Eddy's

Kyra

Ontzettend vriendelijk bedrijf! Wanneer je mailt altijd snelle en behulpzame reacties!
Super blij mee!!

Reactie Eddy's:

Bedankt voor je leuke review Kyra! Fijn om te horen en heel erg veel plezier met de gave trui!

mike

Mooie spullen, goede prijs, qualiteit, enja eindhoven he

Reactie Eddy's:

Hi Mike, super bedankt voor je leuke review, wat fijn om te horen! Heel erg veel plezier met je bestelde Eddy's items en we zien je graag snel weer bij ons terug. :)

Bijs van de Ven

1 product was niet meegeleverd in de levering, contact opgenomen en super geholpen!

Reactie Eddy's:

Hi Bijs, wat jammer dat er een item miste, maar wat fijn om te horen dat het allemaal met je is opgelost! Bedankt voor de review en tot snel!

Joke

Ik bestel al jaren bij jullie. Vorige week weer super aardig geholpen via de chat en weer blij met mn nieuwe Nikkie spullen. Top Eddy's

Reactie Eddy's:

Super leuk om te horen Joke en bedankt voor de review en het compliment! Tot snel weer bij Eddy's !

Samir

Alles geretourneerd en alsnog voor een artikel moeten betalen.

Reactie Eddy's:

Beste Samir, bedankt voor je review! We hebben even met je meegekeken naar de case en we zien dat we helaas maar 1 item retour van je hebben ontvangen. We snappen natuurlijk dat het erg vervelend... Beste Samir, bedankt voor je review! We hebben even met je meegekeken naar de case en we zien dat we helaas maar 1 item retour van je hebben ontvangen. We snappen natuurlijk dat het erg vervelend is, maar wij kunnen natuurlijk niet iets verwerken wat we niet ontvangen. Team Eddy's Eindhoven

Kuin

Heel slecht

Reactie Eddy's:

Hi Ellen, bedankt voor je reactie. We hebben nagekeken waar jouw 1 ster op gebaseerd is. Helaas was er bij het verwerken van de betaling van jouw order een technische fout ontstaan bij onze... Hi Ellen, bedankt voor je reactie. We hebben nagekeken waar jouw 1 ster op gebaseerd is. Helaas was er bij het verwerken van de betaling van jouw order een technische fout ontstaan bij onze betaalprovider. Natuurlijk erg vervelend, maar helaas ook buiten onze macht. Zoals eerder bevestigd is dit netjes opgelost door Mollie. Dit is gelukkig een enkel incident geweest want is zowel bij Mollie als bij ons niet eerder voorgekomen. We hopen je dat je dit een volgende keer kunt ervaren. Groetjes Team Eddy's

Jonne

Ik had malelions boxers besteld voor mijn vriend. In december besteld.

Ik had de maat L besteld. (Zo’n grootverpakking)
Ik kreeg 3 verkeerde maten. De xl paste me vriend wel maar...
Ik had malelions boxers besteld voor mijn vriend. In december besteld.

Ik had de maat L besteld. (Zo’n grootverpakking)
Ik kreeg 3 verkeerde maten. De xl paste me vriend wel maar de xs (waar er 1 van tussen zat) niet.
Toen ik dit meldde moest ik het maar terug sturen. Echter beviel ik van een prematuur baby, en moesten wij in het ziekenhuis blijven.

Ze doen dus moeilijk over 1 boxer maat xs. Wel het retourformulier thuis gestuurd gekregen van Eddy’s. Echter kreeg ik later een betaalverzoek van post nl of ik even geld wilde betalen want Eddy’s had niet genoeg betaald voor verzending. En omdat ze alleen mijn adres hadden moest ik dat maar betalen.

Dit ook gemeld bij Eddy’s, ze zeiden dat post nl daar niets mee kon dus dat ik dat niet hoefde te betalen.

Nu nog steeds een boxer thuis liggen die niet past.

Voor mij, als hier geen oplossing voor komt nooit meer Eddy’s.

Reactie Eddy's:

Beste Jonne, dank voor je review. We waarderen het altijd zeer als klanten hun mening en ervaring delen. We kunnen ons alleen niet vinden in de situatie die jij schetst en kunnen dan ook bevestigen... Beste Jonne, dank voor je review. We waarderen het altijd zeer als klanten hun mening en ervaring delen. We kunnen ons alleen niet vinden in de situatie die jij schetst en kunnen dan ook bevestigen dat dit niet naar waarheid is samengevat.
Je had helaas een Boxer pack ontvangen met meerdere boxers afwijkend van de bestelde maat, helaas een productiefout vanuit Malelions. Je wilde graag de juiste maten ontvangen. Uiteraard hebben wij dit voor je geregeld, nadat wij contact hebben gehad, hebben wij jou (zelfs per post, omdat digitaal niet haalbaar was voor jou vanwege jouw prive situatie in het ziekenhuis) een gratis verzendlabel gestuurd en is overeengekomen dat wij de omruiling van ALLE verkeerde maten voor je gingen regelen nadat de verkeerde boxers terug waren geleverd.
Echter gaf je vervolgens na een paar weken aan dat je helaas vanwege jouw prive situatie toch niet in de gelegenheid bent geweest om de retour te regelen. Hierna gaf je ook aan dat je toch nog maar 1 verkeerde maat had, en jouw vriend de andere maten wel wilde houden.
Na deze nieuwe informatie hebben we wederom een nieuwe uitzonderlijke oplossing voor je gezocht en het ook voor je opgelost.
Wij betreuren dan ook ten zeerste dat je de situatie op deze manier schetst, want wij weten beide hoeveel moeite wij voor jou hebben gedaan en begrip hebben getoond voor jouw prive situatie.
Wij kunnen dan ook met het volste vertrouwen zeggen dat dit van onze kant netjes is opgelost en wensen jou natuurlijk nogmaals enorm veel sterkte met jouw prive situatie.

Jack van Milligen

Goede service, had zelf domme fout gemaakt met verkeerde postcode maar helemaal correct opgelost, en top gasten bij Eddy’s actie reactie. Als je online besteld let gewoon goed op wat invult en lees... Goede service, had zelf domme fout gemaakt met verkeerde postcode maar helemaal correct opgelost, en top gasten bij Eddy’s actie reactie. Als je online besteld let gewoon goed op wat invult en lees even de voorwaarden! Thnx mensen!!!

Reactie Eddy's:

Hi Jack, bedankt voor je complimenten! Super dat het is opgelost en je kunt genieten van de mooie nieuwe aanwinsten. Tot snel @ Eddy's!

Tom

Jammer

Reactie Eddy's:

Hi Tom, bedankt voor je reactie. We kunnen geen orders vinden op jouw naam, dus horen graag wat we voor jou kunnen verbeteren. Groetjes Team Eddy's

Sven

Gemiddeld

Reactie Eddy's:

Bedankt voor de aanbeveling Sven.