Gerard

Snel geleverd, prima product

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelling is binnen twee dagen na het bestellen bezorgd.

Alles was ok.

Anjo Geerdink

Makkelijk bestellen, goede producten en prima service.

Beschrijf hier uw ervaring

Via website besteld. Bladkleur hoog-laagbureau via mail. Overige bestelde snel in huis. Goede producten.

Bevestiging van ontvangst mail met bladkleur bureau. Het zou mooi zijn als ook de kleur van de bladen via het bestelprogramma kan worden aangegeven.

Rena de Jong - ViA Rena

Fijn dat er proefplaatsing mogelijk was, daardoor toch online durven bestellen.

Beschrijf hier uw ervaring

Bureaustoel kiezen online zonder er op te zitten...best een dingetje. Maar gelukkig was er proefplaatsing mogelijk, dus toch gedaan. Stoel zit prima en de wetenschap het eventueel terug te kunnen... Bureaustoel kiezen online zonder er op te zitten...best een dingetje. Maar gelukkig was er proefplaatsing mogelijk, dus toch gedaan. Stoel zit prima en de wetenschap het eventueel terug te kunnen sturen gaf rust. Prima geregeld dus!

M.Wijnmalen

3M Ergonomic Mouse gekocht

Beschrijf hier uw ervaring

Goede 3M Ergonomic Mouse, die heel snel mijn RSI verschijnselen verminderen. Een aanrader.

Geen verbeter punten

Jan Paul Honders

Prima service en prima product voor prima prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Op zoek naar een goede armsteun bij Easy Ergonomics uitgekomen. Niet alleen omdat zij een gerenommeerd product verkopen voor een concurrerende prijs, maar vooral omdat ik aan de telefoon keurig en... Op zoek naar een goede armsteun bij Easy Ergonomics uitgekomen. Niet alleen omdat zij een gerenommeerd product verkopen voor een concurrerende prijs, maar vooral omdat ik aan de telefoon keurig en vriendelijk te woord werd gestaan en er de mogelijkheid is een product 30 dagen als proefplaatsing uit te proberen.

Geen verbeterpunten wat mij betreft.

Diewertje Hendriks

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Heel handig dat je de kantoorartikelen kan bestellen met een testperiode.

n/a

Eelco Tienstra

Stoel besteld, stoel geleverd

Evt

A van Doorn

Aanschaf van een linkshandige draadloze ergonomische muis

Beschrijf hier uw ervaring

Na nog extra contact met de helpdesk. Ben ik goed geholpen.

Echter ook na ruim uur opladen van de muis, werkte deze maar 6 dagen, en niet de toegezegde maand

Zie het minpunt bij "beschrijf uw ervaring

M B

Vlot geleverd en volgens beschrijving

Beschrijf hier uw ervaring

Pakketje is vlot bezorgd en het product voldoet aan de verwachting.

Stephan Benne

Niet de beste speler in markts

Beschrijf hier uw ervaring

Het ergonomisch advies liet te wensen over. Duidelijk minder kundig dan diverse andere aanbieders. Sommige producten zijn eerder goedkoop dan goed.

Meer diepgang in het ergonomisch advies.