E. van Schaik

Leuke en verzorgde beterschapmanden. Vriendelijke service bij de bestelling en terugstorting van verkeerd bestelde artikel. Aanrader!

Dag E,
Wat een top beoordeling!! Dankjewel. Erg fijn om terug te lezen dat alles in goede samenwerking is verlopen en dat het voor herhaling vatbaar is. Dus tot ziens!

Pien

Goede gevarieerde keuze en in div prijsklasse dus je kn altijd slagen

Hoi Pien,
Dankjewel voor deze mooie beoordeling. We proberen inderdaad in zoveel mogelijk prijsklassen keus te hebben, dus fijn om te horen dat dit werkt.

Ellen Beijers

Goede service, adres klopte niet, contact over gehad en opgelost.

Dag Ellen,
Super fijn om te horen dit! Dankjewel voor deze beoordeling!
Adres en verzendproblemen komen voor maar het is altijd super fijn om ze tesamen op te lossen. Tot ziens.
Joost |...
Dag Ellen,
Super fijn om te horen dit! Dankjewel voor deze beoordeling!

Hannie Megens

Top

Goedemorgen Hannie,
Thanks voor deze kort maar krachtige top beoordeling!
Tot ziens!
Joost| Een Mooi Cadeau

Ik

Een beetje klein voor die prijs

Dag ik,
Dag ik,
Bedankt voor jouw beoordeling. Uit het cijfer dat je ons geeft kan ik zien dat de teleurstelling enorm is en dat spijt ons. Het is met name jammer omdat bij al onze producten zo ook de fruitmand exact staat wat erin zit en de afmetingen. Dit doen we om dit soort teleurstellingen en beoordelingen te voorkomen wat hier helaas niet gelukt is. Joost| Een Mooi Cadeau

Maaike

Hoi Maaike,
Dankjewel voor deze fijne beoordeling!
Joost| Een Mooi Cadeau

S. Calon

Weinig producten voor veel geld.

Dag Silvia,
Dag Silvia,
Bedankt voor jouw beoordeling. Het is buitengewoon jammer voor ons om zo'n vernietigende beoordeling te krijgen. Je schrijft "Weinig producten voor veel geld". Op onze site kun je exact zien wat er in de beterschap geschenkdoos Bee well soon zit. De exacte producten, de inhoud en afmetingen van de doos. Daarnaast zie je de prijs. Erg jammer dat je deze evaluatie niet gedaan hebt voordat je het cadeau bestelde. Joost | Een Mooi Cadeau

Malou

Top

Goedemorgen Malou,
Thanks voor deze top beoordeling!
Tot ziens!

Sabrina

Goede service en fijn contact

Hoi Sabrina!
Heel fijn dat het zo goed is bevallen!
Wij proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen!
Tot ziens :)

Ronnie

Top!

Ha Ronnie!
Toppie toppie toppie!
Bedankt voor deze beoordeling :).