Heldere website, super snelle levering, prima product.

Sjoerd

De service is prima, de muis is snel geleverd en ik zie dat hij alweer verbeterd is. Het opbergvakje van de USB antenne vind ik erg goed bedacht. Voor mijn werk reis ik erg veel, dus ik raak hem nu...

Beschrijf hier uw ervaring

Inmiddels is dit de derde handshoemouse die ik heb aangeschaft in de afgelopen 8 jaar dat ik deze gebruik. Ik ben de muis gaan gebruiken na een polsblessure en door deze muis kan ik ontspannen achter de pc werken. Ik herken het verschil pas echt als ik een gewone muis pak, je voelt gelijk spanning opbouwen in je pols en onderarm, wat een verschil.

Ik voel nog veel wrijving tussen de muismat de de sliders van de muis. Ik heb verschillende muismatten uitgeprobeerd en professionele gamermuismatten geven de minste weerstand. Misschien kijken of andere materialen de wrijvingsweerstand kunnen verminderen?
Verder merk ik dat de USB connector niet makkelijk in de muis te steken is. Ik moet een beetje wrikken om de connector te kunnen aansluiten.
Ook de muisknoppen mogen lichter in aanklikken worden ontworpen. Je zou bevoorbeeld een pro- versie kunnen maken bijvoorbeeld. Misschien heeft de Gaming wereld wel interesse? Vergelijk bijvoorbeeld de pro-gamer muis in glij en klik gemak.

Snelle en prima service. Mooi spul.

Beschrijf hier uw ervaring

Door de PC verhoger en leesplank kan ik nu optimaal en langer achter de PC zitten typen.

Prima hoor.

Snelle levering. Top product!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site. Levering binnen 1 dag. Voor de AVG wetgeving computerbeugel met slot besteld. Aanrader voor elk bedrijf. Goede kwaliteit /prijs verhouding.

Patricia Boerboom / IGM Resins BV

Goede service en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, en uitermate positief dat je artikelen met proefplaatsing kunt bestellen om zodoende tot een juiste keuze te komen.

niet van toepassing

Snelle levering, prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling binnen 24 uur geleverd. Fijn dat proefplaatsing mogelijk is.

Goed geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Na de bestelling is alles volgens schema geleverd en in goede staat .

nvt

LabKings B.V.

Product is goed, website prima en levering snel, invoicing digitaal

Beschrijf hier uw ervaring

Product is goed, website prima en levering snel

geen verbeteringen

Snelle service, klantvriendelijk

2x optische muizen geprobeerd, de minicute blijft in bezit

Michael Thomas/OLVZ Aalst

Weinig ervaring , eerste aankoop via het bedrijf