Martine Willekes

Product binnen beloofde aflevertermijn ontvangen; goede informatie bijgeleverd wat Op proef geleverd inhoudt.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb de Anir draadloze muis besteld van 3M; heb deze al vaker gebruikt maar nu voor het eerst de draadloze variant. Ik ben hier meer dan tevreden over; de coating is mat uitgevoerd waardoor de... Ik heb de Anir draadloze muis besteld van 3M; heb deze al vaker gebruikt maar nu voor het eerst de draadloze variant. Ik ben hier meer dan tevreden over; de coating is mat uitgevoerd waardoor de muis heel prettig in mijn hand ligt. Het wordt nu niet meer zweterig als ik de muis langer vasthoud. Verder ervaar ik veel voordeel van de draadloze muis; geen 'zwaar' snoer dat er aan verbonden is en dat je bewegingen beperkt. Kortom zeer goede aankoop en heel erg de moeite waard!

Geen!

Irene Schalker

Prima Service

Beschrijf hier uw ervaring

Site is zeer overzichtelijk en heel veel keuzes. Bij vragen, wordt er zeer snel geantwoord.

Geen verbeterpunten. Perfect geregeld.

Traanberg

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

probleem met stabiliteit muis, goed geholpen met oplossing

geen verbeterpunt kunnen ontdekken

A.B. Jamry

Prima deal

snel

Anker Insurance Company

Goed advies en vlotte levering

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het bestellen van nieuwe PC-armen bleken de eerder geleverde versies niet meer op voorraad te zijn. Toen werd meteen een passend alternatief voorgesteld. Daarmee zijn we weer top geholpen.

Geen tot nu toe.

Rob van Pelt

Goed product, snelle levering

alles ok

TAKEAIR BV TAKEAIR

Super service, snelle levering, degelijk materiaal

Inge Bergsma

Product zoals verwacht, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelproces was eenvoudig, goede producten.

B Konings

Super service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb meerdere producten bij dit bedrijf besteld. De producten waren de volgende dag al binnen. Alleen de muis die ik had besteld werkte helaas niet naar behoren. Heb vervolgens de klantenservice... Ik heb meerdere producten bij dit bedrijf besteld. De producten waren de volgende dag al binnen. Alleen de muis die ik had besteld werkte helaas niet naar behoren. Heb vervolgens de klantenservice gebeld die me adviseerde wat dingen uit te proberen. Helaas werkte dit ook niet waarna ik kostenloos een nieuwe muis opgestuurd kreeg! De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik zou dit bedrijf dan ook zeker aanraden voor iedereen die twijfelt om hier iets te bestellen.

Arbo/Koppert BV

Service is naar alle tevredenheid en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Er wordt mee gedacht en ervaar de professionaliteit.

Geen idee