Eddy's

Sander

Super.denken mee met oplossingen.

Reactie Eddy's:

Bedankt voor je leuke review Sander!

Patrick Bunskoek

Waauw! Altijd weer. Gastvrij, behulpzaam, mooi laten wachten en aandacht. Alles met aandacht. Superzaak met toppers!

Reactie Eddy's:

Wat een leuke review Patrick! Goed om te lezen dat je het zo ervaren hebt. We zien je graag snel weer bij ons terug.

Emilia González ortega

Super goede service snel reactie en zijn heel erg meedenkt

Reactie Eddy's:

Bedankt voor je leuke en lieve review Emilia. Fijn dat je het zo ervaren hebt! We zien je graag snel weer bij ons terug. Team Eddy's Eindhoven

Femke boeren

Super goede service gehad! Snelle reactie en vriendelijk en duidelijke antwoorden.
Topje besteld en dag later was het in de aanbieding, gok gewaagd om een berichtje te sturen erover. En wat super van jullie heb ik een kortingscode gekregen hiervoor!
Toppie dus. En sowieso alles wat ze hebben online en in de winkel is TOP!

Reactie Eddy's:

Hey Femke! Super bedankt voor je leuke review. Fijn dat het zo met je is geregeld. We zien je graag snel weer bij ons terug!

Davy Karstenberg

Super contact gehad met de klantenservice. Er was iets niet meer leverbaar, maar door de klantenservice (Tessa) perfect opgelost. Een heel prettige, persoonlijke benadering, dat vind je niet veel... Super contact gehad met de klantenservice. Er was iets niet meer leverbaar, maar door de klantenservice (Tessa) perfect opgelost. Een heel prettige, persoonlijke benadering, dat vind je niet veel meer! Ook de levering verliep super, na bestellen de volgende dag al geleverd.

Reactie Eddy's:

Bedankt voor je leuke review Davy. Wat jammer dat er helaas een item niet meer leverbaar was maar fijn uiteraard dat je hierover goed contact hebt gehad en het met je is opgelost. Ook erg fijn om te... Bedankt voor je leuke review Davy. Wat jammer dat er helaas een item niet meer leverbaar was maar fijn uiteraard dat je hierover goed contact hebt gehad en het met je is opgelost. Ook erg fijn om te horen dat de levering super goed is verlopen en je het de volgende dag hebt mogen ontvangen !
We wensen je heel erg veel plezier met jouw leuke bestelling en tot snel weer ! :)
Team Eddy's Eindhoven.

Jeroen Corvers

Top. Foutje gemaakt aan mijn kant en Eddy's wilt oprecht meedenken in oplossingen. Beter kan je als klant niet wensen

Reactie Eddy's:

Hi Jeroen, super bedankt voor je leuke review en fijn dat we het zo samen hebben kunnen oplossen! We wensen je een fijn weekend en tot de volgende keer!

Nena

Ik had een pakket retour gestuurd met twee verschillende ordernummers. Dit was achteraf niet zo handig, maar ze waren heel erg behulpzaam en alles is snel en vriendelijk opgelost.

Reactie Eddy's:

Super bedankt voor je leuke review Nena. Fijn dat alles is goed gekomen met je retour en dat we je hiermee hebben kunnen helpen. Tot snel!

Nick

Ik heb een jas aangeschaft voor mijn zoontje en daar zat een vlek achterop na contact met Eddy's echt super snel en goed opgepakt.
Vaak online iets besteld, maar zelden zo een correcte service.

Reactie Eddy's:

Hi Nick, super bedankt voor je leuke review en fijn dat we je hebben kunnen helpen en het zo met elkaar hebben kunnen oplossen!
We zien je graag snel weer bij ons terug ! Team Eddy's Eindhoven.

Yara Voskuilen

Super super klantenservice

Reactie Eddy's:

HI Yara, bedankt voor de aanbeveling en je super lieve compliment. Tot de volgende keer! Team Eddy's

R. vervoort

Top winkel altijd een feest daar super werknemers allemaal top en natuurlijk ED zelf de clown van de winkel groeten uit venlo

Reactie Eddy's:

Hi, bedankt voor je leuke compliment! We zien je graag snel weer terug bij ons in de winkel!