Suzanne Heil

Geweldig product. Het toetsenbord daar ben ik erg tevreden over.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne website, handige website en goede levering.

Ga zo door

Raimond van Dijk

Vriendelijke bejegening. Kennis van zaken. goede levering. goede producten.

Beschrijf hier uw ervaring

Vanaf begin contact...telefonisch, merk je al dat hier iemand aan het woord is die verstand van zaken heeft. Goed begin..

Doos svp aanpassen aan grote van bestelde producten.

Stephanie

Extra inspanning

Beschrijf hier uw ervaring

Omdat DHL veel moeite heeft om ons huis te vinden en hun bezorging 2x mis ging, heeft Maik het zelf gebracht - superfijn!

Geen idee

Manon

Fijne polssteun voor muis en toetsenbord met perfecte service.

Beschrijf hier uw ervaring

Sinds 2 jaar gebruik ik met veel plezier de polssteun voor muis en toetsenbord van easy-ergonomics. Daarnaast goede service!

Nederlands Dagblad

Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Product voldoet aan de verwachtingen en de levering was snel.

niet

erwin burmann

Mooie duurzame producten en fantastische service

Beschrijf hier uw ervaring

Na jaren met plezier gewerkt te hebben met mijn keyboard verloor ik na 10 jaar één van mijn toetsen en nu dacht i. Één mailtje was genoeg ik kreeg binnen een half uur antwoordt en 2 dagen later werd... Na jaren met plezier gewerkt te hebben met mijn keyboard verloor ik na 10 jaar één van mijn toetsen en nu dacht i. Één mailtje was genoeg ik kreeg binnen een half uur antwoordt en 2 dagen later werd mijn toets opgestuurd incl veertjes en per mail een filmje hoe ik het moest doen, Mijn toetsenbord kan weer jaren mee :-)

Helan onafankelijk ziekenfonds

Super snelle levering

Ilke

Snel en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Precies zoals omschreven prima materiaal en heel tevreden

Edward Pottasch

Snelle levering en product lijkt goed en stevig

Y. Lam

Prima service.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel fijn dat je producten op proef kan bestellen. Ik had op proef een ergonomische muis en rollermuis besteld. Helaas beviel de ergonomische muis niet en ik heb ik die geretourneerd. De retour is... Heel fijn dat je producten op proef kan bestellen. Ik had op proef een ergonomische muis en rollermuis besteld. Helaas beviel de ergonomische muis niet en ik heb ik die geretourneerd. De retour is snel en netjes afgehandeld.

Geen verbeterpunten