Eddy's

Kees

Super snelle levering en kwaliteit artikelen.

Reactie Eddy's:

Hi Kees, bedankt voor je bestelling en de sterren! We hopen je snel weer te zien in onze winkel.., of online! Veel plezier met je bestelling.

Marina

Ik kom graag bij Eddys, het heel fijn winkelen en het personeel is altijd vriendlijk en helpt je graag indien je hulp nodig hebt! Top kwaliteit spullen, zowel in de winkel als online bestellen nooit... Ik kom graag bij Eddys, het heel fijn winkelen en het personeel is altijd vriendlijk en helpt je graag indien je hulp nodig hebt! Top kwaliteit spullen, zowel in de winkel als online bestellen nooit geen klachten gehad..

Reactie Eddy's:

Hi Marina, altijd leuk als je er bent! Bedankt voor de review en tot snel weer!

Sabrina

Vorige week zaterdag weze winkelen.
De dames waren heel eerlijk als iets niet goed zat of niet echt stond.
Uit eerlijk met leuke dingen naar huis gegaan en ook met een goede gevoel.

Reactie Eddy's:

Hi Sabrina, fijn om te lezen dat je je bezoek positief hebt ervaren. Veel plezier met je aankopen en hopelijk tot snel!

Judith Engels

Snelle levering en fijne spullen

Reactie Eddy's:

Hi Judith, bedankt voor je bestelling en fijn om te lezen dat je deze positief hebt ervaren! Wat mogen we nog verbeteren om deze ervaring optimaal te maken?

Juur

Zeer goed!!

Reactie Eddy's:

Hi Juur, bedankt voor je review en de sterren :)

Leonie

Snelle verzending, goede kwaliteit

Reactie Eddy's:

Hi Leonie, bedankt voor je bestelling en voor deze mooie review! Heel veel plezier met je bestelling. We hopen je in de toekomst weer blij te mogen maken met een nieuw Eddy's item.

Ilse

Goede service. Snel binnen en goed verpakt. Mijn zoon was er superblij mee

Reactie Eddy's:

Wat leuk om te lezen dat je zoon blij is met zijn nieuwe item! Heel veel plezier ermee. Hopen dat we jullie snel weer blij mogen maken, fijne dag gewenst!

Marieke

Super

Bedankt Marieke!

Sharon

Altijd zo klantvriendelijk! Een winkel waar ze merken ook in grote maten verkopen (zelfs tot 6xl) zoveel keus dat je het liefst de hele winkel wil leeg kopen, maar zo rijk ben ik helaas niet! Ik heb... Altijd zo klantvriendelijk! Een winkel waar ze merken ook in grote maten verkopen (zelfs tot 6xl) zoveel keus dat je het liefst de hele winkel wil leeg kopen, maar zo rijk ben ik helaas niet! Ik heb altijd een vaderdag cadeau of verjaardags cadeau voor me vriend!

Reactie Eddy's:

Bedankt voor je mooie compliment! Super leuk dat je voor zowel jezelf als je vriend bij ons shopt. Tot snel weer @Eddy's.

K

Heel goed!