Monique Vokkert

Snel geleverd. Goed product

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb vooral heel veel gemak van de ergonomische muis. Makkelijk in gebruik. Snelle levering, dus helemaal tevreden

SVN

Heel correct allemaal, met een mooi product

Beschrijf hier uw ervaring

Ervaring is uitstekend, snelle levering en een uitstekend product . Ik raad het iedereen aan hier dergelijke producten te kopen. Vooral de mogelijkheid tot proefplaatsing gaf ook mede de doorslag.

Iets duidelijker omschreven hoe het na de proefplaatsing gaat? Ik ga er van uit dat wij het product blijven gebruiken en hebben de factuur ook ontvangen maar de combinatie van proefplaatsing en een factuur binnen 21 dagen te betalen vond ik wat onduidelijk.

Super snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben blij met de snelle levering en de goede producten

Deze heb ik niet, ga zo door!

R van Wijhe

Ik heb een laptop steun en een bluetooth toetsenbord besteld, beide werden de dag na de bestelling geleverd. Het zijn mooie goede producten!

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling was eenvoudig en de site is overzichtelijk.

Nee.

Snel geleverd. Blij met de spullen

Beschrijf hier uw ervaring

de documenthouder werkt perfect. Muis weet ik nog niet

ga zo door

Wolf advocaten

Snelle levering, prima producten

Beschrijf hier uw ervaring

Omdat ik wist welke producten ik nodig had, heb ik deze heel gericht op de website kunnen zoeken en snel gevonden. Levering volgende dag en correct. Prima! Levering op proef mogelijk, dat is erg prettig en rustgevend.
Omdat het gebruik van een product wat tegenviel, telefonisch contact gehad met een medewerker. Zij hielp snel en adequaat. Uiteindelijk besloten het product nog iets langer uit te proberen en nu functioneert alles zoals het moet.

Ik heb alleen maar prettige ervaringen tot nu toe, dus ga zo door, zou ik zeggen!

Els Petré

Zeer vlot en correct

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle levering en een hele fijne muis

Heel goed en snel geholpen ze denken met je mee en heel vriendelijk

super

niets

Mooie producten, prettige mensen om mee te werken

Beschrijf hier uw ervaring

Al meerdere keren besteld bij Easy Ergonomics. Altijd keurig geholpen. Snelle service, deskundige medewerkers.

Ik zie geen verbeterpunten