E. Linsen

Zeer tevreden over het product, led lamp 15 watt,geeft mooi warm wit licht,mooi sfeerlicht voor in de schemerlamp.En bedankt voor de goede service, de lampen waren heel goed verpakt,ik had ze de... Zeer tevreden over het product, led lamp 15 watt,geeft mooi warm wit licht,mooi sfeerlicht voor in de schemerlamp.En bedankt voor de goede service, de lampen waren heel goed verpakt,ik had ze de volgende dag al in huis!! nogmaals bedankt, ben zeer tevreden!!

Remko Scheers

Snelle en goede service (ook aftersales!) , goede prijs-kwaliteit verhouding.

J Philipse

Fijne webshop en vlugge levering

De Goei Kamer

Duidelijke website en snelle verzending

Bert van de Ven

Vlug en goed geleverd

Berry Appeldoorn

Goed geholpen met de zoektocht een dimprobleem en ledombouw op te lossen en snelle reacties

Bernhard van der Stoep

Door DHL is het pakketje niet bezorgd. Ik moest het afhalen op een verzamelpunt van de DHL, 6 km fietsen!! De DHL stelde dat zij tweemaal aan de deur zijn geweest. Ik heb echter niemand gezien of... Door DHL is het pakketje niet bezorgd. Ik moest het afhalen op een verzamelpunt van de DHL, 6 km fietsen!! De DHL stelde dat zij tweemaal aan de deur zijn geweest. Ik heb echter niemand gezien of gehoord. Mijn camera bij de voordeur heeft ook niets gemeld. De bezorger had er kennelijk geen zin en geen tijd voor en heeft het gemaks halve maar gedumpt bij het afhaalpunt met waarschijnlijk nog veel ander pakketjes. Lekker makkelijk!!

Reactie Ecobright.nl:

Beste Bernhard,
Beste Bernhard,
Dank voor uw review. Wat vervelend dat de bezorging van DHL niet geheel volgens plan is verlopen. Mocht u in het vervolg een probleem hebben met de levering horen wij dit graag. We kijken namelijk altijd voor een passende oplossing. Ik zie dat u het pakket inmiddels heeft afgehaald. Daarnaast kunt u bij ons ook kiezen voor levering met DPD indien u niet tevreden bent met DHL. Indien er nog vragen zijn vernemen wij dit graag!
Prettige dag gewenst.
Timo - Ecobright

Reactie Ecobright.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Dank voor uw review. Onder de 50 euro betaalt u bij ons verzendkosten. Helaas kunnen wij een lampje van 2,95 euro niet kosteloos uitleveren. Eventueel kunnen artikelen wel bij ons afgehaald worden. Dan rekenen wij uiteraard geen kosten.
Prettige dag verder.
Timo - Ecobright

Snelle levering en goede ondersteuning bij vragen. Problemen met knipperende ledverlichting opgelost.

Marleen Vanden Brande

Spotjes gekocht bij jullie en een super service.
Wij zijn alvast tevreden klanten.