Worden goed en snel geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Proberen toch een oplossing aan te bieden als men het zelf niet op de "plank" heeft liggen.

VTI

Heel tevreden over mijn aankoop. Heel snelle afhandeling en levering. Top!

Snelle reactie

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd goede en vooral snelle service.

Barbara

Snelle levering, duidelijke website, makkelijk te bestellen

Beschrijf hier uw ervaring

al eerder producten afgenomen en tot nu toe nog steeds de beste service.
goede kwaliteit van de materialen, na 14 jaar gebruik, pas aan vervanging toe.
vandaag besteld, morgen in huis.

geen verbeterpunten, zo door blijven gaan.

Goed aanbod

Beschrijf hier uw ervaring

De producten die ik zoek zijn al voorgeselecteerd op hun nut. Dat bespaart mij lang zoeken.

Marechal Freddy

Prima service en snel geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Had een klein probleem met uitbalancering van desktop op grondplaat CPU houder !

CPU houder Viper grondplaat beter iets verbreden ,zodat desktop pc niet meer kantelt.

Goed advies goede en snelle service

Bestellen en levering ging heel goed. Toetsenbord viel echter erg tegen. Het is niet handig in gebruik, voldoet niet aan verwachting. Terug sturen wel mogelijk maar voor eigen kosten. Daarmee dure...

Beschrijf hier uw ervaring

Te klein, home knop pas te gebruiken icm knop fn. Dat is niet handig en erg vermoeiend bij lang gebruik zoals voor je werk. En daarmee slaat het mes op de plank en niet aan te prijzen als ergonomic.

Beter info geven over hoe toetsenbord werkt. En voorwaarden retour sturen bij proefgebruik , gelijk erbij, vermelden zodat de koper gelijk ziet waar die aan toe is.

Wim R.

Goed product wat snel mijn klachten deed afnemen

Beschrijf hier uw ervaring

Eerst indruk: flink apparaat op mijn bureau maar doet wat het moet doen. mijn rsi-klachten zijn beduidend afgenomen. Is wel even wennen, maar na een paar dagen weet je niet beter mee.

Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Pen vermindert klachten maar is voor mij niet optimaal in gebruik

Als je de pen loslaat, "valt" hij naar beneden, dus verschuift de muis, dit wil je niet. Verder vind ik het moeilijk om de rechter muis knop op de pen te activeren.