Eddy's

Kim Zwarteveen

Leuke site, veel keus en snelle levering!

Reactie Eddy's:

Hi Kim! Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Tot snel! Team Eddy-s

Janske Hagemeijer

Top

Reactie Eddy's:

Hi Janske! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Tot snel - Team Eddy-s!

Natascha Hoefdraad

Redelijk goed

Reactie Eddy's:

Hi Natascha, Bedankt voor je reactie. We waarderen je mening enorm. Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen! Team Eddy-s

Fleur van Werven

Top!

Reactie Eddy's:

Hi Fleur! Bedankt voor je bericht. We waarderen je mening enorm! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Tot snel ! Team Eddy-s

Denice Hoogendoorn

Reactie Eddy's:

Hi Denice! Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Bedankt voor je reactie! Team Eddy-s

quirien

Top bedrijf! Hoodie van black bananas besteld, helaas uiteindelijk niet meer leverbaar. Eddy zelf aan de lijn gehad en gekomen met een top oplossing! Nogmaals erg dank ben erg blij met de hoody van... Top bedrijf! Hoodie van black bananas besteld, helaas uiteindelijk niet meer leverbaar. Eddy zelf aan de lijn gehad en gekomen met een top oplossing! Nogmaals erg dank ben erg blij met de hoody van Malelions!!

Reactie Eddy's:

Hi Quirien! Bedankt voor je reactie! Wij waarderen je mening enorm, en proberen altijd mee te denken naar goede oplossingen, om jou te voorzien van een te gekke hoodie ;-) Veel plezier ermee en tot... Hi Quirien! Bedankt voor je reactie! Wij waarderen je mening enorm, en proberen altijd mee te denken naar goede oplossingen, om jou te voorzien van een te gekke hoodie ;-) Veel plezier ermee en tot snel! Team Eddy-s

Kitty Van Der velden

Heel goed

Reactie Eddy's:

Hi Kitty! Bedankt voor je reactie. We waarderen je mening enorm! Tot snel - Team Eddy-s!

Steve Traets

Reactie Eddy's:

Hi Steve. Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen, Team Eddy-s

Thom Smits

Top bedrijf, is er iets mis kan je altijd nog ruilen in de winkel.

Reactie Eddy's:

Hi Thom! Bedankt voor je reactie! Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, Tot snel! Team Eddy-s

karin voorjans

Super en zeer goede bezorging !

Reactie Eddy's:

Hi Karin! Bedankt voor je reactie! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Tot snel! Team Eddy-s