Hilde Van Stappen

Prima service, wacht nog wel op de gevraagde factuur. Snelle levering, goeie producten.

Jack van den Broek

Snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en product werkt prima.

Nee

Marja van der Harst

Goed geholpen met ruime keuze.

Beschrijf hier uw ervaring

Het is erg fijn dat je 4 verschillende muizen kunt proberen. Ik werk nu met de muis waarvan ik dacht dat hij totaal niet bij mij zou passen. Door de ruime keuze konden we 4 uiteenlopende modellen... Het is erg fijn dat je 4 verschillende muizen kunt proberen. Ik werk nu met de muis waarvan ik dacht dat hij totaal niet bij mij zou passen. Door de ruime keuze konden we 4 uiteenlopende modellen testen, ideaal!

In deze tijd van thuiswerken zou het handig zijn als er ook een optie voor een hoes bij te bestellen zou zijn zodat de muis makkelijk mee te nemen is naar kantoor.

Nicole Schluep

Fijn samenwerken!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben thuiswerkvoorzieningen aangeschaft voor onze medewerkers en deze thuis laten bezorgen. De service was top!

A. Meerman

Prima in gebruik

Beschrijf hier uw ervaring

Prima ervaring, niet zwaar.

Indicatielampje aanbrengen voor de batterij capaciteit.

Arina van Maasacker

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Ben door een vriendelijke dame heel erg goed geholpen bij het vinden van de meest geschikte keuze die voor mij passend is.
Snelle levering.

N.v.t.

Irene Schalker

Prettig bedrijf om arboproducten te kopen.

Beschrijf hier uw ervaring

Mocht je er niet uitkomen via de site, dan wordt je telefonisch altijd perfect te woord gestaan.

n.v.t.

Wim De Moor

Positief en snelle bediening

Wendy van Tienen

Snel geleverd, goede service

20 schermverhogers besteld, kreeg snel een offerte, snelle levering

Hedwig Molenkamp

Product voldoet aan de verwachtingen en was makkelijk te vinden in de webshop en snel geleverd.

N.V.T. Zie korte samenvatting

Geen!