TRAZOL

Fantastische betrouwbare levering

Beschrijf hier uw ervaring

Voor het ophangen van een PC onder een bureau, een ophangbeugel gekocht bij Easy Ergonomics. Zonder problemen, snelle levering en goede verpakking. Ook het produkt voldoet uitstekend aan onze wensen. Klasse.

Ondersteuning bij de keuze was heel goed, behulpzame mevrouw aan de telefoon.

Beschrijf hier uw ervaring

Op aanraden van bedrijfsarts een muis aangeschaft bij Easy Ergonomics. Deze beviel net, dus even gebeld om te vragen welke muis een goed alternatief zou zijn. Ik had de muis al gekocht, maar zij bood aan om er een proefplaatsing van te maken, zodat ik deze kon terugsturen. Heel fijn dat ze zo meedacht. Een aantal stappen doorlopen en tot een keuze gekomen voor een andere muis. Deze ook nu op proef om uit te proberen.

Hildegard

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Een laptophouder en een minitoetsenbord op proef besteld, fijn dat ik het kan uitproberen want het is toch een hele verandering dan met een losse laptop werken, na een weekje krijg ik het door hoe het voor mijzelf het prettigst werkt. Goed telefonisch geinformeerd en zeer snel in huis.

oudje

Gebruiksvriendelijke website.

Prima service, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke bestelinstructie, prima service, product snel geleverd.

Goed geholpen, snel geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijke pagina, en de service is top

zijn er niet

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

meteen gevonden wat we zochten

Aan.de telefoon goed advies ontvangen; ipv aanschaf eerst proeflevering. Accurate bezorging. En een mooi product.

Zie boven

wiertz financieel adviesw

Prima service snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Webstite makkelijk, proef levering mogelijk en binnen 24 uur geleverd.