Snelle Levering.Goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

Ergonomische muis gekocht. Een enorm verschil. Geeft veel meer rust in hand en vingers.

Geen.

Goede service, snel geleverd

Het toedernbordje voldoet prima

Advocatenkantoor

Mooi product

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi product snel geleverd. Had ik eerder moeten aanschaffen

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Easy Ergonomics reageert altijd snel en ze doen echt hun best om je te helpen

Ellen

Prima service, fijn artikel

Beschrijf hier uw ervaring

Alles verliep prima, goede levering en goed artikel

Sprado

Prima advies voor een prettige muis

Beschrijf hier uw ervaring

Via de website had ik gezien dat Easy Ergonomics is Uden was gevestigd. Ik had toen een afspraak gemaakt om langs te komen en de grip deluxe muis of de anir te bekijken en uit te proberen. Beide... Via de website had ik gezien dat Easy Ergonomics is Uden was gevestigd. Ik had toen een afspraak gemaakt om langs te komen en de grip deluxe muis of de anir te bekijken en uit te proberen. Beide muizen vielen mij niet mee. Een medewerker adviseerde om de handshoe muis te proberen. Met mijn pols problemen beviel deze muis een stuk beter.

Het is voor mij lastig om een beoordeling over de website te geven, want ik ben direct naar Uden gegaan, om mij te plekke te laten adviseren

Met het bedrijf en de reactie niks mee, maar met de transporteur GLS wel!!

Product was snel geleverd en de service was goed.

Beschrijf hier uw ervaring

De apparaten die geleverd zijn zit wel een goede tussen

Het leek erop dat het artikel dat ik ontving, reeds gebruikt was.

TARE sprl

Op zoek naar een sta bureau, via chat informatie gevraagd, super vriendelijke service en snel geholpen. Bestelling snel verlopen, en levering ook niets op aan te merken.
uitermate tevreden! heb...
uitermate tevreden! heb jullie ook al aanbevolen aan familie lid die op zoek in naar een bureau