Eddy's

Henk Engelbrecht

Goede en snelle service

Brenda

Een jas besteld en snel in huis

Daphne van riel

Ik koop hier veel kleding en vind het een super fijne winkel, heel goed en vriendelijk personeel en helpen je ook oprecht

Wendy v L

Prima betrouwbare service

Theo van de Ven

Ik snap niet dat er mensen zijn, die nog verder shoppen. Eddy's heeft een geweldige webshop, maar nog fijner is om even langs te gaan in de winkel, super toffe gezellige en behulpzame verkopers die... Ik snap niet dat er mensen zijn, die nog verder shoppen. Eddy's heeft een geweldige webshop, maar nog fijner is om even langs te gaan in de winkel, super toffe gezellige en behulpzame verkopers die het Bedrijf EDDY'S op een hoog niveau blijven houden. Hierdoor geef ik mijn eindoordeel met het aantal sterren.

Sterretje 1 - uitmuntende webshop
Sterretje 2 - uitmuntende Collectie
Sterretje 3 - uitmuntende winkel
Sterretje 4 - uitmuntende en behulpzaam personeel
Sterretje 5 - gewoon een woord uitmuntend.

Rianne Koolen

Super, zowel in de winkel als online!!

Zakaria Belkadi

Proffesioneel bedrijf

Devony Croughs

Goede kwaliteit

Reactie Eddy's:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit! Veel plezier nog met je aankoop.

Rosalie Engelgeer

Ik bestel nooit zo vaak kleding maar ben erg tevreden over Eddy's. Snelle levering, leuke aanbiedingen en goede kwaliteit. Ik ben een zeer tevreden klant die graag terug komt, bedankt! Mvg, Rosalie

Reactie Eddy's:

Hi Rosalie, wat leuk dat wij de uitzondering zijn. Je bent natuurlijk ook altijd meer dan welkom in onze winkel! Tot snel:)