Ellen Bentlage

Vriendelijke werknemers

Heleen

Keurige levering

Makkelijk bestellen en snel verzonden

Otto Kelderman

De led-dimmer voldoet geheel aan onze wens! Prima product!

AF Bounin

Prima bedrijf met een uitstekende service. Goed bereikbaar voor vragen, met een uitgebreid advies op maat. We zijn goed, vriendelijk en snel geholpen bij het maken van een keuze voor aanschaf van... Prima bedrijf met een uitstekende service. Goed bereikbaar voor vragen, met een uitgebreid advies op maat. We zijn goed, vriendelijk en snel geholpen bij het maken van een keuze voor aanschaf van lampjes en een bijpassende duodimmer. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan

Peter van der heiden

Snel en top kwaliteit

R vd Hoogen

Twee mooie grote potten. Goeie kwaliteit en ziet er netjes uit.

Prima service! Via whatsapp uitstekend en vriendelijk geholpen om de zigbee lampen te koppelen aan Hue van Philips.

Na telefonisch contact dat erg prettig verliep, order online geplaatst. De bestelling werd keurig verwerkt en snel afgeleverd waarbij de verzendstatus altijd up to date was. Perfect verlopen... Na telefonisch contact dat erg prettig verliep, order online geplaatst. De bestelling werd keurig verwerkt en snel afgeleverd waarbij de verzendstatus altijd up to date was. Perfect verlopen transactie en de prijzen zijn eveneens aantrekkelijk.

Ledlampjes en trafo werken nu prima op plek waar we halogeen hadden