R. van Zijtveld Elektrotechniek BV

Super snelle service en goede info.

Beschrijf hier uw ervaring

Super vriendelijk geholpen aan de telefoon en per mail, goede informatie en snelle service en levering.

Pauline van Driessche

Prima service

Goed benaderbaar

Beetje jammer van de verzendkosten bij een kleine bestellen of retourzending

Ik ben zeer tevreden. Zowel over het telefonisch advies als over de producten zelf

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb eerst gebeld omdat ik niet wist welke producten het meest geschikt voor me waren. Ik ben uitgebreid te woord gestaan door een vriendelijke mevrouw. Heel snel na mijn bestelling had ik alles binnen en ik ben zeer tevreden over de producten (bureaustoel, muis en toetsenbord).

Nee gewoon prima

Goede afhandeling van bestelling

De Broekert Makelaardij & Advies

Uitstekend en vriendelijk telefonisch advies, waardoor ik de juiste ergonomische muizen voor een proefopstelling kon bestellen.

Beschrijf hier uw ervaring

Eigenlijk was ik achteraf blij dat de chatfunctie niet werkt, daardoor belde ik en werd te woord gestaan door een hele vriendelijke vrouw die mij goed advies gaf. Ik bestelde 4 muizen voor een proefopstelling en betaalde niets (zakelijk). De muizen werden iets later bezorgd dan beloofd, daar belde ik over, het bleek dat 1 van de muizen niet op voorraad was. Ik probeerde de muzen 3 weken uit en stuurde er 2 terug. Vervolgens ontving ik een creditnota voor de 2 terug gestuurde muizen. Alles keurig in orde. Absoluut een aanrader!

Communiceren als iets vertraging oploopt.
Ook had ik een brief in de retourdoos gedaan, met verzoek mij te berichten als alles netjes door jullie was ontvangen, ik hoorde niets. Dus op het vlak van communicatie tijdens het proces zouden nog wat puntjes op de i gezet kunnen worden. Bij 1 van de muizen zat geen handleiding, ik vond dat niet erg, maar verzocht wordt om de muizen met handleiding en al terug te sturen, ik maakte mij daar wel een beetje ongerust over,

Klaske Kuperus Fotografie

De kosteloze proefplaatsing was voor mij ideaal! Zo kon ik drie verschillende ergonomische muizen uittesten en daarna beslissen welke muis de beste keuze is in verband met mijn RSI-klachten.

ben spelbos

Goede en duidelijke webshop ,vlot geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

makkelijk besteld en snel geleverd , goede communicatie over de levertijd

zou niet weten

A. den Boer

Snelle service en gemakkelijk in afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Ik was op zoek naar een toetsenbord met specifieke eisen, die heb ik vrij snel en eenvoudig kunnen vinden bij Easy Ergonomics. Daarnaast waren de betalingsopties zeer vriendelijk en de afhandeling lekker vlot!

Er stond volgende dag in huis, maar dit was een dag later.

Heel goed product, super snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Het voldoet boven verwachting.

Meer informatie op de website, zoals beschrijving en meer foto’s

M.Verver Swanenberg

Snel geleverd fijn product alleen de rubber plaat zit niet goed. Zou ingebed kunnen worden .laat nu met enige beweging los.

Beschrijf hier uw ervaring

Door de arm in de steun te laten rusten minde pijn in de schouder .gewicht van het oedeem wordt hierdoor opgevangen.

Zie punt 1 door de beweging verschuift het rubber plaatje .dat zou verbeterd kunnen worden .verder heel blij met dit middel.