Verus

Altijd een snelle levering en goede producten

Beschrijf hier uw ervaring

De producten doen wat ze moeten doen. De levering is altijd goed.

Fijne service en snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Ik werd zelfs gebeld omdat er een lange levertijd op de bestelling zat, bleek dat ik zelfs de verkeerde had besteld.
Dit werd snel gecorrigeerd en zeer snel geleverd.

Duidelijke website, snelle service, mooi product.

Beschrijf hier uw ervaring

Op de website staat een duidelijke omschrijving van het product, zodat je precies weet hoe het eruit ziet en wat de functies zijn. Het product is snel geleverd en kwam goed verpakt aan. Het product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Nee.

Aannemersbedrijf van Wijlen

Snelle levering, en prima product

Beschrijf hier uw ervaring

ene dag besteld andere dag al in huis. super service. en bestellen ging via de site ook erg makkelijk

gewoon zo doorgaan

Na goede ervaringen met eerder aangeschafte monitorarm nu ook tweede vervangen door type van Easyergonomics

Beschrijf hier uw ervaring

Eerder monitorarm voor twee monitoren besteld, door Easyergonomics werd vooraf geverifieerd (telefonisch) of ik wel de juiste had besteld (mbt gewicht van de monitoren). Ik was hierdoor aangenaam en positief verrast. Nu tweede identieke monitorarm aangeschaft ter vervanging van niet verstelbare arm. Via website besteld, netjes geleverd. Alleen maar positief, keurige communicatie via mail over de bestelling.

Hou dit niveau vol, valt weinig aan toe te voegen. Misschien indicatie levertijd verbeteren (levering duurde bij mij 2 dagen, had gehoopt op sneller).

N2 People

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige website, heel gebruiksvriendelijk. Contact zoeken met het bedrijf gaat heel makkelijk en je wordt snel geholpen.

T. Blokland

Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat je ook weer terug kan sturen zonder gedoe.

Ik had een muis ( rechtopstaand) besteld. Daar zit geen scrollmogelijkheid op. Misschien een idee om dat er bij te vermelden. Dan had ik deze niet besteld.

Geweldige service!

Beschrijf hier uw ervaring

Na 2 jaar had ik een probleem met de scroller van mijn muis. Helaas was de garantieperiode nét verlopen en de leverancier wilde mijn muis daarom niet meer accepteren. Easy Ergonomics wilde dit oplossen om mijn muis gratis te vervangen met een complete nieuwe, maar dan de voorganger van mijn huidige muis. Dit is maar een klein verschil. Als je dán over goede service en klantvriendelijkheid praat...TOP!

bart

Eerste ervaring met bedrijf, alles vlot verlopen.
Na enkele uren was na bestelling en betaling, al het pakje klaar om getransporteerd te worden.