Goed op tijd geleverd en goed product

nvt

Snel, goed. Betrof herhalingsbestelling; product was dus al als goed beoordeeld.

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben schermverhogers van EE en die bevallen goed. De afgelopen bestelling heb ik er 4 nabesteld.

Ruime keus, geode producten

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer vriendelijk en kundig te word gestaan, er werd meegedacht om zo tot het juiste product of keuze te komen.

Ilse

Zeer tevreden van keuze, kwaliteit en levering.

Pauke Sprenger

Deskundig advies, lichtgewicht, maar tegelijk stevige producten op maat

Beschrijf hier uw ervaring

Ik was op internet op zoek naar ergonomische producten mbt mijn laptop. Ontdekte essy ergonomics. Het telefonisch deskundig advies heeft me echt geholpen mijn keuzes te maken. In het gebruik van de artikelen werd ik niet teleurgesteld: ze sluiten goed aan bij mijn behoefte

Ga zo door!!

Tijnagel

Top service, snelle levering, goed advies

Goed geholpen via chat en ook via telefoon. Tot nu toe alles is positief

Beschrijf hier uw ervaring

Alles wat we nodig hadden hebben we meteen ontvangen en ook snel ook. binnen 1 dag krijgen we het binnen.

Zo ver ik weet geen verbeterpunt, want het is voor ons gaat alles naar wens en we hebben geen negatieve ervaring met jullie, Dus we zijn heel heel positief mee en geode kwalititeit van producten en vriendelijke collega's

Snel geleverd zoals ook wordt aangegeven op de website.

Beschrijf hier uw ervaring

besteld een ergonomische muis (vertical mouse), werkt erg prettig vooral als je een blessure hebt.

Snel geleverd, mooi product.

Beschrijf hier uw ervaring

Typen is fijner dan ooit! Geen krampen en pijn meer in mijn vingers.

nee

Dennis Brummans

Als nieuwe klant, meteen duidelijk, snel en goed geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

als nieuwe klant, meteen duidelijk, snel en goed geleverd

op dit moment absoluut niet, erg tevreden en nog en kado bij de bestelling ook, wat wil men nog meer....