Ernst ter Brugge

Goed advies. Beantwoorden vragen snel. Eenvoudig bestelproces en voldoende informatie op de website. Snelle levering.

Never received order. No money back neither, so far. Very disappointing.

Reactie Ecobright.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Dank voor uw bericht. Wij hebben afgelopen week een aantal keer contact gehad. Uw zending was helaas vertraagd bij de vervoerder. U heeft vandaag de zending alsnog ontvangen. Gezien u de zending heeft ontvangen kunnen wij helaas geen geld terug geven, maar wij hebben voor het ongemak wel aangeboden dat u het volledige bedrag retour ontvangt als u de zending aan ons retourneert.
Timo - Ecobright
English below:
Good afternoon,
Thanks for your message. We have been in contact a number of times last week. Unfortunately, your shipment was delayed by the carrier. You have received the shipment today. Because you have received the shipment, we unfortunately cannot refund your money, but for the inconvenience we have offered that you will receive a full refund if you return the shipment to us.
Yours sincerely,
Timo - Ecobright

Snelle en correcte levering

Rob Jacobs

Snelle levering, kwalitatief goed, niet duur

Sander

Helaas een probleem maar de geleverde Eco dimmer die niet werkte.

Prima geholpen door een medewerker van Ecobright. Inmiddels een alternatief model ontvangen en geïnstalleerd.
Helaas een probleem maar de geleverde Eco dimmer die niet werkte.

Plezierige en soepele ondersteuning.

Temple of Stones

Goede service, naar 2 jaar een probleem met één van led panelen in onze praktijkruimte. Dit probleem werd direct opgepakt naar aanleiding van onze mail. Timo heeft ons prima geholpen met de... Goede service, naar 2 jaar een probleem met één van led panelen in onze praktijkruimte. Dit probleem werd direct opgepakt naar aanleiding van onze mail. Timo heeft ons prima geholpen met de oplossing van het probleem. Team Ecobright bedankt voor de service.

Goede en snelle service