagen Verden en Bremen

Verhoeven

Moesten om 6.45 in Uden staan terwijl de bus om 8.15 pas arriveerde. Nieuwe reisleider die niets wist of kon vertellen over en tijdens de reis. Paar maal verkeerd gereden. Terugweg (was overmacht)... Moesten om 6.45 in Uden staan terwijl de bus om 8.15 pas arriveerde. Nieuwe reisleider die niets wist of kon vertellen over en tijdens de reis. Paar maal verkeerd gereden. Terugweg (was overmacht) alleen maar hele dag file gehad. Beloofde dagje Bremen kwam hierdoor te vervallen. Was niet heel erg te spreken over de reis.

Noorwegen

Arie Plugge

Mooie trip naar Parijs gemaakt. Super veel gezien . En heel veel waardering voor de top chauffeur Willy.

4 daagse Parijs. Vertrek 7 oktober 2021

Andre

Fantastisch reis met een goede chauffeur (Marga) en een prima Nederlandse gids ter plaatse. Wel een druk programma maar de verzorging was prima , ook het Hotel en ontbijt. Voor ons de eerste keer... Fantastisch reis met een goede chauffeur (Marga) en een prima Nederlandse gids ter plaatse. Wel een druk programma maar de verzorging was prima , ook het Hotel en ontbijt. Voor ons de eerste keer met een busreis en goed bevallen. Effeweg.nl service is prima.

Parijs op 30 sepember

A. Engelbert

Wij zijn net terug van de 8 daagse reis naar Puglia.
Het was een mooie reis met een vol programma. Maar je wilt toch ook wat zien. De hotels waren prima. Vooral in Poggiardo.
Het eten had...
Wij zijn net terug van de 8 daagse reis naar Puglia.
Het eten had iets beter gekund. Maar meestal smaakte het goed en er was volop pasta vooraf. Het is nu eenmaal Italië.
De reisleider Martin Schoorl verdient een pluim voor zijn uitleg tijdens de ritten. Was behulpzaam voor de mensen die hulpmiddelen bij zich hadden. Ook de chauffeur Giovanni krijgt van ons een compliment.
De laatste dag was inderdaad lang, maar het vliegtuig vertrok nu eenmaal laat in de avond. In Monopoli zaten we lekker bij het haventje en zagen daar van alles gebeuren. Je moet er wat van maken.
Wij zullen deze reis wel aanbevelen aan anderen.
Koos en Arja Engelbert uit Maassluis

8 daagse reis naar Puglia

C. Kerkhof

Ik zoek naar kerst reizen 6 dagen brabant in blad kerst 2021 maar kan het niet vinden?Waarom?

zeeland