Eddy's

Imhoff

Goede overzichtelijke website, super snelle verzending, je wordt netjes op de hoogte gehouden via mail. Top winkel!

Reactie Eddy's:

Hi Imhoff, bedankt voor je mooie beoordeling!

Lars

Het is een hele fijne winkel mooie spullen en altijd goede service komen afspraken na en zijn erg klant vriendelijk

Reactie Eddy's:

Leuk om je te zien in de winkel Lars, hopelijk tot snel!

Christina

Super mooie kleding en goede service

Reactie Eddy's:

Hi Christiana, fijn om te lezen! Er komen weer veel mooie nieuwe collecties aan, houd onze socials goed in de gaten ;)

Tim Nieuwesteeg

Goede kwaliteit en goede service

Reactie Eddy's:

Hi Tim! Bedankt voor deze mooie waardering. Wat kunnen we voor jou nog verbeteren lezen het natuurlijk graag. Fijne dag gewenst en hopelijk tot snel!

christiaan

Super snel, netjes en op tijd bezorgd. Heerlijk zo'n bedrijf

Reactie Eddy's:

Hi Christiaan, fijn om te lezen dat je je items in goede orde hebt ontvangen ! Heel veel plezier ermee en tot snel @Eddy's!

Jason van Altena

Hele goeie kleding en een super overzicht op de website, ook word je via de mail super goed op de hoogte gehouden over al het nieuws wat en gaande is. De levertijd is super en als je vragen heb word... Hele goeie kleding en een super overzicht op de website, ook word je via de mail super goed op de hoogte gehouden over al het nieuws wat en gaande is. De levertijd is super en als je vragen heb word je super snel en goed geholpen, proficiat echt een super bedrijf!

Reactie Eddy's:

Hi, bedankt voor de sterren en de super mooie feedback! We hopen jullie snel weer blij te mogen maken. Tot snel!

Ayse

Snelle verzending en leuke items die vaak op andere sites zijn uitverkocht

Reactie Eddy's:

Hi Ayse, leuk om te lezen dat je graag bij ons shopt! Heel veel plezier met je bestelling en tot snel @Eddy's!

Hinderiks

Een super mooi trainingspak gekocht van BB voor de verjaardag van mijn vriend. Hij is er nog steeds blij mee! Binnenkort maar weer wat bestellen 👌🏻

Reactie Eddy's:

Hi Heleen, van harte gefeliciteerd met je vriend! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad. Veel plezier nog gewenst met het pak.

Stef de Bijl

Goed snelle leveringen

Reactie Eddy's:

Hi Stef, bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling.

Kees

Super snelle levering en kwaliteit artikelen.

Reactie Eddy's:

Hi Kees, bedankt voor je bestelling en de sterren! We hopen je snel weer te zien in onze winkel.., of online! Veel plezier met je bestelling.