Elsje Huij

Nvt

Dennis

Super service!

Beschrijf hier uw ervaring

Een door mij besteld product had een wat langere levertijd, de klantenservice kwam meteen met een voorstel voor een hoogwaardiger, vervangend product voor dezelfde prijs.

Geen verbeterpunten.

jeremy buisman

Prima product.

Beschrijf hier uw ervaring

Keurig bedrijf, kun je afspraken mee maken. retourbetaling was even blijven liggen, kan gebeuren. 1 telefoontje was genoeg.

dit veld niet verplicht stellen

Robin De Haes

Goede kwaliteit, mooi aanbod, snel geleverd

Jan-Willem Vreeswijk

Eenvoudig en Snel

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijke website, snelbesteld en geleverd. Degelijk klein toetsenbord wat voldoet aan mijn verwachting.

Joachim Fleury

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

De communicatie met Easy Ergonomics liep zeer soepel en ik was blij dat ze mij benaderen toen het gekozen product een langere levertijd bleek te hebben, maar een andere vergelijkbaar product wel op... De communicatie met Easy Ergonomics liep zeer soepel en ik was blij dat ze mij benaderen toen het gekozen product een langere levertijd bleek te hebben, maar een andere vergelijkbaar product wel op korte termijn bezorgd kon worden.

Nadine De Backer

Goede opvolging

Sharona Huijzers

Snel geleverd

In nette verpakking afgeleverd

nvt

Esther van Loon

Prettige service, snelle levering. Erg fijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Het product dat ik besteld had, werd de volgende dag al geleverd en kon ik meteen in gebruik nemen, erg fijn voor iemand met polsklachten van het vele thuiswerken. Muis fungeert goed en ook met mijn... Het product dat ik besteld had, werd de volgende dag al geleverd en kon ik meteen in gebruik nemen, erg fijn voor iemand met polsklachten van het vele thuiswerken. Muis fungeert goed en ook met mijn pols gaat het inmiddels een stuk beter.

Geen, de snelle levering was erg prettig. Groot pluspunt

Tim Van Medegael

Heel degelijk materiaal, juiste omschrijving