Prima product en snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

de muis is mooi stil en ligt goed in de hand

Snel, ongecompliceerd en

Beschrijf hier uw ervaring

Klachten verminderd, weer zonder veel pijn werken mogelijk

Showroom om verschillende producten te proefen? Informatiefolder met tips en oefeningen op werk om klachten van deze soort te verhelpen / voorkomen

nvt

nvt

Global Edutainment

Perfecte en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Perfecte afhandeling van mijn vragen en snelle levering. Vragen over grootte, werkbaarheid met een Mac en andere vragen.

Nvt

Bart

Snelle levering, maar vrij slecht product.

Beschrijf hier uw ervaring

Klein bluetooth toetsenbord besteld. Voelt goed aan, MAAR: Bij het indrukken van de spatiebalk verspringt de cursor vaak 2 of meer sprongen (zie ook deze zin) of reageert helemaal niet.
Kan het dus niet goed gebruiken en ben dus op zoek naar een nieuwe

beter product inkopen/produceren

Petros

Snel venzonden, prduct voldoet.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel venzonden, prduct voldoet.

Bert Schoemaker

Goede service, snel geholpen, zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

snelle service, volgende dag in huis

ga zo door zo als U bezig bent

Joke Catrysse

Zeer vriendelijke dienstverlening aan de telefoon en per mail; de mogelijkheid om producten uit te proberen is super, alsook de flexibiliteit ( ik Werd aangemoedigd om minstens drie muizen te...

Eveline, Hendriks Coppelmans Bouwgroep BV

Goede en snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring

Ter plekke is mijn situatie bekeken en is er gezocht naar een oplossing voor mijn problemen. Binnen een paar dagen waren de artikelen geleverd en ze bevallen prima.

Smid

Ik kocht een evoluent muis en een kleiner toetsenbord. Na wat zoeken besteld en spoedig ontvangen om te proberenWerkt allemaal prima.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kreeg advies van handtherapeut om een evoluent muis te gaan gebruiken. Bij aanschaf zag ik ook de informatie over een kleiner toetsenbord. Mooie relevante informatie. Besteld en spoedig ontvangen. Ik heb het om te proberen, dat is een goede service! Werkt allemaal prima.

De informatie over de evoluent muizen kan beter. De website suggereert dat er kleine, gewone en heel grote muizen zijn. Na wat uitzoeken blijken er enkel kleine en gewone muizen te zijn.
Ik mis informatie over het eventuele belang van programmeerbare toetsen op de muis. Ik kocht daarom een versie die het meeste lijkt op een gewone muis. Maar welke mogelijkheden ik daarmee heb afgesneden is me niet duidelijk.