C. Hendriks

Duidelijke internetsite, prima service, snelle levering, fijn product.

Beschrijf hier uw ervaring

Het product wat wij besteld hebben , is een ergonomische muis i.v.m. hand - en armklachten. Tot nu toe zijn bij gebruik van deze muis , de klachten verminderd.

Bold Move

Beter voor mijn rug

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had al een tijd het idee dat mijn bureaustoel niet goed was. De bureaustoel die ik bij Easy Ergonomics heb gekocht bewees dat dat klopte. Handig om dit uit te kunnen proberen.

E. van den Berg

Goed geholpen aan telefoon. Afwerking niet goed.

Beschrijf hier uw ervaring

1e muis alles prima geregeld. Gaat na 2 dagen kapot dus bellen. Nieuwe wordt gestuurd is de belofte. Bellen omdat hij niet bezorgd is. Blijkt draadloos niet op voorraad. Vanwege klachten afspraak een met draad te sturen. Krijg per mail geen bevestiging. Dus weer bellen. Afspraak dat ik teruggebeld wordt. Dit gebeurt niet. Bericht bij mijn volgende telefoontje: Er wordt door jullie gewacht op draadloos muis. Bestelling met draad is fout gegaan.Nu beide muizen ontvangen. Ben benieuwd hoe de verdere afwikkeling loopt.

Zie hier boven. Klant beter informeren en afspraken nakomen

Goed product
Prima service
Prijs kwaliteit verhouding goed

Beschrijf hier uw ervaring

De beugel voldeed aan mijn verwachtingen
Zoals beschreven op de site.

Niet van toepassing

Snel afgeleverd

Goed product

Nicole Schluep/Stichting Lezen&Schrijven

Fijn bedrijf, denken altijd goed mee zijn flexibel en leveren snel.

Beschrijf hier uw ervaring

Als er nieuwe producten zijn, mag je altijd gratis producten testen en uitproberen, dit is altijd leuk en fijn. Zo blijf je ook goed op de hoogte van de laatste technologische ontwikkelingen in ergonomieland, superhandig!

Misschien zouden ze nog meer met duurzaamheid kunnen doen in een refurbished lijn of hergebruik.

A. Mulder, St. Nuwelijn

Snelle levering en persoonlijk advies

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch goed advies gekregen, geen probleem om verschillende producten eerst op proef te bestellen en deze daarna om te ruilen of te retourneren

Jammer dat de retourkosten voor de klant zijn, ook wanneer het om een omruiling gaan

Gemeente Avelgem

Easy Ergonomics is een goede partner om ergonomisch te kunnen werken op kantoor.

Fantastische service, professioneel advies en snelle levering! Kortom: zeer tevreden!

Karakters, Gent

Degelijk materiaal, ruim keuze aanbod en begrijpelijke uitleg over de ergonomische voordelen