Netjes geleverd zoals verwacht.

Beschrijf hier uw ervaring

????? 2 dezelfde vragen ?????

Prima service en goede levering

Beschrijf hier uw ervaring

Product is in goede staat ontvangen

Op de website stond dat het product d volgende dag geleverd zou worden, echter op zaterdag wordt er niet bezorgd. Dit werd automatisch maandag, terwijl ik vrijdagochtend haf besteld. Misschien iets duidelijker vermelden of onderzoeken of levering op zaterdag mogelijk is.

Frans Maessen ing.

Snelle en correcte levering, goed verpakt!

Zie boven!

De artikelen zijn soms moeilijk te vinden op de website.

Bezorging duurde lang. Qua look en feel van de website vond ik het daarom spannend worden. Ook de communicatie was wat beperkt. Maar het is dus wel helemaal goed gekomen.

Perfect

Perfect

Alles prima in orde.

Snelle levering.

Geen idee.

Goede webshop

Beschrijf hier uw ervaring

eerste keer besteld, en snel geleverd als gemeld alleen het bezorgbedrijf is minder flexibel.

Positief.

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste bestelling én levering heel positief verlopen.

Bij mijn bestelling plaats ik een mededeling die niet word nageleefd. Heel spijtig. Eigenlijk laatste keer dat ik hier bestel.

Beter lezen op fractuur.

Reactie EcoGardenShop.com:

Beste klant,

Erg vervelend dat het versturen van het pakket niet naar uw wens was. U heeft inderdaad aangegeven dat het pakket discreet verpakt moest worden. Dit hebben wij ook als zodanig doorgegeven aan het warehouse vanwaaruit onze goederen verstuurd worden. Kennelijk is dit daar niet goed opgepakt. We hebben inmiddels overleg hierover gehad met het warehouse en benadrukt dat men wel goed op de opmerkingen dient te letten. Rest ons niets anders dan u onze oprechte excuses hiervoor aan te bieden en we hopen dat u desondanks wel tevreden bent over het product.

Ecogardenshop.com

van Vliet

Beschrijf hier uw ervaring

Niet functionerend artikel werd snel vervangen door een ander en de verzendkosten voor het terugsturen werden vergoed. prima.

nee