G.Keijzer

ZEER GOED VERLOPEN HET TRAJECT...

Hoi G,
Wauw wat een fijne beoordeling! Echt heel blij met hoe je de ervaring met ons bedrijf beschrijft hier doen we het voor. Bedankt!
Joost |...
Hoi G,

Ab van Heijningen

Dag Ab,
Dankjewel voor deze goede beoordeling!

Boom

Prettig contact, goede en snelle service

Dag Boom,
Dankjewel voor deze meer als fijne beoordeling. Goed om te horen dat alles prettig, soepel en naar wens verliep!

Vera

Goed verzorgd en op tijd bezorgd

Hoi Vera,
Dankjewel voor deze goede beoordeling dit wordt erg gewaardeerd! Hopelijk zien we je weer.

Leyla

Leuke pakketjes, die je zelf ook kunt samenstellen.
Snel bezorgd en je wordt op de hoogte gehouden van de bezorging.

Hoi Leyla,
Wauw wat een top beoordeling! Echt super blij met hoe je de ervaring met ons bedrijf beschrijft hier doen we het voor. Bedankt!
Joost |...
Hoi Leyla,

University Leiden

Heel goed

Dag University Leiden,
Dankjewel voor deze beoordeling. Fijn om te horen dat het naar wens verliep! Graag tot ziens.

Hout

Goede en snelle afhandeling, dus zeker een goede ervaring.

Dag Hout,
Dankjewel voor deze meer als fijne beoordeling. Goed om te horen dat alles soepel en naar wens verliep!

Thomas

Uitstekende service

Dag Thomas,
Dankjewel voor deze meer als mooie beoordeling hier worden we blij van. Graag tot ziens.

Geen idee.
Cadeau is nog steeds niet bezorgd.

Reactie Een Mooi Cadeau:

Lideke bedankt voor jouw beoordeling.
Lideke bedankt voor jouw beoordeling.
Het is meer als jammer dat je ons niet eens de kans hebt gegeven om met je in gesprek te gaan en wij een beoordeling van een 1 krijgen over de bezorging waar wij géén invloed op hebben. (dit ligt bij postnl) Buitengewoon onproductief. Ik zal alsnog mijn best gaan doen een oplossing voor je te zoeken.

RGeevers

Heel hartelijk en klantvriendelijk

Hoi R,
Dankjewel voor deze warme beoordeling dit wordt erg gewaardeerd! Hopelijk zien we je weer.