Johan

Olivier

Fijne producten, snelle levering

Edwin

Prima! Twee dimmers besteld die goed werken. Na een paar maanden leek er eentje kuren te vertonen maar Ecobright heeft toen zonder enige aarzeling een nieuwe opgestuurd. Top service!

J. V. Schakenbos

Het bestelde product viel mij zwaar tegen omdat het helemaal niet werkte.

Betere voorlichting.

Reactie EcoBright:

Beste Heer/mevrouw J. V. Schakenbos,
Beste Heer/mevrouw J. V. Schakenbos,
Wat vervelend om te horen dat het product dat u besteld heeft niet naar wens is. Graag willen wij u helpen om de oorzaak hiervan te achterhalen, u mag een mail sturen naar info@ecobright.nl of even bellen naar 0314-840165, we helpen u dan graag verder :)
Martijn - EcoBright

Verheul

Led dimmer besteld snel binnen en werkt prima

Bart

Goede service, mooie producten.

Nvt

peter kremers

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

volgende dag leveren is niet juist

Rene

Snelle levering van een snoerdimmer. De montage ging minder snel omdat de regelknop zeer moeilijk los te trekken was. Dimmer werkt redelijk icm ikea ledare lampen (een wat flakkerend dimverloop en... Snelle levering van een snoerdimmer. De montage ging minder snel omdat de regelknop zeer moeilijk los te trekken was. Dimmer werkt redelijk icm ikea ledare lampen (een wat flakkerend dimverloop en in hoogste stand niet altijd stabiel)

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Voor het product: een stabielere dimming (ik heb niet getest met andere lampen dan ikea ledare)

Ad

Vloerdimmer besteld die niet open te schroeven is.

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Als je een vloerdimmer opstuurt, waarvan je weet dat de klant deze nog open moet schroeven, doe dan de schroefjes niet zo achterlijk vast dat ze met geen mogelijkheid los te krijgen zijn, zonder te... Als je een vloerdimmer opstuurt, waarvan je weet dat de klant deze nog open moet schroeven, doe dan de schroefjes niet zo achterlijk vast dat ze met geen mogelijkheid los te krijgen zijn, zonder te beschadigen.

Mj Huisman Electra

Kwaliteit voor goede prijs