Prima verloop, alleen een verkeerd type geleverd

verkeerde product geleverd, op de bon stond wat anders. maar dit voldoet ook, en was duurder dan wat ik had besteld.

Pearl Hollegie Yssel/ Remarc

Service is ok.

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas was het artikel wat ik bestelde niet helemaal wat ik verwacht had. De laptophouder had iets beter gekund. Mijn laptop staat er wel op maar niet stabiel genoeg. Ik kan deze helaas niet volledig gebruiken zoals er wel aan gegeven staat.

Zeer snel een reactie gehad over onze bestelwens.

Beschrijf hier uw ervaring

Na een bericht via de website kreeg ik al snel een aanbieding toegestuurd. De artikelen werden ook zeer snel geleverd. Binnenkort hebben we er nog een paar nodig, dus ik weet nu waar ik moet zijn.

Goede service. Prettig aan de telefoon geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Had een draadloze muis linkshandig gekocht. Miste echter de usb-micro-antenne. Werd de volgende dag toegestuurd. Toch bleek echter de muis niet te werken. Kreeg een nieuwe toegestuurd. De andere muis geretourneerd. Was geen enkel probleem. De nieuwe muis werkte meteen.
Ben prettig geholpen.

Blijf de goede service verlenen. Mijn ervaring met jullie is prima. Heb al eerder een aankoop bij jullie gedaan.

Groeneveld

Product snel geleverd. Uitgebreid assortiment.

Beschrijf hier uw ervaring

Ervaring met het product is positief. De ergonomische muis past prettig in de hand en heeft mijn klachten zo goed als verholpen.

Bij de levering graag een gebruikshandleiding of op internet beschikbaar stellen. Uiteindelijk zelf het probleem kunnen oplossen.

Finovion Uden

Snel geleverd, mooie producten

Beschrijf hier uw ervaring

2 ergonomische muizen besteld voor vergelijking d.m.v. proefplaatsing. Mooi systeem om uit te proberen, alles is goed geregeld. Inmiddels 1 muis geretourneerd en de beste/fijnste muis voor mij gehouden. Top!

Geen!

J. Landers

Snelle levering, goed produkt!

Beschrijf hier uw ervaring

Blij met dit produkt. Voldoet aan al mijn verwachtingen.

Nee.

Goede service en levering van stoelen, zeer te spreken over de "proefperiode.

Ik kan alleen maar spreken over de bureaustoelen, meer info op de website over bijvoorbeeld welke opties er zijn of wat allemaal verstelbaar is. Eventueel de verschillen tussen de diverse types

Poppink Bouw

Helemaal top!

Beschrijf hier uw ervaring

heel goed advies, snelle levering en super tevreden met de ErgoSupply SR150 Mouse

kan niks bedenken