Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering, goede producten, voldoet aan onze verwachtingen

Danny foerier

Perfecte communicatie

Snelle levering, tevreden met het product

Beschrijf hier uw ervaring

De ergonomische, verticale dag werd de dag na bestelling geleverd. Er zit een duidelijke instructie bij de muis en de muis is prettig in gebruik, merkbaar verschil met een “gewone” muis.

Ik vind dat ik perfect geholpen ben!

Beschrijf hier uw ervaring

Allereerst werd ik erg vriendelijk aan de telefoon geholpen. Daarna kreeg ik via mail goed advies. Er werd voor mij meegedacht, wat erg prettig was.
De ergonomische muis die ik op proef kreeg, gaf ook klachten. Ik kreeg de gelegenheid een andere te proberen en voldoende tijd om de eerste met de tweede te vergelijken. Daardoor heb ik een keuze kunnen maken, waar ik erg blij mee ben!

Van tevoren werd ik via de website ook goed geinformeerd. De filmpjes helpen daar goed bij.

Qua dienstverlening niet.
Graag zou ik wel weten hoe het met de garantie gaat. Hoe lang is er garantie op de muis.
Kan het gerepareerd worden als er iets mee is. Of zijn er onderdelen (b.v. snoer) vervangbaar?
Dat zijn zaken die ik fijn vind om op papier te hebben.

Goed product.
Eenvoudig in gebruik.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel fijn om goed op het scherm te kunnen kijken

Engel Kromhout van der Meer

Review Evoluent V4 Rechts Draadloos.

Beschrijf hier uw ervaring

Sinds enkel jaren heb ik een Evoluent V4 Rechts Draadloos.
Soms muis ik nog wel eens met een platte muis, binnen een half uur heb ik pijn in mijn pols tot aan mijn elleboog aan toe. Alleen met de Evoluent heb ik dit niet, doordat ik met tekenprogramma's werk heb ik echt deze muis nodig, anders had ik nooit mijn werk meer kunnen doen.

Beetje goedkoper?

Toevallig ontdekt via internet

Rene Scholten

Ik denk dat het door de feestdagen kwam, maar product was zeker een week later dan beloofd

Zie boven

Niet erg dat het later kwam, maar correspondeer wel even dat het mogelijk was door de feestdagen. Ik heb dat niet gezien

Reactie Easy Ergonomics:

Bedankt voor uw reactie. Ik heb het even nagekeken. U plaatste op 27-12 een bestelling. De bestelling is ook op 27-12 verzonden. De pakketdienst heeft geprobeerd op 31-12 het pakket te leveren, wat helaas niet gelukt is. Vervolgens is het pakket op 2 januari geleverd. De totale levering heeft dus 3-4 werkdagen geduurd.

Niels

Prima service, mooi op tijd geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Ik werk nu 1,5 week met deze muis en ik moet zeggen dat ik wel enige vooruitgang merk in mijn pols

Nee eigenlijk niet

Marcel

Mooi product, maar levering leverde veel vertraging en onduidelijkheid op.

Beschrijf hier uw ervaring

De lever-datum werd enkele keren veranderd (vertraagd). Op 1 dag werd levering beloofd en midden op de dag wegens "onvoorzien omstandigheden" weer naar het distributiecentrum terug gebracht. Nooit duidelijk geworden. Uiteindelijk bijna twee weken te laat geleverd.

Logistiek verbeteren. Informatie betrouwbaar maken.