Eddy's

Myrthe Oosting

Hele goede klantenservice en goede communicatie. Erg fijn geholpen. Andere bedrijven kunnen een voorbeeld aan jullie nemen!

Reactie Eddy's:

Bedankt voor je review Myrthe en natuurlijk je leuke compliment ! Goed om te lezen dat je fijn bent geholpen via onze klantenservice en dat je het ervaart als een goede communicatie ! We zien je... Bedankt voor je review Myrthe en natuurlijk je leuke compliment ! Goed om te lezen dat je fijn bent geholpen via onze klantenservice en dat je het ervaart als een goede communicatie ! We zien je graag snel weer bij ons terug :)

Stevens

Eerste keer een bestelling gedaan online, En ben zeer tevreden qua service , Super Hoor !
Kan deze webshop ook echt aanraden! Dus heb jij twijfels ' over deze webshop Niet Nodig , Maar gewoon bestellen !

Reactie Eddy's:

Super bedankt voor je leuke review en de aanbeveling ! Fijn dat we je blij hebben kunnen maken met een leuke bestelling en we zien je graag weer snel bij ons terug ! :)
Team Eddy's Eindhoven

ziggy

Reactie Eddy's:

Bedankt Ziggy, tot snel weer !

Bonnie

Goed op de hoogte gehouden over wanneer product aankomt. Snelle levering. Product goed en netjes verpakt.

Reactie Eddy's:

Bedankt voor je review Bonnie! :)

Melanie

Super bedrijf!
Klantenservice top!!

Reactie Eddy's:

HI Melanie, super bedankt voor je review en je compliment! Fijn dat je het zo ervaart :)
We zien je graag weer snel bij ons terug.

Marieke

Ik wil toch graag even terugkomen op jullie reactie over de zwemshort. Zoals ik eerder al heb gemaild, is de zwemshort niet gewassen, maar meteen in gebruik genomen in het (chloorhoudend) zwembad.... Ik wil toch graag even terugkomen op jullie reactie over de zwemshort. Zoals ik eerder al heb gemaild, is de zwemshort niet gewassen, maar meteen in gebruik genomen in het (chloorhoudend) zwembad. Ik neem aan dat de short daar tegen moet kunnen. Ook is de short niet zwart geworden, maar er zitten zwarte vlekken in, zoals duidelijk te zien was op de foto die ik heb gemaild.
Jammer dat jullie dezelfde reactie geven als in jullie mail, waarvan ik al had gezegd dat dat niet klopt.

Reactie Eddy's:

Beste Marieke, bedankt voor je reactie weer! Wij hebben chloor ook niet als reden gegeven waardoor het heeft kunnen gebeuren en terugkomend op de reactie, hierin staan inderdaad dezelfde dingen... Beste Marieke, bedankt voor je reactie weer! Wij hebben chloor ook niet als reden gegeven waardoor het heeft kunnen gebeuren en terugkomend op de reactie, hierin staan inderdaad dezelfde dingen beschreven als in de mail. Het gaat desnoods ook op dezelfde case en kunnen antwoorden natuurlijk niet op de mail anders als op een review, de informatie blijft hetzelfde

Sandy

Wat een service, in winkel heel fijn geholpen met het vinden van de juiste maat voor mijn zoon en daarna nog kleren online bijgekocht, de levering ging niet goed ( geen oorzaak bij Eddy s), maar... Wat een service, in winkel heel fijn geholpen met het vinden van de juiste maat voor mijn zoon en daarna nog kleren online bijgekocht, de levering ging niet goed ( geen oorzaak bij Eddy s), maar werd ontzettend goed opgelost en meegedacht! Echt complimenten!

Reactie Eddy's:

Bedankt Sandy! Fijn dat je de service in onze winkel als fijn ervaart en dat we online goed met je hebben meegedacht en opgelost. Goed dat het allemaal is goed gekomen en we zien je graag snel weer... Bedankt Sandy! Fijn dat je de service in onze winkel als fijn ervaart en dat we online goed met je hebben meegedacht en opgelost. Goed dat het allemaal is goed gekomen en we zien je graag snel weer bij ons terug!

Marieke

Mijn klacht was niet serieus genomen

Reactie Eddy's:

Beste Marieke, bedankt voor je review en wat jammer dat je het zo ervaart! We hebben even met je meegekeken naar de klacht waar het over zou gaan en we zagen dat dit ging over een zwembroek die rood... Beste Marieke, bedankt voor je review en wat jammer dat je het zo ervaart! We hebben even met je meegekeken naar de klacht waar het over zou gaan en we zagen dat dit ging over een zwembroek die rood was en nu zwart is. Helaas kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen voor dergelijke verkleuringen, die hoogstwaarschijnlijk zijn ontstaan doordat het product in aanraking is geweest met andere producten. Fabrieksfouten zullen wij altijd vergoeden, maar helaas ligt dit niet aan de zwembroek of de kwaliteit ervan. Excuses voor het ongemak.

Charel

Contact gehad met de webshop over een defect item. Netjes en professioneel opgelost. Denken met de klant mee. Het andere item is mooi en van goede kwaliteit.

Reactie Eddy's:

Bedankt voor je leuke review Charel en fijn dat we het zo samen hebben kunnen oplossen en je nu een perfect item hebt! Heel erg veel plezier ermee gewenst en tot snel weer!

Gwen

Fijne winkel, leuk personeel word altijd goed geholpen. De chat functie is ook heel fijn, goed geholpen bedankt!

Reactie Eddy's:

Bedankt voor je compliment en je review Gwen! Erg fijn om te horen dat je onze chat functie erg fijn vind en dat je goed word geholpen zowel online als in de winkel. We zien je graag snel weer bij... Bedankt voor je compliment en je review Gwen! Erg fijn om te horen dat je onze chat functie erg fijn vind en dat je goed word geholpen zowel online als in de winkel. We zien je graag snel weer bij ons terug. Team Eddy's Eindhoven ;)