Eddy's

gerard

Reactie Eddy's:

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Kim

Veel keuze, duidelijke informatie en goede prijzen. Kan de site en het kopen van de kleding bij deze winkel alleen maar aanraden. Niets negatiefs.

Reactie Eddy's:

Hi Kim, bedankt voor deze mooie waardering! Hopen je snel weer te zien!

Debbie

Goede kwaliteit, snelle levering!

Reactie Eddy's:

Hi Debbie, bedankt voor je bestelling en mooie beoordeling. Wat zouden we voor jou nog kunnen verbeteren? Lezen het graag, hopelijk tot snel!

Pamela

Top service en kleding/schoenen altijd van goede kwaliteit

Guus

Ik heb hele goede ervaring met dit bedrijf, al meerdere pakken van black bananas, malelions en 2leagre gekocht en heel blij mee. Super aardig personeel die je goed helpt!!

Melissa Rayer

Zeer fijne spullen, en wordt netjes afgeleverd

Danny van ‘t hof

Ik heb hier een Black Bananas pak besteld, kwam ruim op tijd binnen, een super collectie waarvan ik blijf bestellen 😍 ik raad dit al mijn vrienden aan!
Keep up the good job ❤️

Destiny

Leuke merken en altijd optijd geleverd!

Elroy

Super goed, geslaagd voor me vriendin en voor mezelf… toch nog een rondje langs andere winkels in Eindhoven komen we weer langs Eddy oké weer even kijken en opnieuw geslaagd gauw wegwezen want je... Super goed, geslaagd voor me vriendin en voor mezelf… toch nog een rondje langs andere winkels in Eindhoven komen we weer langs Eddy oké weer even kijken en opnieuw geslaagd gauw wegwezen want je blijft aan de gang zoveel moois

Martin

Top service, vriendelijk en behulpzaam personeel