Snel geleverd.

De evoluent pc muis is onvervangbaar!

Beschrijf hier uw ervaring

Model C (draadloos) is werkelijk zeer goed (muv de wat kleine aan/uit schuifknop!

Maak deze schuifknop iets groter..!

Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk te bestellen, product voldoet aan voorwaarden, goed prijs-kwaliteit

Ons bedrijf koop hier al jaren ergonomische muizen

S. Bottram

Fijne shop, gemakkelijk bestellen en snelle terugkoppeling van hun klantenservice.

Beschrijf hier uw ervaring

Niet één maar twéé keer iets besteld en gratis mogen uitproberen. Zo fijn dit; vooral omdat het een muis betrof om mijn hele vervelende tennisarm klachten mee op te lossen. Je kunt dan van alles kopen, maar of het werkt weet je niet. En dan ligt het er daarna vaak maar weer te liggen. Nu dus niet. De eerste ging heel gemakkelijk retour, ik kreeg meteen het geld terug gestort en de tweede werkte perfect. De pijn is flink afgenomen, dus ik ben helemaal tevreden.

Ga zo door!

Snel bezorgd. Goed verpakt met mooie transportzakjes erbij. Duidelijke instructies en een positieve ervaring tot nu toe.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben tevreden over de service (bezorging, aankleding/material, instructies). Ook ben ik tevreden ook de gekochten producten, ik merkte echt een verschil mbt mijn nieuwe en mijn vorige muis en toetsenbord. Gecombineerd met een rustprogramma dat ik op mijn computer geïnstalleerd had, zijn mijn RSI-klachten sindsdien toch redelijk afgenomen.

Ik kan niets bedenken op dit moment.

Prima service, vriendelijk te woord gestaan.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn om een paar weken op proef een ergonomische muis te kunnen hebben geprobeerd.

Zeer tevreden over de snelle oplossing omdat ik eigenlijk niet zonder kan ivm RSI klachten

Beschrijf hier uw ervaring

Klein probleem met een paar toetsen van mijn minitoetsenbord, maar bij het telefonisch melden kreeg ik gelijk te horen dat ik per direct een nieuw minitoetsenbord krijg toegestuurd. TOP

Gino

Snelle respons en levering, prima!

Prima service en product

Beschrijf hier uw ervaring

Prima service, helpdesk zeer toegangelijk, snelle reactie, goed advies en bovenal toch nog ok korting gekregen omdat garantie periode vorig product al verlopen was. Product (bleutooth mini toetsenbord) bevalt uitstekend

Op dit moment geen