Jennifer van der Meer

Zeer goede service, fijn persoonlijk advies

Beschrijf hier uw ervaring

Naar aanleiding van mijn vraag welke producten geschikt voor mij waren werd ik deskundig te woord gestaan en goed geholpen. Later belde een collega nog terug om enkele dingen te checken. Vervolgens heb ik voor 2 producten een proefplaatsing aangevraagd. Drie weken bleken ruim voldoende om goed te ervaren wat het beste werkt en heb ik voor de voor mij beste optie gekozen die nu prima bevalt. Ik vind de mogelijkheid van de proefplaatsing een unieke service en raad Easy Ergonomics dan ook zeker aan anderen aan.

ROC-WB Kellebeek College

Goede en mooie producten. Duidelijke communicatie en overzichtelijke "hard-copy".

Beschrijf hier uw ervaring

De gebruikers zijn tevreden met de monitor standaards.

Geen. Houden zo!

Fort Vale BV

Goede service, beste prijs, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig geholpen, onze bestelling werd de volgende dag bezorgd.
Waren de goedkoopste en diverse betaal mogelijkheden.

ik heb geen verbeter punten en of tips.
Ga zo door!

Minitoetsenborden en ergonomische muizen besteld en op proef gehad.

Prima telefonische support.

Geen.

Arnoud

Snel geleverd, glijdt lekker

Beschrijf hier uw ervaring

Ja, ik ga hier geen essay aan wijden, maar de ergo muis ligt goed in de hand en glijdt lekker soepeltjes over de mousepad. Wat wil een mensch nog meer.

Houden zo

Reactie Easy Ergonomics:

Bedankt voor uw positieve reactie en fijn om te horen de HE MOUSE u goed bevalt :)

Snel geleverd. Product voldoet aan beschrijving.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een Evoluon mouse gekocht voor proefplaatsing. Hier is eigenlijk verder geen feedback uit geweest. Ik kreeg ineens een aanmaning om de factuur te betalen. Kan zijn dat ik iets gemist heb, maar die aanmaning kwam voor mij een beetje uit de lucht vallen omdat ik de muis op proef had.

Zie boven. Ik zou als iets op proef geplaatst wordt even nabellen of mailen of het product bevalt, wat er nog eventueel voor tips zijn etc. En DAN pas een factuur sturen.

Reactie Easy Ergonomics:

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u het fijn zou vinden om pas na de 21 dagen proefplaatsing een factuur te ontvangen. Dit hebben wij in het verleden geprobeerd om op een goede manier in te richten. Dit is echter in de praktijk zeer lastig. Wij hebben maandelijks een paar 100 proefplaatsingen. Dit moet op een correcte manier boekhoud-technisch en voorraadkundig bijgehouden worden. De factuur zit daarom al bijgesloten bij uw proefplaatsing zodat u deze kunt betalen zodra de proefperiode afgelopen is en u besloten heeft het product te behouden. Als u het product retourneert, wordt er een creditnota gestuurd. In uw geval was uw bestelling al van eind mei. Vandaar dat u een herinnering van ons heeft ontvangen, omdat de factuur al 4 maanden vervallen was.

Goed product en onwijs snel geleverd!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit prijs verhouding.

Reactie Easy Ergonomics:

Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw Easy Feel Muis :)

igno

Het begint op de goede website, zodat je weet wat je moet kopen en welke maat.
De levering was snel en goed.

Beschrijf hier uw ervaring

mijn artikel was niet op voorraad, direct een mail dat het iets langer ging duren. en als dat probleem was kon je direct contact opnemen voor een oplossing.

geen.

Vlotte service en snelle levering. Prima producten.

Beschrijf hier uw ervaring

Wordt snel en correct geadviseerd, waardoor we feitelijk altijd de juiste leveringen krijgen tegen een nette prijs. Ook geen gedoe met retourneren en dergelijke. Kortom een perfecte partner voor ergonomische artikelen.

Zou het zo 1-2-3 niet weten.

Reactie Easy Ergonomics:

Bedankt voor uw positieve review en de regelmatige bestellingen die u plaatst :) Veel (werk)plezier met de bestelde Devia Monitorarmen!

Alice Pardon, Verus

Prima producten en uitstekende service!

Beschrijf hier uw ervaring

Waar tref je nu nog een online bedrijf die als je belt weet wie je bent; Easy Ergonomics dus.

Niet gevonden

Reactie Easy Ergonomics:

Beste Mevrouw Pardon, het was leuk om u wederom terug te zien in onze webshop en bedankt voor uw bestelling van diverse producten :)