Samen Veilig Midden-Nederland

Geleverde Evoluent muizen zijn van een goede kwaliteit en tegen een redelijke prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

De snelheid van reageren is positief verrassend.

Geleverd zijn rechtshandige muizen, terwijl achteraf ook een linkshandige muis nodig was.

Teelen BV

Snelle levering en fijn dat een proefplaatsing mogelijk is

het produkt bevalt uitstekend

houden zo!

Semapro

Laptop standaard, in hoogte en breedte verstelbaar.

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste indruk: compact, stevig. Meteen in gebruik genomen. Hoe deze standaard zich houdt bij intensief gebruik kan ik nog niet zeggen, maar het materiaal en de constructie zien en voelen zeer robuust aan. Dat geeft vertrouwen!

Service altijd vriendelijk
Product goed afgeleverd.
bestelling liep wat traag.

Beschrijf hier uw ervaring

heb altijd goede ervaringen gehad en bestel dus trouw bij Easy Ergonomics.
Helaas liep de bestelling dit maal een beetje trager dan normaal.

R. van Zijtveld Elektrotechniek BV

Super snelle service en goede info.

Beschrijf hier uw ervaring

Super vriendelijk geholpen aan de telefoon en per mail, goede informatie en snelle service en levering.

Pauline van Driessche

Prima service

Goed benaderbaar

Beetje jammer van de verzendkosten bij een kleine bestellen of retourzending

Ik ben zeer tevreden. Zowel over het telefonisch advies als over de producten zelf

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb eerst gebeld omdat ik niet wist welke producten het meest geschikt voor me waren. Ik ben uitgebreid te woord gestaan door een vriendelijke mevrouw. Heel snel na mijn bestelling had ik alles binnen en ik ben zeer tevreden over de producten (bureaustoel, muis en toetsenbord).

Nee gewoon prima

Goede afhandeling van bestelling

De Broekert Makelaardij & Advies

Uitstekend en vriendelijk telefonisch advies, waardoor ik de juiste ergonomische muizen voor een proefopstelling kon bestellen.

Beschrijf hier uw ervaring

Eigenlijk was ik achteraf blij dat de chatfunctie niet werkt, daardoor belde ik en werd te woord gestaan door een hele vriendelijke vrouw die mij goed advies gaf. Ik bestelde 4 muizen voor een proefopstelling en betaalde niets (zakelijk). De muizen werden iets later bezorgd dan beloofd, daar belde ik over, het bleek dat 1 van de muizen niet op voorraad was. Ik probeerde de muzen 3 weken uit en stuurde er 2 terug. Vervolgens ontving ik een creditnota voor de 2 terug gestuurde muizen. Alles keurig in orde. Absoluut een aanrader!

Communiceren als iets vertraging oploopt.
Ook had ik een brief in de retourdoos gedaan, met verzoek mij te berichten als alles netjes door jullie was ontvangen, ik hoorde niets. Dus op het vlak van communicatie tijdens het proces zouden nog wat puntjes op de i gezet kunnen worden. Bij 1 van de muizen zat geen handleiding, ik vond dat niet erg, maar verzocht wordt om de muizen met handleiding en al terug te sturen, ik maakte mij daar wel een beetje ongerust over,

Klaske Kuperus Fotografie

De kosteloze proefplaatsing was voor mij ideaal! Zo kon ik drie verschillende ergonomische muizen uittesten en daarna beslissen welke muis de beste keuze is in verband met mijn RSI-klachten.