Eddy's

Wd

Retour sturen ramp
4.95 voor verzenden.
En 7.95 post.nl voor retour sturen.
En je moet retour uitprinten dat is niet meer van deze tijd, uitprinten wie heeft er nog een printer

Reactie Eddy's:

Hi, bedankt voor je berichtje en wat vervelend dat je het zo ervaart. De verzendkosten zijn bij ons inderdaad €4.95 bij bestellingen onder €49.95, boven dit bedrag nemen wij deze kosten op ons. De... Hi, bedankt voor je berichtje en wat vervelend dat je het zo ervaart. De verzendkosten zijn bij ons inderdaad €4.95 bij bestellingen onder €49.95, boven dit bedrag nemen wij deze kosten op ons. De retourkosten zijn altijd voor de klant zelf, dit staat ook bij ons aangegeven op de website;https://www.eddy-s.nl/service/shipping-returns/. Deze kosten beslissen wij overigens niet zelf, maar worden bepaald door de vervoersdiensten zelf en ook zij maken het besluit dat het geprint dient te worden, dit gaat dan ook buiten ons om.

Reda

Top service snelle levering en goede kwaliteit peuterey kleding !

Reactie Eddy's:

Hi, bedankt voor je review en je aanbeveling. Leuk om te lezen en we hopen je snel weer terug te zien !

Niekdebekker@hotmail.com

Super info over retourzending.
Uitermate klantenservice

Reactie Eddy's:

HI Niek, super bedankt voor de complimenten en de aanbeveling ! We hopen je snel weer bij ons terug te zien !

E

Super goed!! Trackingsuit besteld, deze werd de volgende dag al geleverd. Helaas een maat te groot dus gelijk retour gemeld en een maat kleiner besteld. Ook deze werd heel snel geleverd. Er zou een... Super goed!! Trackingsuit besteld, deze werd de volgende dag al geleverd. Helaas een maat te groot dus gelijk retour gemeld en een maat kleiner besteld. Ook deze werd heel snel geleverd. Er zou een gratis cap bij worden geleverd maar die zat er niet bij. Een mailtje over gestuurd waar ik heel snel antwoord op kreeg. Ik mocht een cap uitkiezen en deze werd nageleverd wat ook heel snel geregeld was. Het geld van de retour is binnen een week terug gestort. Echt een super goede ervaring. Ik begrijp de slechte reviews werkelijk waar niet. Snelle levering, snel en heel vriendelijk antwoord op mijn mail en retour snel terug betaald. Helemaal top!

Reactie Eddy's:

Wat een onwijs leuke review ! Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren en je snel een nieuw item hebt ontvangen + de free gift. Bedank voor de complimenten en we zien je graag snel weer bij ons... Wat een onwijs leuke review ! Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren en je snel een nieuw item hebt ontvangen + de free gift. Bedank voor de complimenten en we zien je graag snel weer bij ons terug !

Ilona

Super goede service en snelle reactie bij vragen.

Bedankt voor je review Ilona! Tot snel

Didy

Via inbox contact gehad, verliet erg vlot en mijn bestelling snel ontvangen.
Ik kom zeker een keer terug, top service!

Reactie Eddy's:

Fijn dat het contact vlot verliep en dat je de bestelling snel hebt mogen ontvangen ! Heel veel plezier ermee gewenst en bedankt voor het compliment en de review ! Tot snel weer Didy !

Nick

Snelle service. In de avond een bestelling geplaatst voor 22.00 en de volgende dag al in huis. En erg tevreden over de artikelen. Ik kom hier vaker terug :-)

Reactie Eddy's:

Wat een leuk compliment en een leuke review Nick ! Fijn dat je de bestelling snel en op tijd hebt mogen ontvangen en je er tevreden mee bent ! Veel plezier ermee gewenst en tot snel !

Charlotte

Super service! Ik wou een aantal items wat in de winkel op voorraad was, snel geregeld door de klantenservice.

Reactie Eddy's:

Wat een leuke review Charlotte ! Bedankt en fijn dat we het zo samen hebben kunnen regelen, tot snel !

Claudia

Slechte klantenservice

Reactie Eddy's:

Wat jammer om deze review te lezen Claudia ! We hebben even met je meegekeken en zien dat de case naar wens is afgehandeld en onze klantenservice je goed en netjes te woord hebben gestaan, we... Wat jammer om deze review te lezen Claudia ! We hebben even met je meegekeken en zien dat de case naar wens is afgehandeld en onze klantenservice je goed en netjes te woord hebben gestaan, we begrijpen dat niet zo goed waar deze review vandaan komt.
Mochten er nog vragen zijn horen we die graag en we wensen je een fijne dag ! Team Eddy's Eindhoven

S.R

Gisteren iets besteld,vandaag keurig de juiste bestelling binnen gekregen.

Reactie Eddy's:

Bedankt Sharon ! Tot snel !!