Eddy's

Rik bakker

Zeer slecht bedrijf verkopen spullen voor hoop geld maar garantie kunnen ze niet

poorter

Kon niet afrekenen dus maar ergens anders gekocht

Hans

10 november bestelling geplaatst en betaald. Zou de volgende dag geleverd worden echter nog steeds niets vernomen. Telefonisch niet te bereiken en reageren niet op mail.

Dion bartels

Normaal ben ik heel tevreden maar laats een bestelling gedaan en retour gestuurd. Maar geen geld terug of reacties al meerdere keren e mail gestuurd. Telefonisch onbereikbaar .

Mack

Snelle verzending en goede service

Mack

Zeer goed want bestelling kome snel binne en te vrete over site

Paul

Niet online bestellen hier. Bij retourneren van meerdere artikelen wordt (pas na 5 weken) beweerd dat deze niet allen retour zijn ontvangen. Zelf met bewijzen middels track en tracé code van PostNL... Niet online bestellen hier. Bij retourneren van meerdere artikelen wordt (pas na 5 weken) beweerd dat deze niet allen retour zijn ontvangen. Zelf met bewijzen middels track en tracé code van PostNL geven ze niets toe. Absoluut onbetrouwbaar.

Mies

Super slecht heb een rich pak gekocht vandaag en heb het thuis aangepast, maar het model zit gewoon echt niet mooi! Nu wil ik het morgen terug gaan brengen en zie ik op de hon dat je geen geld terug... Super slecht heb een rich pak gekocht vandaag en heb het thuis aangepast, maar het model zit gewoon echt niet mooi! Nu wil ik het morgen terug gaan brengen en zie ik op de hon dat je geen geld terug krijgt terwijl als je online koopt je het geld wel terug krijgt…. ABSURD!! Alleen al door dit zou ik hier niet opnieuw gaan…