Prima product

Geen, prima geregeld

AK Bouwbedrijf BV

Weer een super aankoop

Beschrijf hier uw ervaring

Naast mijn ergonomische muis nu ook een ergonomisch toetsenbord.
Voldoen helemaal aan mijn verwachtingen.

Alice Pardon, Verus

Goede middelen voor een gezond resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Levering altijd snel. Nu eens een keertje één kapot artikel maar deze is direct weer vervangen; top

Producten zijn relatief snel geleverd. Producten voldeden niet aan wens voor stille toetsaanslag.

Beschrijf hier uw ervaring

Helpdesk heeft meegedacht in mogelijke oplossingen. Het was fijn om de toetsenborden uit te kunnen proberen.

Verschil tussen toetsenbord Sboard 840 en Ultraboard 950 was heel marginaal. Tip: vermeld op website de verbeteringen die aangebracht zijn in het toetsenbord. Het is dan aan de klant om te bepalen of dit verschil de moeite waard is om te wisselen van toetsenbord. Het Ergo Compact Toetsenbordje is weliswaar veel geruislozer, maar staat niet plat op een bureau. De achterkant van het toetsenbord loopt op; dit is niet aan te passen met stelpootjes. Bij productinfo er graag bij vermelden.

Transportbedrijf Hertgers BV

Heel vriendelijk geholpen en ik mocht de producten uitproberen en ook een linkshandig toetsenbord hebben ze besteld bij een andere leverancier

Heel tevreden

geen prima

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn bestelling werd - zoals afgesproken - de volgende dag bezorgd. De muis bleek defect. Na een telefoontje met klantenservice, ontving ik de volgende dag een nieuwe muis. Hij was speciaal gecontroleerd door de technische dienst, zodat zeker was dat hij werkte.

Hele snelle levering en echt goede spullen

Beschrijf hier uw ervaring

goede ergonomische oplossingen. Telefonische hulp kan wel wat beter

mevrouw aan de telefoon wist niet zo veel extra te vertellen, maar de site is duidelijk

Slechte afhandeling retour.

Beschrijf hier uw ervaring

Product aangeschaft, maar niet naar wens. Na zoeken van de retourmogelijkheid een mail gestuurd naar klantenservice. Bleek de juiste en enige manier te zijn, retour aanvraag via mail dus. Ok prima, beetje ouderwets als je het vergelijkt met partijen als zalando en coolblue, maar het werkt. Tot mijn verbazing moet ik zelf zorgdragen voor de verzending als het gaat om de kosten. Dit laatste vind ik wel een dingetje en zal ervoor zorgen dat ik nooit meer iets bestel bij deze partij.

retourkosten voor eigen rekening nemen.

DECAPMAKER & PARTNERS

Aankoop van cpu houders thin clients - tof een proefbestelling te kunnen plaatsen

Tanya

Snelle, keurige levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb n ergonomische computermuis besteld op aanraden van de fysiotherapeute. Ik had gedacht er erg aan te moeten wennen maar dat viel heel erg mee. De muis is ook heel licht van gewicht.
Het gekke is dat de muis het niet aan iedere computer doet. Geen idee wat hiervan de reden is.

Nvt