J.W. Geelen

Zeer snelle afhandeling van de producten zeer goede kwaliteit stevig verpakt. kwaliteit en prijs zijn goed .

Fijn geholpen

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Zou bestel historie op de site geen goed plan zijn.

Prettig, goede prijs, groot aanbod

Nvt

Niek Stevens

Hoe moet het? bestellen, betalen, afleveren. En dat is precies zo gebeurd volgens de opgave van Ecobright. Ik weet ze volgende keer te vinden

nee

Bruijn

Top

Michael

Één van de bestelde lampen bleek kapot te zijn bij levering. Zoiets kan natuurlijk altijd gebeuren. Na een mailtje van mij werd de volgende werkdag een antwoord gestuurd en een vervangend lampje... Één van de bestelde lampen bleek kapot te zijn bij levering. Zoiets kan natuurlijk altijd gebeuren. Na een mailtje van mij werd de volgende werkdag een antwoord gestuurd en een vervangend lampje opgestuurd. Je weet pas echt hoe goed een bedrijf is als iets niet in één keer zoals gepland loopt en het gewoon goed en snel word opgelost. Uitstekend dus.

Prima !

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Nee, geen enkele, alles is goed.

Uitstekend! Goede website, 1,5Watt LED G4 lampjes besteld. Keurig en vlotte bestelling en levering. Lampjes zijn exact wat ik nodig had. De oude LED lampjes piepten bij het dimmen en deze niet.

WE Meffert

Via een deskundig advies een Led Dimmer gekocht. Mij werd de goedkoopste versie van Ecobright aangeraden en deze werkte perfect op mijn led verlichting.

Richard

Zeer goed. Goed te woord gestaan. Leven zich in in klantvraag. En als toppunt belt men de klant terug omdat men een test kon doen met het materiaal waar ik een vraag over had. Top!!

Doorgaan, prima focu