anonymous

Snel geleverd en compleet. Materiaal voldoet volledig aan de verwachtingen.

Niet teveel veranderden!

J.Broeders

Mooie spots, snelle levering, maar wat ik nog meer waardeer is de behulpzaamheid/advies met het zoeken naar het juiste product.

Vernes

Service, klantvriendelijk en snelheid van handelen.

erik

Prima dimmers, goede prijs.

W.Kelderhuis

Behulpzame vriendelijke medewerker.
Bij ieder product duidelijke, begrijpelijke installatie handleiding

Jan

Scherpe prijs,
Snelle levering.

Helaas niet!

D.kroonstadt

Led dimmer werkt perfect, het maakt niet uit hoe de lampen gedimd worden. Geen flikkerende lampen wat ik wel met mijn vorige dimmer had. Vorige dimmer is van een anderen leverancier. Dezelfde... Led dimmer werkt perfect, het maakt niet uit hoe de lampen gedimd worden. Geen flikkerende lampen wat ik wel met mijn vorige dimmer had. Vorige dimmer is van een anderen leverancier. Dezelfde specificatie maar niet dezelfde werking als EcoBright Led dimmer.
Ik ben super tevreden de gekochte product.

nee

anonymous

Snelle reactie (na 6 uur) van klantenservice via email.

C. Evers

Ik wil al mijn verlichting, ook die in armaturen is ingebouwd vervangen door led verlichting. Voor een aantal gevallen is dat dimbare verlichting. Daarvoor moeten al dan niet dimbare schakelaars, al... Ik wil al mijn verlichting, ook die in armaturen is ingebouwd vervangen door led verlichting. Voor een aantal gevallen is dat dimbare verlichting. Daarvoor moeten al dan niet dimbare schakelaars, al dan niet dimbare trafo/drivers en lampen zelf worden aangepast. Dankzij de heldere uitleg van welke elementen daarin samengaan bijvoorbeeld op de site van Ecobright ben ik erachter gekomen wat daarvoor nodig is.

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Wat tegenvalt is dat bij Ecobright geen dimbare GU5.2 2v 5.5 W ledlampen en geen dimbare 12 v G4 met een vermogen van zo'n 300 à 400 lumen.