Ik werd teruggebeld voor een verkeerd bestelde trafo. De goede was niet leverbaar maar werd door Ecobright doorverwezen naar een andere leverancier. Top.

Snelle levering, en een goed product.

C Nouws

Bestelling correct uitgevoerd en als gebruiker ben ik zeertevreden met het aangeboden product.

Martijn

Snelle verzending, kwalitatief goed product.

A.E.J. Wijting

Een hele ruime keus en goede info over hoe je bestanden lampen kan vervangen naar led

peter storre

Snelle levering lage prijzen

Ik bestelde een aantal ledlampen en een ledpaneel. Had wat vragen over een aanbieding en daar werd zeer snel op gereageerd. Wat verwarring aan mijn kant over de prijsstelling werd direct duidelijk... Ik bestelde een aantal ledlampen en een ledpaneel. Had wat vragen over een aanbieding en daar werd zeer snel op gereageerd. Wat verwarring aan mijn kant over de prijsstelling werd direct duidelijk uitgelegd en voor deze keer in mijn voordeel toegepast. Hulde!

Vervolgens kwam het ledpaneel beschadigd aan (waarschijnlijk tijdens transport). Ook hier werd direct geschakeld. Ondanks dat hij het nog gewoon doet (wat deukjes aan de achterzijde) wordt er direct een nieuw paneel opgestuurd.

Kortom, enorm goede klantenservice/klantgerichtheid. En de producten werken ook nog eens heel goed.

Hans Barneveld Binkhuysen

Aanbeveling was juist.

Duidelijke website, zeer behulpzaam bij het kiezen van de juiste producten.

Peter

Online keuzehulp helpt je op weg
Laat je goed informeren
Geïnteresseerde helpdesk

Reactie Ecobright.nl:

Beste Peter,
Beste Peter,
Per mail hebben wij naar aanleiding van je review contact gehad. Hierbij hebben we ons assortiment doorgenomen en hebben we ook aangegeven waarom wij bepaalde producten niet in ons assortiment hebben opgenomen.
Uiteraard nemen we je feedback zeker mee!
Mochten we je nog een keer ergens mee kunnen helpen horen wij dit graag.
Timo - Ecobright