Edugro

Li Coninck

Heel vlotte levering.

Reactie Edugro:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Li!
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Li!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering. Wat betreft jouw verbeterpunt, dit gaan wij zeker meenemen in de toekomst. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

M. Ryken

Prima contacten en dito service

Reactie Edugro:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company M Ryken!
Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over de communicatie en de service. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company M Ryken!

Zie je Zo Rhenen

Altijd positief

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company!
Ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over Edugro. Dat vinden wij erg belangrijk. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met...

David Grimbergen

Snel en correct

Reactie Edugro:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company David!
Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over Edugro. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company David!

Bas&Bliksem

Prettig, overzichtelijk en eenvoudig

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company!
Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over Edugro. We hopen je snel weer terug te zien in onze webshop.

Wilma Heykoop

Prima. Goede spullen,snelle levering

Reactie Edugro:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Wilma!
Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over Edugro. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Wilma!

Babyspeelgoedland

Makkelijk besteld, snel geleverd en degelijk verpakt. #happyCustomer

Reactie Edugro:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Ontzettend fijn om te horen dat je tevreden bent over Edugro. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!

Maike van Heeswijk / Creative Minds bv - Japsnoet

Supersnelle levering. bestelling na de middag gedaan, na telefonisch contact nog dezelfde dag verzonden. De volgende ochtend om 9.30u al in huis! top top top!!!

Reactie Edugro:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Maike!
Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Edugro. Dit vinden wij erg belangrijk.
Hopelijk tot ziens, in onze...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Maike!
Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Bonnie Smits

Snelle levering, producten zien er netjes uit en contact is snel en fijn

Reactie Edugro:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Bonnie!
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Bonnie!
Wij vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering, de producten en het contact. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.