Slechte afhandeling retour.

Beschrijf hier uw ervaring

Product aangeschaft, maar niet naar wens. Na zoeken van de retourmogelijkheid een mail gestuurd naar klantenservice. Bleek de juiste en enige manier te zijn, retour aanvraag via mail dus. Ok prima, beetje ouderwets als je het vergelijkt met partijen als zalando en coolblue, maar het werkt. Tot mijn verbazing moet ik zelf zorgdragen voor de verzending als het gaat om de kosten. Dit laatste vind ik wel een dingetje en zal ervoor zorgen dat ik nooit meer iets bestel bij deze partij.

retourkosten voor eigen rekening nemen.

DECAPMAKER & PARTNERS

Aankoop van cpu houders thin clients - tof een proefbestelling te kunnen plaatsen

Tanya

Snelle, keurige levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb n ergonomische computermuis besteld op aanraden van de fysiotherapeute. Ik had gedacht er erg aan te moeten wennen maar dat viel heel erg mee. De muis is ook heel licht van gewicht.
Het gekke is dat de muis het niet aan iedere computer doet. Geen idee wat hiervan de reden is.

Nvt

Petra Vermeersch VMSW

Goede producten en correcte levering

Eenvoudig, helder. De levering heeft wat langer geduurd, maar dat ligt aan GLS en niet de webshop + er was de nationale staking die er waarschijnlijk voor iets tussen zat. Geen klachten eigenlijk.

Ik heb een smal toetsenbord van Bakker Elkhuizen gekocht. Ik heb het toetsenbord keurig ontvangen er was niets mis mee.

Beschrijf hier uw ervaring

Betselprocedure was duidelijk, bezorging leverde geen problemen, het product voldoet.

Snelle en correcte levering van het product.
Product voldoet aan mijn verwachting.
Waarschijnlijk blijft deze in mijn bezit.

Geen.

Correcte informatie, correctie levering, eerlijke prijs.

Armsteun met muispad op proef gevraagd. kwam heel snel en bevalt prima.

Cindy

Vlotte afhandeling, als er product niet op stock is wordt er mee naar oplossing gezocht