Hulpvaardig en correct

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en correct antwoord op vragen, vriendelijk en goed advies

ISB

dag 1 besteld, dag 2 binnen

Wij hebben gekozen voor eerst op proef, wel kregen we direct per mail een factuur waarop van proefzending niets blijkt.

Tevreden klant

Prima service en tijdige levering

Beschrijf hier uw ervaring

Bij bestellen van producten volgt direct een bevestiging.
Op de besteldag volgt gelijk de verzendgegevens en de volgende dag wordt geleverd!
Maw Uitstekend

Voor mij gaat alles super naar wens dus geen op/aanmerkingen

Netjes geholpen en geĆÆnformeerd

Beschrijf hier uw ervaring

Reeds jaren geleden een ergonomische muis besteld en nu weer eentje maar dan in de maat large en draadloos.
Er werd mij voorgesteld om 2 muizen te nemen en een proefplaatsing. De ene muis kon ik al maar dan met een draadje.
De andere muis had mijn collega alleen in een voor mijn hand te kleine maat. Ik heb de nieuwe muis uitgepakt aangesloten en mee getekend. De andere [die ik al kon] geeneens uitgepakt en na een week netjes teruggestuurd.

Goed product en vooral die proefplaatsing is gewoon goed, want een ergonomisch muis is niet iedereen zijn ding en je moet er toch eens mee tekenen voordat je hete gevoel hebt of het wat voor je is.

Netjes door de klantenservice geholpen aan de telefoon die mijn vorige order netjes tevoorschijn haalde uit het oude computersysteem en alles over gezet heeft in jullie nieuwe systeem.
Meteen een orderbevestiging gehad en binnen een dag mijn bestelling binnen gekregen, netjes met track en trace.

Helemaal niks, goede website, nette klantenservice

Na een dag al geleverd. Nadat bleek dat de eerste muis niet goed paste op mijn werkplek, te snelle cursor, zonder problemen kunnen vervangen voor een RollermouseFree 3, deze is uitstekend! Ook voor...

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over de service. Ik had eerst een proefplaatsing van een andere rollermouse maar daarvan kon ik zelf op mijn werkplek de cursorsnelheid niet aanpassen, dat moest door iemand van de ICT afdeling gedaan worden, niet handig dus. Na overleg met Carla van Tel heb ik deze muis teruggestuurd en de volgende dag de RollermouseFree3 gekregen, deze mag blijven want hij is geweldig!

Het enige minpuntje was het chatten, ik was aan het chatten maar kreeg geen bericht terug waarop ik gebeld heb.

Mitch

De website is mooi overzichtelijk. Vooral de extra informatie die bij de producten is weergegeven is erg bruikbaar.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een toetsenbord besteld bij Ease Ergonomics omdat mijn huidige stuk was. Het bestelproces ging soepel en ik werd goed op de hoogte gehouden wat betreft de status van mijn bestelling.

Mijn pakketje bleef bij de post hangen en heeft, als ik mijn track-en-trace code mag geloven, het halve land gezien. De levertijd was ook 5 dagen (inclusief weekend). Dit was wel vervelend maar heb mijn product wel netjes ontvangen. Wat eventueel ook duidelijker kan is op de website vermelden dat je ook als particulier kunt bestellen, het is nu meer gericht op bedrijven.

Jaarbeurs BV

Positief over de reactiesnelheid en levertijd van easy ergonomics

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb al regelmatig wat besteld bij easy ergonomics. Overzichtelijke website, bestelgemak, snelle levering, makkelijk contact.

Geen verbeterpunten

Steven Hille | SERCOM Regeltechniek B.V.

Een supersnelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

De ervaring die wij met EasyErgonomics hebben is goed te noemen.

Een tip? Voor een bedrijf waar wij uitermate tevreden over zijn?! "Vooral zo doorgaan zou ik zeggen".

Makkelijk bestellen en snelle levering

Nvt