EcoBright

EcoBright Ook benieuwd naar feedback over de webshop EcoBright? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1051
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen EcoBright met 9.2/10. Gebaseerd op 1051 ervaringen.

Bert samijn/ Goflezx
Slecht (3/10)
Bert samijn/ Goflezx

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Ja de communicatie, Ik heb namelijk nu een extra dimmer gekocht omdat ik na 4 dagen niets van een reactie op mijn bestelling had gekregen
En blijkbaar is mijn email adres wel goed binnen gekomen want anders zou ik ook geen uitnodiging krijgen om mijn ervaring te delen

Reactie EcoBright:

Beste Bert Samijn,

Allereerst bedankt voor het delen van uw ervaring.
Aangezien wij (op de dag van uw bestelling eind van de middag) een probleem met de mailserver hebben gehad, is het inderdaad mogelijk dat u geen bevestiging heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.
Wij hadden geen inzicht welke klanten wel/niet een mail hebben ontvangen, dus konden dit ook niet alsnog versturen. Dit probleem is de ochtend erna opgelost.
Ik zie dat op uw naam 1 bestelling is binnen gekomen. Ik heb uw orderbevestiging zojuist direct toegestuurd.

Tot slot zijn wij iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 9:00-12:00 en 13:00-17:00, zoals op de website staat aangegeven.

Ik hoop dat u ondanks deze ervaring toch tevreden bent met uw led dimmer. Mocht dit niet zo zijn, dan vernemen wij dat uiteraard ook heel graag. Retourneren mag namelijk altijd binnen 30 dagen.

Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak.

Vriendelijke groeten,
Jorien Vriese

EcoBright

Score voor EcoBright:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Wat ik redelijk opvallend vond was dat ik na bestelling geen elke vorm van bevestiging had gekregen. en dat ik de volgende dag 4x had gebeld naar de klantenservice zonder gehoor viel mij ook nogal op.

Fred wiegel
Fred wiegel
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima leverancier, netjes op tijd en hoge kwaliteit.

EcoBright 1 beoordeling

Ik had een dubbele bestelling gedaan, het artikel werd snel geleverd en de dubbele betaling en bestelling werden snel gecorrigeerd.

Hans van Helvoort
Goed (8/10)
Hans van Helvoort

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

nee, ben zeer te vrede met de gang van zaken zoals het nu is.

Score voor EcoBright:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nazorg is zeer goed op orde alsmede de telefonisch hulp die ik kreeg. zelfs de wacht tijd was miniem.

H.j.staals
H.j.staals

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ja hoor ze denken mee voor oplossingen.

In2hair
In2hair

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima advies gekregen over mijn kapsalon verlichting..
besteld en snel geleverd.

RAp
RAp

Duidelijke site.

Sacha van Vliet
Sacha van Vliet
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kijk dit is nu een dimmer die het ook gewoon goed doet en gevarieerd is in te stellen.

2Grit Holding
2Grit Holding

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Geef naast de track en trace mail ook aan dat het mogelijk per post wordt gestuurd zodat men niet zit te wachten op een mail die niet gaat komen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Producten voldoen aan verwachting zelfs na dat de verzending in eerste instantie niet was aangekomen werd er direct gereageerd en goed opgelost.

Ik zou niet weten wat.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Veel uitzoek en een snelle levering..

Bedrijfsinformatie

Bent u op zoek naar led verlichting van topkwaliteit, maar toch voor een zeer scherpe prijs? Dan bent u bij EcoBright aan het juiste adres. EcoBright (gevestigd in Doetinchem) biedt een breed assortiment led lampen aan voor concurrerende prijzen. Led bespaart tot 90% op uw verlichtingskosten en heeft een zeer lange levensduur. Via onze gemakkelijk te bedienen webshop koopt u gemakkelijk led lampen online.
Adres
Dr. Huber Noodtstraat 89a