Daniëlle Clasen

Goed product! Duurde wel lang

Fantastisch product

Levering

JN-IT B.V.

Professionele vriendelijke service, snelle levering, weer hier gekocht vanwege de goede kwaliteit van de producten.

Beschrijf hier uw ervaring

Vanwege een bestel fout aan mijn kant zonder problemen vervangen voor juiste...
Vanwege een bestel fout aan mijn kant zonder problemen vervangen voor juiste product top!

ondanks telefoontje over gewicht klasse van monitor arm toch verkeerde gekozen, misschien in bestel process ook check vraag opnemen.

Bettina Lund

Goede service en advies

Beschrijf hier uw ervaring

Vond het erg fijn om kundige hulp te krijgen aan de telefoon, wat echt op functie was gericht en niet alleen om te verkopen om te verkopen.
Uiteindelijk een paar proef opties genomen en een...
Uiteindelijk een paar proef opties genomen en een collega blij kunnen maken met een goede oplossing.

geen punten

Sander Van der Giessen

Artikel werkt niet. Levering gaat niet goed.

Beschrijf hier uw ervaring

De draadloze muis werkt niet op het tafeloppervlak. De sensor van de muis ziet het tafeloppervlak niet. Andere muizen hebben hier geen last van.
Tot mijn verbazing werd een dag later nog een...
Tot mijn verbazing werd een dag later nog een muis bezorgd.
Overigens heb ik ook veel moeite gehad met bestellen. Betaling ging tot 3x toe niet goed.

Test de bestelpagina. Met name het betalen.
Maak een muis met een moderne, lasersensor. Let op met leveren dat je niet 2 producten stuurt. Groetjes, Sander

Reactie Easy Ergonomics:

Beste Sander, vervelend om te horen dat niet alles naar wens verlopen is. De muis werkt niet goed op jouw tafelblad. In een uitzonderlijk geval kan dit gebeuren, maar dit ligt dan mogelijk aan het... Beste Sander, vervelend om te horen dat niet alles naar wens verlopen is. De muis werkt niet goed op jouw tafelblad. In een uitzonderlijk geval kan dit gebeuren, maar dit ligt dan mogelijk aan het type tafelblad. Deze klacht horen wij vrijwel nooit bij de Ergosupply SR150. Het bestelproces verloopt normaal gesproken ook prima. Wellicht was er een tijdelijke storing bij MultiSafePay die onze betalingen afhandeld.

Praktijk voor psychologische hulpverlening Van Meer

Erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Een goede ervaring. Snel en klantvriendelijk geholpen en een hele snelle levering

Geen!

Nicole Kok

Betrouwbaar, snelle levering en goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Ergoslider plus besteld en helaas binnen een maand kapot. Maar dankzij goede service binnen een week weer nieuwe in huis.

Meer controle en snellere opvolging op openstaande acties, maar dat is omdat ik verplicht een verbeterpunt moet invullen ;-)

Eddy van Rooijen

Goed bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

doe reeds meerdere zaken met ze, en word altijd correct geholpen.

Geen, ga zo verder.

Caroline Moens/ Gezinszorg Villers

Goede service, vlotte levering

IT Metagenics

Alles is vlot verlopen

Jan

Vriendelijke klantenservice, snel en kwalitatief.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geholpen met het kiezen van 33n stoel.