Easy Ergonomics

Easy Ergonomics Ook benieuwd naar feedback over de webshop Easy Ergonomics? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company759
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Easy Ergonomics met 9.1/10. Gebaseerd op 759 ervaringen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Aangename ervaring. mogelijkheid tot het op proef nemen van artikelen is zeer goed.

Prima (7/10)

Beschrijf hier uw ervaring

Op uw website gezocht en dat was erg toegankelijk en snel te vinden wat ik nodig had.

Geen opmerkingen. Bestelling en levering zijn prima verlopen.

Score voor Easy Ergonomics:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Levering producten was snel en het ziet er goed uit.

Frans A'Campo
Frans A'Campo

Beschrijf hier uw ervaring

Ik typ blind n.a.v. Handboek Schoevers (heel oude schriftelijke secretaresse opleiding). 20 jaar geleden korte tijd lichte RSI op gelopen. Sindsdien een ergonomisch toetsenbord. Ik had tot nu toe het oude en eerste toetsenbord, eerst op het kantoor later na pensioen thuis. Het nieuwe toetsenbord is veel gebruiksvriendelijker, o.a. door de royale duimkussen mat onderaan de toetsen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel geleverd en mooi product.

Richard, Louwman ICT Services
Zeer goed (9/10)
Richard, Louwman ICT Services

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is niet de eerste bestelling via de webshop van Easy Ergonomics. Ook dit keer is mijn gezochte product zo gevonden en besteld. Na de orderbevestiging is de Ergonomische muis binnen een paar dagen geleverd zoals aangegeven. Wederom een tevreden gebruiker !

Tot nu toe heb ik geen verbeterpunten kunnen ontdekken.

Score voor Easy Ergonomics:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Webshop erg overzichterlijk, snel geleverd. top!.

M. van Velzen
M. van Velzen

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi compact toetsenbord, werkt prima.

Er stond niet bij dat deze ook op de Imac werkt. Dat is zonde want dat doet hij wel. De windows toets is de alt toets en de alt toets is command toets. Handig om te vermelden. Werkt prima en is een stuk goedkoper al het origineel.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel geleverd, goed product.

Zeer goed (9/10)

Beschrijf hier uw ervaring

Had een muis besteld. Keuze genoeg en de muis werd toch snel afgeleverd. Even wennen, dat wel maar nu is het werken ermee ontspannen en prettig.

Score voor Easy Ergonomics:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles makkelijk te vinden en item snel geleverd.

waren al heel lang op zoek naar een CPU Holder,
uiteindelijk bij jullie gevonden. product voldoet geheel aan onze wensen.

Mooi product.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb ergonomische hulpmiddelen besteld voor een van onze medewerkers die RSI klachten heeft. In eerste instantie belde ik voor advies, ik werd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Vervolgens had ik de bestelde artikelen al binnen 1 werkdag in huis. Supersnel dus.
Toen vervolgens bleek dat de medewerker weer ziek was geworden en dus niet voldoende in staat zou zijn om binnen de drie weken van de proefplaatsing te beoordelen of de hulpmiddelen zouden voldoen, kreeg ik direct de toezegging dat we de spullen langer mochten houden. Zeer prettig.

Ga zo door

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Easy ergonomics levert prima service, ik ben zeer tevreden.

Tom
Tom

Beschrijf hier uw ervaring

Fraaie monitorenstandaard voor 2 27" schermen. Uiterst flexibel door de gasveren.
Prima klantenservice met op alles een antwoord.

Nee.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima product voor een scherpe prijs.

zie boven

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke site met veel productinformatie..
zeer snelle levering van het product op basis van proefplaatsing.
goede uitleg van klantenservice bij een vraag over retourzending en extra informatie over alternatieven.
keurige administratieve afhandeling.

Bedrijfsinformatie

Easy Ergonomics is gespecialiseerd in de levering van ergonomische producten voor de computerwerkplek aan zowel de zakelijke als de particuliere consument. In ons ruime assortiment vindt u onder andere ergonomische muizen, ergonomische (mini-) toetsenborden, documenthouders, laptopstandaarden, monitorarmen en CPU- houders. Kortom, vele verschillende ergonomische producten om uw computerwerkplek te verbeteren, de productiviteit te verhogen en lichamelijke klachten te voorkomen of te verminderen
Adres
Neutronenlaan 36