Eddy's

Eline

Heel goed!

Reactie Eddy's:

HI Eline, bedankt voor het compliment en de review!

Roby

Wil je een beauty zijn, dan moet je bij Eddy's zijn!

Reactie Eddy's:

Hi Roby, wat leuk om te horen! We zien je graag snel terug

Roby

Geweldig

Bedankt Roby!

Sander

Ik wacht helaas al 8 dagen en het pakketje zou de volgende dag verzonden worden maar tot nu toe is het nog niet verzonden maar ik wacht af de vorige keer is het wel goed gegaan.

Reactie Eddy's:

HI Sander, wat jammer dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen en fijn dat het de vorige keer goed is gegaan! Helaas is er een vertraging gekomen op jouw order en wij zijn er met man en macht mee... HI Sander, wat jammer dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen en fijn dat het de vorige keer goed is gegaan! Helaas is er een vertraging gekomen op jouw order en wij zijn er met man en macht mee bezig om de bestelling zo snel mogelijk aan je te verzenden! Excuses voor het ongemak en je pakketje komt snel jouw kant op! Mochten er nog vragen zijn horen we het graag

Chantal

Slechte klantenservice 3x geprobeerd te bellen niemand pakt op vervolgens de winkel geprobeerd ook geen gehoor. Nu mijn pakket terug gestuurd dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik het geld... Slechte klantenservice 3x geprobeerd te bellen niemand pakt op vervolgens de winkel geprobeerd ook geen gehoor. Nu mijn pakket terug gestuurd dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik het geld terug krijg. Volgende keer ga ik gewoon terug naar soccerfanshop.

Reactie Eddy's:

Hi Chantal, wat jammer dat je het zo ervaart. Wij zijn helaas telefonisch niet bereikbaar, indien je ons namelijk belt vragen wij via het telefonische bandje om via de mail en socials contact op te... Hi Chantal, wat jammer dat je het zo ervaart. Wij zijn helaas telefonisch niet bereikbaar, indien je ons namelijk belt vragen wij via het telefonische bandje om via de mail en socials contact op te nemen in plaats van om te bellen. Wij zijn namelijk elke dag van de week bereikbaar via de mail en onze social media kanalen omdat wij op deze manier namelijk zoveel mogelijk klanten kunnen helpen op een dag en zo voorkomen we vervelende telefonische wachtrijen met een (vaak vervelend) bijbehorend wachtmuziekje.
We zien je retour graag tegemoet en deze zal dan beoordeeld en verwerkt worden, hiervan ontvang je dan ook een automatisch bericht. Mochten er nog vragen zijn horen we het graag en kijken we uiteraard graag met je mee

Amm

Snelle levering. Alleen als je iets retour wilt sturen zijn de verzendkosten voor jezelf. Terwijl je ook al verzendkosten betaald bij levering. Dat vind ik wel een minpunt.

Reactie Eddy's:

HI, wat jammer dat je het zo ervaart, maar fijn dat jouw pakketje snel geleverd was! De kosten voor retourneren zijn helaas niet gratis omdat wij de kosten voor verzending voor orders boven de... HI, wat jammer dat je het zo ervaart, maar fijn dat jouw pakketje snel geleverd was! De kosten voor retourneren zijn helaas niet gratis omdat wij de kosten voor verzending voor orders boven de €49,99 al op ons nemen. Dit staat ook aangegeven op de website en het is voor iedere webshop anders hoe dit in zijn of haar werkt gaat. Mochten er nog vragen zijn horen we dit uiteraard graag!

Tim Christiaens

Ik vind het een goed bedrijf en goede service

Hi Tim! Super bedankt voor het compliment en bedankt voor de sterren! Tot snel

Angelique

Super behulpzaam personeel

Fijn om te horen! Bedankt Angelique

Daniëlle

Goede kwaliteit kleding en een ruim aanbod. Ik ben blij verrast. Ook nog eens super snelle verzending.

Reactie Eddy's:

hi Daniëlle, wat fijn om te horen! bedankt voor de review!

Cornell

Supper snelle levering