Roy Bertens

Eerste product helaas niet tevreden wegens slecht bereik tussen computer en muis. Dit is super opgelost, heb de vorige terug mogen sturen en bijgelegd bij iets nieuws

Beschrijf hier uw ervaring

Levering erg snel, vriendelijke en professionele helpdesk.

Geen directe verbeterpunten

Eerste aankoop , vlotte afhandeling, snelle levering
Positieve ervaring dus.

Mijn tweede verticale muis, een voor thuis en een voor op kantoor. Deze muis heeft mijn RMD klachten goed verholpen!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en fijn dat er nu ook een iets betaalbaarder optie van deze muis bestaat, hij voelt iets minder solide aan als de eerste die ik had van een ander merk, maar werkt evengoed prima, en heel fijn dat hij oplaadbaar is, dus geen batterijen nodig heeft.

Eigenlijk geen!

Snelle levering van goede producten

Apotheek de Boog

Goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

im muisarm raad gevraagd voor een speciale muis, mw kon mij goed informeren over de telefoon en de volgende dag werd er al een muis afgeleverd. Top!

Peter Pelgrims

Juiste informatie, correcte levering!

AnAnoniem

Goede levering, goed product (rollermuis)

Beschrijf hier uw ervaring

De rollermuis voldoet helemaal aan de verwachtingen. Zeer makkelijk te installeren.

Schrijf in de handleiding dat de koper het rollerbalkje gewoon in de uitsparing kan leggen en niets hoeft vast te maken.

Snel geleverd en goed product

Beschrijf hier uw ervaring

We hadden ons al door de handkliniek laten informeren wat voor muis het beste zou zijn voor mijn polsprobleem.

9292 Marion Meijer

Levering ging snel.

Beschrijf hier uw ervaring

Via ICT afdeling aangevraagd, levering ging snel en ben tevreden over de muis.

Nee hoor, alles oké

Snel geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn om de muis op proef te kunnen hebben en ruim hiervoor de tijd te kunnen nemen.