Jacqueline Van Zutphen

Bestelling is volgens afspraak snel geleverd, goed verpakt en voldoet helemaal aan de beschrijving.

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelde spullen (ergonomische muis, toetsenbord en laptopstandaard) maken het werken veel prettiger, zeker nu we langere tijd vanuit huis moeten werken.

Geen, helemaal tevreden.

Wilco ten Have

Goede en snelle levering en fijn dat je een proefplaatsing kunt krijgen

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en snelle levering en fijn dat je een proefplaatsing kunt krijgen, hierdoor kun je testen of de stoel echt fijn zit zonder er gelijk aan vast te zitten. Goede service en telefonische... Goede en snelle levering en fijn dat je een proefplaatsing kunt krijgen, hierdoor kun je testen of de stoel echt fijn zit zonder er gelijk aan vast te zitten. Goede service en telefonische ondersteuning bij vragen

Johan Klerks

Mooi product wat volledig aansluit bij de omschrijving op de website.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima website waar je heel makkelijk kan zoeken en selecteren. Bestel omgeving makkelijk en klantvriendelijk ook het betalen. Snelle levering gebruiksklaar voordeur afgeleverd, met prima gebruikers... Prima website waar je heel makkelijk kan zoeken en selecteren. Bestel omgeving makkelijk en klantvriendelijk ook het betalen. Snelle levering gebruiksklaar voordeur afgeleverd, met prima gebruikers instructie.

Eigenlijk geen.

Ton Roelfsema

Het bestelde artikel werd snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Het bestelde artikel werd snel geleverd en is simpel aan te sluiten op de computer.

Het tijdstip van levering zou wat scherper kunnen

Elizabeth Hamelinck

Goed product, snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

producten zijn prettig in gebruik, makkelijk te bestellen en snel geleverd. Heel fijn!

IJda Smits

Goed geholpen en snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Ben erg blij met mijn armsteun. Kocht hem op aanraden van de ergotherapeute en het maakt mijn werk op de computer zoveel aangenamer.

Niets aan toe te voegen.

Duco Wildeboer

OK materiaal en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen en leveren ging voorspoedig. Kwaliteit van het materiaal is minder dan ik voor deze prijs had verwacht en minder dan wat anderen bieden.

Materiaal is aan de onderkant van het spectrum. Meer op letten bij de inkoop.

anita k

Goede service, snelle levering, klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service, snelle levering. Na het aanmelden van retourzending werd ik meteen gebeld voor overleg en tips. Andere product werd ook snel geleverd

Geert Mariën

Overzichtelijke website en stipte levering

Carole Krengel

Zeer professioneel en antwoordt snel