EasyRent

Fijn om gebeld te worden voor een exacter tijdstip.

Rosa

De interieur van de auto was niet schoon. Ik moest het schoonmaken na ontvangst.
Verder was het prima.

Ik had een Golf klasse besteld en uiteindelijk een klasse lager gekregen. Dit zal met de drukte rondom Pasen te maken hebben gehad, maar dit is niet duidelijk in het telefoongesprek gecommuniceerd.... Ik had een Golf klasse besteld en uiteindelijk een klasse lager gekregen. Dit zal met de drukte rondom Pasen te maken hebben gehad, maar dit is niet duidelijk in het telefoongesprek gecommuniceerd. En ik heb het later niet gemerkt in de wijzigingsemail.
Krijg de auto met al een kwart tank leeg, de gesproken tijd is bij lange na niet gehaald. Vervolgens bleek het contract met de vorige bestuurder nog in de auto te liggen.

Stan

Prima, weinig mee van doen gehad en de auto via de zaak gekregen

Goede service, de auto werd op de afgesproken tijd afgeleverd en zag er netjes uit!

F Schuiling

Tot nu toe wel goed. Wel jammer dat er spullen van derden in de auto lagen en de auto niet helemaal schoon is afgeleverd. Bovendien is er geen brandstofpas bij de auto afgeleverd die ik wel zou... Tot nu toe wel goed. Wel jammer dat er spullen van derden in de auto lagen en de auto niet helemaal schoon is afgeleverd. Bovendien is er geen brandstofpas bij de auto afgeleverd die ik wel zou krijgen van mijn werkgever.

P. Schaap

Goede contacten, mensen met kennis en volgens afspraak geleverd.