R Reit -

Unkompliziert

alles o.k.

Beste meneer, mevrouw Scharnitzki,
Beste meneer, mevrouw Scharnitzki,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw ervaring! Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad in het buitenland en zien u graag de volgende keer weer terug op ons parkeerterrein!
Het team van Eazzypark

Alije Rama

Monique Frederix -

Gemakkelijk

Geachte mevrouw Frederix,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw ervaring over ons bedrijf! Wij hopen u de volgende keer weer terug te zien op ons parkeerterrein.
Fijne avond,
Het...
Geachte mevrouw Frederix,
Fijne avond,
Het team van Eazzypark

Wiebe Barkey

Prima club - after all

Na een geschil over een voucher heeft Eazzypark het uiteindelijk goed opgelost. En het resultaat telt. Verder doen ze wat ze doen goed; ik parkeer altijd bij hen.

Farkas Imre

Good,nice

nothing

Hi Farkas,
Thanks for uploading your review! We hope to see you again!
Best Regards,
Team Eazzypark

Dimitar Dimitrov

Easy Park was my salvation in the conditions of the coronavirus and the need for parking for the car

Thanks to the staff who provided me with security and peace of mind in the conditions of the coronavirus

jacques Nuijten -

Wegens corona is parkeren niet doorgegaan

ervaringen tot nu toe zijn uitsdtekend

Beste Jacques Nuijten,
Beste Jacques Nuijten,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw ervaring! Wij betreuren het feit dat de vakantie niet is doorgegaan en hopen u de volgende keer weer terug te zien op het moment dat de vakantie wel doorgaat.
Fijn weekend,
Team Eazzypark