S. Bottram

Fijne shop, gemakkelijk bestellen en snelle terugkoppeling van hun klantenservice.

Beschrijf hier uw ervaring

Niet één maar twéé keer iets besteld en gratis mogen uitproberen. Zo fijn dit; vooral omdat het een muis betrof om mijn hele vervelende tennisarm klachten mee op te lossen. Je kunt dan van alles kopen, maar of het werkt weet je niet. En dan ligt het er daarna vaak maar weer te liggen. Nu dus niet. De eerste ging heel gemakkelijk retour, ik kreeg meteen het geld terug gestort en de tweede werkte perfect. De pijn is flink afgenomen, dus ik ben helemaal tevreden.

Ga zo door!

Snel bezorgd. Goed verpakt met mooie transportzakjes erbij. Duidelijke instructies en een positieve ervaring tot nu toe.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben tevreden over de service (bezorging, aankleding/material, instructies). Ook ben ik tevreden ook de gekochten producten, ik merkte echt een verschil mbt mijn nieuwe en mijn vorige muis en toetsenbord. Gecombineerd met een rustprogramma dat ik op mijn computer geïnstalleerd had, zijn mijn RSI-klachten sindsdien toch redelijk afgenomen.

Ik kan niets bedenken op dit moment.

Prima service, vriendelijk te woord gestaan.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn om een paar weken op proef een ergonomische muis te kunnen hebben geprobeerd.

Zeer tevreden over de snelle oplossing omdat ik eigenlijk niet zonder kan ivm RSI klachten

Beschrijf hier uw ervaring

Klein probleem met een paar toetsen van mijn minitoetsenbord, maar bij het telefonisch melden kreeg ik gelijk te horen dat ik per direct een nieuw minitoetsenbord krijg toegestuurd. TOP

Gino

Snelle respons en levering, prima!

Prima service en product

Beschrijf hier uw ervaring

Prima service, helpdesk zeer toegangelijk, snelle reactie, goed advies en bovenal toch nog ok korting gekregen omdat garantie periode vorig product al verlopen was. Product (bleutooth mini toetsenbord) bevalt uitstekend

Op dit moment geen

Olga

Het product is snel geleverd, en voldoet prima aan de verwachtingen

Beschrijf hier uw ervaring

Goede voetensteun, met ergonomische beenrol.

Na problemen met de onderarm en pols was ik op zoek naar een verticale muis en polssteun voor het toetsenbord.

Snel geleverd en ook goede service bij retourneren.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een draadloos toetsenbordje besteld dat snel geleverd werd. Het voldeed niet goed aan mijn wensen en heb het probleemloos kunnen retourneren. Aangezien ik tóch in de buurt woon was het wel zo handig dat ik het gewoon even af kon geven.

Enig minpuntje is dat ik geen bevestiging kreeg, op papier of per e-mail, dat ze het geretourneerd toetsenbord ontvangen hadden en dat ik binnen twee weken een creditnota zou krijgen én min geld terug.

stuur een bevestiging dat een retour ontvangen is met de termijn waarbinnen je je geld terug krijgt