Bart

Prima ervaring, fijne communicatie en er is altijd iemand bereikbaar. Door wat kleine tegenslagen, moest er wat langer worden doorgewerkt. En dat werd zonder mokken (en zonder extra kosten gedaan).... Prima ervaring, fijne communicatie en er is altijd iemand bereikbaar. Door wat kleine tegenslagen, moest er wat langer worden doorgewerkt. En dat werd zonder mokken (en zonder extra kosten gedaan). Daarbij heel prettig dat er steeds weer werd meegedacht tijdens het hele proces, ook nadat de zonnepanelen en de hybride warmtepomp geplaatst waren. Ook zijn we heel tevreden over de goede service: onverhoopt waren er wat krassen zichtbaar op de zonnepanelen: geen probleem, afspraak gepland en ook dat was in een mum van tijd verholpen. Kortom, wij zijn heel tevreden over dit bedrijf.

Jelle

Hele fijne ervaring met Edit. Ze denken met je mee ook richting de toekomst. Zijn niet bang om een nat pak te halen in de kruipruimte wanneer dit voor de afwerking het mooiste resultaat geeft.

Dick Laan

Zeer positief

J.Ramkisoen

Geweldig! Goede afspraken, goede communicatie en perfect geleverd werk! Super blij met geplaatste zonnepanelen en hybride!

George Staffhorst

Perfecteinstallatie exact volgens afspraak

Marjan

Van begin tot het einde word je als klant goed meegenomen in het proces. Goede en snelle communicatie met Roy gehad en de mensen die het kwamen installeren zijn vakmensen, die weten wat ze doen en... Van begin tot het einde word je als klant goed meegenomen in het proces. Goede en snelle communicatie met Roy gehad en de mensen die het kwamen installeren zijn vakmensen, die weten wat ze doen en voor je klaar staan! Met alle vertrouwen kun je dit aan hen overlaten.

Fam Tuma

We hebben goed advies gehad over de hoeveelheid en verschil van zonnepanelen
We hebben goed advies gehad over de hoeveelheid en verschil van zonnepanelen
Na paar dagen zijn de zonnepanelen nettjes en vlot geplaatst door drie vriendelijke mannen ze hadden zelfs nog een kapotte aardlek schakelaar ontdenkt en vervangen
Na afloop is alles aangemeld en hebben ze alles keurig opgeruimd
Voor vertrek

L van liere

Goed vriendelijk personeel

Engelmann

Afgelopen november zijn er zonnepanelen geplaatst. Dit was al naar onze zeer tevredenheid gegaan. Nu hebben wij sinds vorige week daklekkage. Wij dachten zelf dat dit misschien kwam door het... Afgelopen november zijn er zonnepanelen geplaatst. Dit was al naar onze zeer tevredenheid gegaan. Nu hebben wij sinds vorige week daklekkage. Wij dachten zelf dat dit misschien kwam door het plaatsen van de zonnepanelen. Er is een dakdekker bij geweest en die heeft vastgesteld dat het niet door het leggen van de zonnepanelen is gebeurd. De dakdekker was zeer tevreden hoe het gelegd was. Alles keurig strak. Geen rarigheden aan de loodranden. En geen kapotte dakpannen. Dit kwam hij als dakdekker heel vaak anders tegen. Chapeau voor jullie keurige werk.

Rick

Een vlot en net bedrijf wat topwerk aflevert. Met zeer vriendelijk en meedenkend personeel.