Goed geholpen en geinformeerd

Stefan van de Beek

Snelle levering, product naar verwachting, goeie prijs/kwaliteit verhouding

Beschrijf hier uw ervaring

Tot nog toe altijd tevreden over producten en snelheid van levering.

Op dit moment geen.

Kool Advocaat

In vrband met handletsel had ik op korte termijn een verticale muis nodig. Easy Ergonomics had precies wat ik nodig had. Een supersonische vrticale muis die ik zowel links als rechts kan gebruiken...

Beschrijf hier uw ervaring

Door de goede begeleiding van een medewerker heb ik nu precies wat ik nodig heb. Anders had ik door de bomen het bos niet meer gezien. Door een goede tip schafte ik ook nog een minitoetsenbord aan. Ik wist niet dat dat bestond en ook had ik geen flauw benul dat de kleur van de apparatuur nog kan uitmaken. Vriendelijke en professionele dienstverlening.

een inleiding/intro waarin bij muizen altijd eerst de hand moet worden gemeten. Dan valt er soms al heel veel af.

Snel geleverd, maar problemen gehad bij het aansluiten. De muisinstellingen konden wel worden gemaakt, maar ze deden het niet. Helaas meerdere malen contact opgenomen, maar er kwam geen reactie...

Beschrijf hier uw ervaring

Prima muis met een fijne grip. Wel een beetje zwaar om te schuiven. Knoppen lekker licht.

Eerder terugbellen en juist na meerdere malen contact opnemen. Wel altijd vriendelijk geholpen.

Uitstekende service en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke en servicegerichte medewerkers. Meedenkend en goede adviezen. Altijd snelle levering.

Ga zo door!

Snel geleverd

De volgende dag geleverd

Goedkoper

Heb enkel een artikel op proef, maar voorlopig zeer tevreden van Easy Ergonomics

administratief

Hele fijne muis, snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

de arm wordt ontlast, muis werkt prettig en snelle gewenning

geen tips

Gert Burink. Firma van Ommen bv

Goede Website, goede uitleg van het product snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

een goed en betrouwbare bedrijf en pesoneel die beloftes na komen.

N.v.t.