Easy Ergonomics

Easy Ergonomics Ook benieuwd naar feedback over de webshop Easy Ergonomics? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company696
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Easy Ergonomics met 9.1/10. Gebaseerd op 696 ervaringen.

Prima (7/10)

Beschrijf hier uw ervaring

De ergonomische muis is een must voor iedereen die vaak achter een pc zit!

Score voor Easy Ergonomics:3.5/5

Snel geleverd.

Prima (7/10)

Beschrijf hier uw ervaring

ideaal z'n klein toetsenbord met usb

ga zo door

Score voor Easy Ergonomics:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel geleverd en goed product.

Broeders Interieurbouw.nl
Broeders Interieurbouw.nl

Beschrijf hier uw ervaring

na prettig telefonisch contact is de bestelling snel geplaatst en waren de onderdelen de volgende dag al binnen, natuurlijk netjes verpakt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed geholpen, snelle levering!.

Zeer goed (9/10)

Beschrijf hier uw ervaring

bij het plaatsen van de bestelling via de website had ik een probleempje en deze werd uiterst efficient door de helpdesk opgelost!

Score voor Easy Ergonomics:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gemakkelijk de gewenste producten gevonden via de website. duidelijk informatie.

Ellen
Ellen

Beschrijf hier uw ervaring

In verband met klachten (duimmuis) was ik op zoek naar een ergonomische muis. Geadviseerd door de fysiotherapeut werden de Evoluent muis en de handshoemuis. Bij Easy Ergonomics hebben ze de mogelijkheid tot het uitproberen van een aantal producten gelijktijdig. Toen ik na 21 dagen proefplaatsing nog steeds twijfelde nogmaals advies ingewonnen en een extra proefweek gekregen. Beide muizen voelden goed maar uiteindelijk toch mij keus laten vallen op de handshoemuis. Zoals Carla van Easy Ergonomics al zei: "je kunt geen verkeerde keuze maken als allebei de muizen goed voelen".

Geen verbeterpunten. Tip: ga zo door!

Score voor Easy Ergonomics:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering. fijn dat uitproberen mogelijk is. goed geadviseerd.

Beschrijf hier uw ervaring

De standaard bevalt wel goed. Het enige vervelende is, dat mijn computerscherm een rand heeft en die past niet op de standaard als je die in de lage stand zet. Alleen op stand 4 of 5 kan het scherm neergezet worden. De documenthouder kan dan nog maar op 1 stand staan en niet meer bewegen.
Dit was niet helemaal duidelijk op de website te zien, dat een scherm met een onderrand er eigenlijk niet op past.

Het design is verder heel mooi!

Duidelijker aangeven welke beeldschermen er op deze monitor past.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb 3 monitorstandaards besteld. helaas liet de levering op zich wachten doordat er maar 2 geleverd konden worden. daardoor kwam de gehele levering later.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klantvriendelijk en snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring

Betref aankoop muis Evoluent C. Op de website zijn de omschrijvingen goed en duidelijk. Aanvullende vragen werden door de klantenservice met kennis van zaken beantwoord. Ondertussen gebruik ik de muis nu een tijdje en het is heel erg prettig werken. Met name mijn pols was nogal pijnlijk en het was fijn om al snel verbetering te voelen. Het kost wel minstens een week om te wennen, vooral omdat je automatisch probeert de bewegingen te maken die je gewend was. het kost wel wat moeite om dit af te leren en je moet daar dus consequent op letten.

Het zou prettig zijn als het mogelijk is om op de site producten te kunnen vergelijken in een overzicht. En een duidelijke -
uitgebreide instructie over hoe je precies de muis moet gebruiken mis ik.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede website, prima en snelle levering, goede klantenservice.

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is het eerste keer dat ik iets bij jullie koop en heb een prima service gekregen alles netjes ingepakt en vrij snel thuis bezorgd...

Geen enkel verbeter punten voor mij alles is prima gegaan.

Score voor Easy Ergonomics:5/5

Uitstekende koopervaring.

Neen, ga zo door!

Score voor Easy Ergonomics:4.5/5

Uitstekende service..
voor twee collega's besteld (links en rechtshandig).
werd perfect achteraan gebeld of dit correct was..
de extra check zorgde voor een goed gevoel.

Bedrijfsinformatie

Easy Ergonomics is gespecialiseerd in de levering van ergonomische producten voor de computerwerkplek aan zowel de zakelijke als de particuliere consument. In ons ruime assortiment vindt u onder andere ergonomische muizen, ergonomische (mini-) toetsenborden, documenthouders, laptopstandaarden, monitorarmen en CPU- houders. Kortom, vele verschillende ergonomische producten om uw computerwerkplek te verbeteren, de productiviteit te verhogen en lichamelijke klachten te voorkomen of te verminderen
Adres
Neutronenlaan 36