Prima afgeleverd bij de buren!
Het waren lampjes voor in een tuinprikker!

Corné Monsieurs

Zou donderdag geleverd worden.
Maar kwam pas op maandag, had het speciaal bij jullie besteld omdat ik het zaterdag nodig had.

Afspraken na komen.

Jan

Wij zijn super tevreden eindelijk een product welke wel goed werkt,

Nee ga zo door

N.V.

Nu al een aantal keren besteld bij Ecobright, maar telkens weer dezelfde snelle en correcte levering. Mijn huis wordt steeds groener! Bedankt maar weer en tot de volgende keer!

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Spaarprogramma voor vaste klanten ;)

Goed advies vooraf en goede ondersteuning achteraf.

Rudy

Dual led dimmer besteld, en bevalt prima! Leds, Philips warm glow, dimmen perfect! Tot bijna uit zonder problemen. Dit is mij nog nooit gelukt met diverse originele Jung dimmers.. ik ben om!

Edwin t Vliegveld

Zeer goede service.Had 4 defecte ledspot GU10 binnen 1 jaar defect..er werd zonder gemor direct nieuwe gestuurd

Ga zo door

Ik heb de basic led dimmer besteld met fase afsnijdinginbouw voor een slaapkamer plafond lamp. Ik had al een paar jaar een andere led dimmer van Ecobright, maar deze is heel compact qua diepte en...

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Het standaard afdekraam doet wat goedkoop aan, vooral de bevestiging,die buigt door, maar voldoet goed. Bij de vorige dimmer heb ik ook dit afdekraam, en daar had ik wel het probleem dat na verloop van tijd de draaiknop te ver om de as van de dimmer kan gaan zitten, waardoor je hem niet meer goed aan en uit kan zetten. Dit is op te lossen door iets in de opening van de knop te doen, bv iets simpels als een gummetje.

Dimmer werkt en bevalt goed

Compris Advies

Snelle levering en gunstig geprijsd!

Nee.