Wim Schoolderman

Snelle levering, korting op volgende bestelling.

Kotelet levering

Paul Resnick

Zeer vriendelijke en professioneel advies. Heb GU 10 flame spotjes (12 stuks) besteld die ik zeer aan kan raden als je van warm licht houdt. Ze waren er de volgende dag al en goed verpakt.... Zeer vriendelijke en professioneel advies. Heb GU 10 flame spotjes (12 stuks) besteld die ik zeer aan kan raden als je van warm licht houdt. Ze waren er de volgende dag al en goed verpakt. Persoonlijk vind ik dat er geen dimmer meer nodig is.

Werkt zoals het hoort. Zeer tevreden.

Maxime

Super blij met de lampen, voor een schappelijke prijs. En hele snelle verzending!

Kundig, klantvriendelijk, toegankelijk en snel

Pascale Vasseur

Klantgericht, deskundig, vriendelijk en attent. Kwalitatief goede producten snel geleverd. Chapeau!

Jeannine Dejonghe

Zeer redelijke prijzen. Ook 1 Watt led in voorraad wat je bijna nergens vind. De levering : vlug en accuraat.

Overbeek

Op zaterdag 2x Ecodim led meubel inbouwspots 55 mm rond boorgat 62 mm afsluiting (dimbaar) 2700K (warm wit) 3 watt 230 lumen met Ecodim dimbare led driver / trafo voor 2 spots besteld. Op dinsdag... Op zaterdag 2x Ecodim led meubel inbouwspots 55 mm rond boorgat 62 mm afsluiting (dimbaar) 2700K (warm wit) 3 watt 230 lumen met Ecodim dimbare led driver / trafo voor 2 spots besteld. Op dinsdag keurig, goed verpakt, geleverd (via DHL) en na inbouw (eenvoudige vervanging van 2 oude 20w halogeen inbouwspots en halogeen trafo) weer een mooie werkende energiebesparende badkamermeubel verlichting.

albert kuipers

Flame spots bestelt ,was 1 stuk gebeld en meteen een nieuwe gestuurd