Algemeen advies
Ontvangst
Bereikbaarheid en parkeergelegenheid winkel
7.6/10

Herman Meeuwissen

Gastvrij ontvangen, vakkundig en plezierig geholpen. Geeft een vertrouwd gevoel, ondanks het feit dat we er de eerste keer waren.

vakkundig en klantgericht geholpen

Ga zo door

Aangekocht product

Een nieuwe bril en zonnebril voor mijn vrouw en mij

Damen

Goede service

Prettige omgang en goede kennis

X

Frank Haenen

Correct, smaakvol, vakkundig, meedenkend, modern....duur

Hoog niveau opticien met mooie merken

Misschien combinatie van andere hooglevel producten eens proberen om nog meer beleving te krijgen. Ruimere jas is dan wel nodig.

Aangekocht product

Lindberg montuur met multifocale glazen getint. Getint was een gokje maar ik ben er erg over te spreken.

M van Tuijn

Prettig advies en service

Persoonlijke aandacht, mooie collectie brillen

Wellicht ook keuze kunnen maken uit goedkopere Monturen

Bril en zonnebril

Bart Gallé

Goede service

Klant vriendelijk

Timmers

Mijn eerste bezoek , op afspraak. Goede uitleg bij de verschillende glazen. Deskundige oogmetingen, de bril doet helemaal wat hij moet doen: goed zicht vanuit alle hoeken.
Bij keuze uit 1000...
Bij keuze uit 1000 monturen, goed oog welk montuur past bij mijn gezicht: ik koos het 2e aangereikte montuur.
Bij het ophalen van de bril wordt deze tot op de millimeter aangepast aan mijn hoofd.
Nazorg en service weet ik nog niet. Het is pas mijn eerste bril van Eekelaar

Metingen en persoonlijke aanpassing.

Als je even moet wachten (bij een goed kopje koffie) kijk je tegen een levensgrote bewegende reclame met verschrikkelijk zwoel kijkende en alleen maar jonge dames. Ik weet niet meer van welke... Als je even moet wachten (bij een goed kopje koffie) kijk je tegen een levensgrote bewegende reclame met verschrikkelijk zwoel kijkende en alleen maar jonge dames. Ik weet niet meer van welke leverancier. Vraag eens naar meer normale beelden.

theo varifocus

Reactie Eekelaaroptiek:

Geachte heer Timmers,
Geachte heer Timmers,
Hartelijk dank voor de leuke feedback! Het is inderdaad zo dat de beelden van het merk Lindberg niet bij iedereen in de smaak vallen. Wij hebben echter hierop helemaal geen invloed daar deze vanuit Denemarken worden aangestuurd en wereldwijd worden gebruikt. Wij wensen u veel kijkplezier met de nieuwe bril! Groet, Harm Eekelaar

Van Gerwen

Fantastische service

Altijd naar de klant luisteren

Nvt

Hele modieuze bril

Ted Haans

Heel professioneel en prettig!

Zeer geduldig en de tijd voor nemen!

Annelien Schoormans

Super goede service, aardige mensen en weten waarover ze het hebben

Raden aan wat je nodig hebt, niet wat het duurst is. Hebben goede kennis over de producten en zijn super aardig

X

J. Groffen en A. Groffen-Brekelmans

Altijd heel erg klantgericht en vakkundig. Ook bijzonder vriendelijk.

Zéér vakkundig en als klant verlast je altijd tevreden het pand.

Geen verbetertips