Donald Cerpentier

EcoBright biedt een uitstekende service. Als je ze belt heb je ze binnen een minuut aan de lijn. Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aannemen.
In de afgelopen jaren heb ik een aantal...
In de afgelopen jaren heb ik een aantal LEDdimmers gekocht, waarvan er inmiddels 3 kapot zijn gegaan. "Een bekend probleem met die dimmers", zeggen ze bij EcoBright en ze hebben ze alle 3 gratis vervangen door een verbeterde versie van dezelfde dimmer. Bij de laatste vervanging was de garantietermijn al verlopen.
Da's pas echte service.

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Geen verbeterpunten te bedenken. Ga zo door mensen van EcoBright!

Mai

De bestelling ging heel gemakkelijk en daardoor vlot. Ze boden een betaalbaar product. Toen ik na mijn bestelling een vraag aan hen stelde, kreeg ik dirèct de volgende ochtend van medewerker Martijn... De bestelling ging heel gemakkelijk en daardoor vlot. Ze boden een betaalbaar product. Toen ik na mijn bestelling een vraag aan hen stelde, kreeg ik dirèct de volgende ochtend van medewerker Martijn antwoord op mijn vraag. Vervolgens werd het bestelde vlot en keurig geleverd!

Nee, ga zo door.

Hijme Tieleman

Prima assortiment met uitgebreide toelichting

nee

Gemo Bouwadvies en Opleidingen

Ga zo door

JD Heesbeen

Leverfout vlot opgelost

H C

Led GU10 spotjes besteld, snel ontvangen. Ben tevreden.

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Nee, zou het niet weten.

Matthy

Prima product en service alles volgens afspraak geleverd

Diego

J Meursing

Top

Assortiment uitbreiden.

Paul Jaspers

Led kaars lampen zijn naar volle tevredenheid op initiatief van Ecobright omgewisseld. Perfect! Incl. Een lamp extra. Dank voor de royale oplossing.
Paul