Janneke Arts

Goede service. Ze waren 1 lampje vergeten te leveren. Contact opgenomen met Ecobright en de volgende dag het lampje al geleverd. Mooie flame lampen met zacht licht.👍🏻😃💡

Alétho

Wij ontvingen een led paneel die (waarschijnlijk tijdens transport) flink beschadigd was. Na een mailtje naar Ecobright ontvingen we 2 dagen later geheel kosteloos een nieuw led paneel. We waren... Wij ontvingen een led paneel die (waarschijnlijk tijdens transport) flink beschadigd was. Na een mailtje naar Ecobright ontvingen we 2 dagen later geheel kosteloos een nieuw led paneel. We waren blij met deze fijne service!

Uitermate professionele en prettige medewerkers: een webshop met echte service! Waren er maar meer webshops zoals Ecobright.nl!

Mary Akkerman

Dankzij de duidelijke uitleg op hun website: ‘Halogeen vervangen door led’, heb ik bij Ecobright de juiste ledlampjes gekocht voor een tweetal lampen in mijn woonkamer. Daarbij werden de lampjes ook... Dankzij de duidelijke uitleg op hun website: ‘Halogeen vervangen door led’, heb ik bij Ecobright de juiste ledlampjes gekocht voor een tweetal lampen in mijn woonkamer. Daarbij werden de lampjes ook snel bezorgd. Good job Ecobright!

Goede site-concurrentiële prijzen-snelle levering-vriendelijke communicatie

Snelle levering en bij gevonden beschadiging direct vervangen zonder gedoe.

willie van gennip

Lampen opgehaald ben zeer tevreden over het warme licht

Jacob Tomassen

Lage prijzen